Η Subaru παρουσίασε το νέο ηλεκτρικό crossover Uncharted, το οποίο εντάσσεται στη δημοφιλή κατηγορία των C-SUV και μοιράζεται πολλά χαρακτηριστικά με το Toyota C-HR+.
Το Uncharted διαθέτει εντυπωσιακή σχεδίαση, με επιρροές από το Solterra και το Ford Capri, και προσφέρει δύο εκδόσεις: μία με μονό ηλεκτροκινητήρα 224 ίππων και μία με δικινητήριο σύνολο 343 ίππων.
Το εσωτερικό του είναι εξοπλισμένο με προηγμένη τεχνολογία, όπως μια κεντρική οθόνη αφής 14 ιντσών και ασύρματη φόρτιση για smartphones.
Στις Η.Π.Α., το Uncharted είναι το πρώτο μπροστοκίνητο Subaru εδώ και δεκαετίες, ενώ στην Ευρώπη θα κυκλοφορήσει αρχικά μόνο η κορυφαία δικινητήρια έκδοση. Οι πωλήσεις στην Ευρώπη αναμένονται να ξεκινήσουν την άνοιξη του 2026.
Πιο αναλυτικά
Η Subaru συνεχίζει την προσθήκη ηλεκτρικών crossover στη γκάμα της, με το νέο Uncharted να αποτελεί το πιο πρόσφατο μέλος. Ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει για τη σχεδίαση, αλλά και τη συγγένεια με το όμορο EV Toyota C-HR+, βάζοντας τις «Πλειάδες» στη δημοφιλέστερη κατηγορία EV: τα C-SUV.
Οι εμφανισιακές επιρροές φαίνονται τόσο στο γενικότερο σχήμα του αμαξώματος, όσο και στη διαμόρφωση των πίσω φωτιστικών σωμάτων. Μπροστά διαφοροποιείται σημαντικά, ενστερνιζόμενο μια παραλλαγή του «προσώπου» από το Solterra. Εδώ σε πιο δυναμική μορφή βέβαια, με 6 LED ανά φανάρι για τα φώτα ημέρας, αν και η έμπνευση από Ford Capri δεν κρύβεται. Από τη στιγμή που βασίζεται και μοιάζει στο C-HR+, δεν προξενεί εντύπωση ότι οι διαστάσεις είναι παρεμφερείς: 4.515 χλστ. μήκος (4.520 χλστ. το Toyota), μεταξόνιο 2.750 χλστ., πλάτος 1.870 χλστ. και ύψος 1.625 χλστ.
Πανομοιότυπη εικόνα με το Toyota και στο εσωτερικό, όπου δεσπόζει η κεντρική οθόνη αφής των 14 ιντσών για το infotainment, συνοδευόμενη από ένα μικρότερο μόνιτορ 7 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος τοποθετείται πάνω και πίσω από αυτή ώστε -σύμφωνα με τους Ιάπωνες- το μάτι του οδηγού να μην αποσπάται από τα πολυμέσα, αλλά και να έχει το καντράν πρακτικά στην ίδια ευθεία. Βοηθάει σε αυτό και το επίπεδο πάνω-κάτω τιμόνι, που αποτελεί μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού, ενώ αντίθετα στάνταρ είναι οι διπλές θήκες με ασύρματη φόρτιση για smartphone στην κεντρική κονσόλα.
Το Uncharted βασίζεται στην πλατφόρμα e-TNGA 2.0, που πρωτοείδαμε στο bZ4X, και προσφέρεται σε δυο διαφορετικές εκδόσεις. Η πρώτη αξιοποιεί μονό ηλεκτροκινητήρα 224 ίππων και συνδυασμό με συστοιχία 77 kWh, για ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ. και μια μέγιστη αυτονομία περίπου 500 (βάσει EPA, όχι WLTP) , ενώ στην κορυφή συναντάμε το δικινητήριο (ένα μοτέρ εμπρός, ένα πίσω) σύνολο των 343 ίππων, που χρειάζεται μόλις 5,0 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και φτάνει ως τα 525 χλμ. με μια φόρτιση (επίσης με τη μπαταρία των 77 kWh). Το βασικό Uncharted μάλιστα, είναι το πρώτο μπροστοκίνητο Subaru στις Η.Π.Α., όπου έκανε πρεμιέρα το Uncharted, εδώ και δεκαετίες! Στην Ευρώπη, αντίθετα, αρχικά θα είναι διαθέσιμο μόνο το κορυφαίο δικινητήριο. Αργότερα, βέβαια, θα έρθει και το μπροστοκίνητο. Μέχρι την άνοιξη του 2026 πάντως, όταν και θα αρχίσουν οι πωλήσεις του Uncharted στη Γηραιά Ήπειρο, έχουμε.
Το άρθρο Νέο Subaru Uncharted σε χαρτογραφημένα νερά εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.