Το νέο Nissan Teana, διάδοχος του Primera, παρουσιάστηκε στην Κίνα με ανανεωμένο και μοντέρνο σχεδιασμό, υιοθετώντας στοιχεία από το Nissan N7.
Το εμπρός τμήμα διαθέτει νέα πλατιά μαύρη μάσκα και ενσωματωμένα LED φώτα, ενώ οι διαστάσεις του έχουν ελαφρώς αυξηθεί. Αν και δεν υπάρχουν ακόμα εικόνες από το εσωτερικό, αναμένεται να περιλαμβάνει σύγχρονες οθόνες και νέες επενδύσεις.
Το ισχυρότερο μοντέλο διαθέτει 2.0λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα με 243 ίππους, ενώ θα υπάρξει και νέο βασικό μοντέλο με 144 ίππους. Το Teana συνεχίζει να απευθύνεται στην αγορά της Κίνας, όπου τα μεσαία σεντάν παραμένουν δημοφιλή.
Πιο αναλυτικά
H Nissan είχε ισχυρή παρουσία στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν με το Primera, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1990, ενώ σταμάτησε να παράγεται το 2007 στην τρίτη γενιά του, λόγω της επέλασης των SUV. Υπήρξαν αναφορές για δοκιμές πρωτότυπων μοντέλων στην Ευρώπη που θα το αντικαθιστούσαν και θα βασίζονταν στο Altima ή στο Sentra, όμως τελικά εγκαταλείφθηκαν, λόγω της επιτυχίας του Qashqai.
Παρόλα αυτά τα μεσαία σεντάν μη premium μαρκών συνεχίζουν να πουλάνε σε άλλες χώρες και περιοχές του πλανήτη, όπως είναι στην Κίνα. Εκεί η Nissan με την κοινοπραξία της Dongfeng έχει παρουσία και σε αυτή την κατηγορία από το 1988 με το πρώτης γενιάς Cerifo του 1988. Από την τέταρτη γενιά του μετονομάστηκε σε Teana και στην έβδομη γενιά άλλαξε σε Altima για να φτάσει το 2022 στο νέο Altima. Αυτό έκανε την εμφάνισή του προ λίγων ημερών στην Κίνα με ανανεωμένο και ακόμα πιο μοντέρνο σχεδιασμό εξωτερικά, υιοθετώντας στοιχεία από το νέο και πολύ μοντέρνο Nissan N7. Παράλληλα φαίνεται ότι επιστρέφει ξανά στην ονομασία Teana, όπως αναγράφεται ξεκάθαρα στην πόρτα του χώρου αποσκευών.
Το εμπρός τμήμα του ανανεωμένου Nissan Teana που θα πωλείται στην Κίνα είναι πλήρως ανασχεδιασμένο και ξεχωρίζει η νέα πλατιά μαύρη -και δίχως νίκελ- μάσκα, όπου ενσωματώνονται τα φώτα LED ημέρας και τα κυρίως φωτιστικά σώματα με το φιμέ κάλυμμα. Από το πλάι διακρίνονται οι νέες ζάντες αλουμινίου, ενώ πίσω κάνουν αμέσως τη διαφορά τα ενιαία μακρόστενα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα. Οι διαστάσεις του άλλαξαν ελάχιστα, λόγω των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων. Πιο συγκεκριμένα το μήκος αυξήθηκε κατά 14 χλστ. και έφτασε τα 4.920 χλστ., ενώ το πλάτος των 1.850 χλστ., το ύψος (1.447 χλστ.) και το μεταξόνιο (2.825 χλστ.) παρέμειναν ως είχαν. Για το εσωτερικό του ακόμα δεν έχουν υπάρξει εικόνες και στοιχεία (οι φωτογραφίες είναι από το προ ανανέωσης μοντέλο). Ωστόσο, το πιθανότερο είναι να τοποθετηθούν πιο σύγχρονες οθόνες και νέες επενδύσεις, ή εκτός αν έχει γίνει ολική αναβάθμιση, έτσι ώστε να είναι πιο κοντά στα πρότυπα του N7.
Το πιο δυνατό νέο Teana θα κρατήσει τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τρούρμπο των 243 ίππων και 371 Nm ροπής, με κίνηση στους εμπρός τροχούς και το XTronic CVT κιβώτιο ταχυτήτων με δυνατότητα αλλαγών 8 προσομοιωμένων ταχυτήτων μέσω των paddles. Θα υπάρξει νέο βασικό μηχανικό σύνολο 144 ίππων, που θα τοποθετηθεί πιο κάτω από το 2.0λιτρο ατμοσφαιρικό των 156 ίππων. Πληροφοριακά, το βασικό υπάρχον μοντέλο 2.0 λτ. 156 PS πωλείται στην Κίνα από 179.800 γουάν (21.600 ευρώ), όταν για παράδειγμα το Tiida (το τελευταίο Pulsar που πωλούνταν στην Ευρώπη) ξεκινά από τα μισά λεφτά, δηλαδή από 89.900 γουάν (10.800 ευρώ) με κινητήρα 1.6 λτ. 122 PS CVT.
Το άρθρο «Βγάζει μάτι» ο απόγονος του Nissan Primera (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.