Το άρθρο αναφέρεται στο εξαιρετικά υψηλό κόστος επισκευής μιας τρακαρισμένης Bugatti Chiron Pur Sport, που ανήκει στον YouTuber και επισκευαστή supercar, Mat Armstrong.
Παρά την αρχική τιμή του αυτοκινήτου που ξεπερνά τα 3 εκατομμύρια ευρώ, το κόστος για την επισκευή του εμπρός μέρους ανέρχεται σε 580.000 ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνονται τα εργατικά.
Το άρθρο αναλύει τις τιμές των επιμέρους εξαρτημάτων, όπως το καπό, η μάσκα και τα φώτα, που κοστίζουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ.
Η ζημιά προκλήθηκε από σύγκρουση με ένα παλιό επαγγελματικό Suzuki, γεγονός που αναδεικνύει την ευθραυστότητα και το υψηλό κόστος συντήρησης τέτοιων πολυτελών οχημάτων.
Πιο αναλυτικά
Τα απολύτως αυτονόητα: οτιδήποτε έχει σχέση με αυτοκίνητα επιπέδου Bugatti Chiron, είναι απλησίαστο για τους κοινούς θνητούς. Από το πιο απλό, όπως ένας καθρέπτης, μέχρι τα πιο σύνθετα. Μια επισκευή από τρακάρισμα, για παράδειγμα. Αμάξι με αρχική τιμή πάνω από 3 εκατομμύρια ευρώ, δεν είναι καν να πέφτει κουτσουλιά πάνω του, όχι να το τρακάρεις. Αλλά η κακιά στιγμή, ιδίως αν το οδηγείς και δεν το έχεις κλειδωμένο σε γκαράζ, μπορεί να έρθει. Εξάλλου, για 1.500 άλογα και την πιο σκληροπυρηνική Pur Sport εν προκειμένω, μιλάμε.
Η μωβ που βλέπουμε πέρασε δύσκολες στιγμές, όπως αποτυπώνεται ξεκάθαρα στο εμπρός μέρος της. Ο YouTuber και επισκευαστής supercar, Mat Armstrong, είδε σε αυτή την τρακαρισμένη Chiron Pur Sport την ιδανική υποψήφια για το επόμενο project του. Εξυπακούεται ότι γνώριζε εκ των προτέρων, πως μόνο φθηνό δεν θα ήταν. Πού να φανταστεί, όμως, για τί ποσά θα έφτανε να συζητάει. Έχουμε και λέμε (και κλαίμε, στην περίπτωση του Αμερικανού): το τριγωνικό καπό κάνει 50.000 ευρώ. Η μάσκα μπροστά του 80.000 ευρώ. Τα δυο φτερά, που καλύπτουν και το μεγαλύτερο μέρος του «προσώπου», 300.000 ευρώ! Το μισό κοστίζουν τα φώτα και οι βάσεις τους! Επαναλαμβάνουμε: 150.000 ευρώ για δυο φανάρια και τα συμπράγκαλά τους!
Συνολικά, χωρίς να περιλάβουμε εργατικά (που θα τα κάνει ο ίδιος, αν προχωρήσει), είμαστε στις 580.000 ευρώ ΜΟΝΟ για τη φαναρτζοδουλειά. Σε κάποια σημεία φαίνεται πως έχει υποστεί ρωγμές και το ανθρακονημάτινο πλαίσιο, οπότε βάζουμε με το μυαλό μας πού θα πάει ο λογαριασμός αν χρειαστεί επισκευή ή, ακόμα χειρότερα, αντικατάσταση η «μπανιέρα». Επίσης έχουν ανοίξει και οι αερόσακοι, άρα προστίθενται και αυτοί στο μπιλιετάκι. Πώς προκλήθηκαν όλα αυτά τώρα; Όχι από κάποια έξοδο σε πίστα ή επαφή με μπαριέρα, κατά τη διάρκεια ορεινού στροφιλικίου. Η καταστροφή προήλθε από ένα μικρό επαγγελματικό Suzuki του 1987 (με υπαιτιότητα του οδηγού της Bugatti, πάντως), που σήμερα δεν κοστίζει ούτε 1.000 ευρώ!
Το άρθρο Το αστρονομικό κόστος για το «μούτρο» της Bugatti Chiron εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.