Η νέα Ford Mustang RTR αναβαθμίζει την βασική έκδοση S650 της Mustang Ecoboost με το πακέτο RTR, προσφέροντας οπτικές και μηχανικές βελτιώσεις που ενισχύουν την οδηγική εμπειρία.
Οι αλλαγές περιλαμβάνουν φωτιζόμενα «ρουθούνια», νέα μάσκα, και σήματα RTR, ενώ οι μαύρες 19άρες ζάντες και τα φρένα της Brembo προσδίδουν δυναμική εμφάνιση. Στο εσωτερικό, οι ραφές και το Drift Brake χειρόφρενο προσθέτουν σπορτίφ αίσθηση.
Μηχανικά, η Mustang RTR δανείζεται στοιχεία από την έκδοση Dark Horse για αυξημένη ακαμψία και αναβαθμισμένο λογισμικό, ενώ το σύστημα anti-lag βελτιώνει την απόκριση του 2.3 λίτρων EcoBoost κινητήρα, διατηρώντας την απόδοση στους 315 ίππους.
Πιο αναλυτικά
Η Ford έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στις επιδόσεις με την έβδομη γενιά Mustang, λανσάροντας τις εκδόσεις Dark Horse (απολαύστε τη δοκιμή της) και GTD. Τώρα ήρθε η ώρα να αναβαθμιστεί και η βασική S650, μέσα από το πακέτο RTR για τη Mustang Ecoboost.
Οι οπτικές διαφοροποιήσεις περιλαμβάνουν φωτιζόμενα «ρουθούνια» και νέα μάσκα, το πόνυ σε φινίρισμα Tarnished Dark Anodized, τον προφυλακτήρα της 5.0 V8 GT μπροστά , την αεροτομή του GT Performance Pack πίσω και σήματα RTR διάσπαρτα στο αμάξωμα. Οι μαύρες 19άρες ζάντες ταιριάζουν «γάντι» με τα αυτοκόλλητα σε πόρτες-πίσω φτερά, κρύβοντας πίσω τους φρένα της Brembo με τις δαγκάνες (6πίστονες μπροστά, 4πίστονες πίσω) σε χρώμα Hyper Lime. Το ίδιο μοτίβο συνεχίζεται στην καμπίνα, όπως φανερώνουν οι ραφές σε ταμπλό, κεντρική κονσόλα, επενδύσεις θυρών και τη λαβή του ειδικά εξελιγμένου Drift Brake χειρόφρενου.
Αυτή είναι και η βασικότερη αλλαγή του πακέτου RTR, ωστόσο οι μηχανικοί της Ford δεν έμεινα εκεί. Δανείστηκαν το πίσω υποπλαίσιο και τις αντιστρεπτικές (εμπρός-πίσω) της Dark Horse για να ενισχύσουν την ακαμψία, αναθεώρησαν το λογισμικό του ESP και των αμορτισέρ MagneRide, έβαλαν την εξάτμιση Active-Valve Performance για καλύτερο soundtrack, ενώ προσέθεσαν και σύστημα anti-lag (βασισμένο σε εκείνο του αγωνιστικού GT, σύμφωνα με τους ίδιους) στον τετρακύλινδρο τούρμπο των 2.3 λίτρων. Η απόδοση δεν αλλάζει, με τον 2.3 EcoBoost να παράγει 315 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 475 Nm στις 3.000 σ.α.λ., ενώ απαράλλαχτο συνεχίζει και το 10άρι αυτόματο κιβώτιο SelectShift.
Το άρθρο Νέα βασική Ford Mustang RTR είναι η χαρά της πάντας (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.