Το ανανεωμένο Dacia Spring παρουσιάστηκε με σημαντικές βελτιώσεις, κυρίως στην ισχύ, καθώς η βασική έκδοση αποδίδει πλέον 70 ίππους από 45, ενώ η κορυφαία φτάνει τα 100 άλογα από 65.
Εξωτερικά, το αυτοκίνητο διαθέτει νέα φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρες, ενώ στο εσωτερικό ξεχωρίζει η νέα οθόνη αφής 10,1 ιντσών και οι αναβαθμισμένες επενδύσεις. Η νέα μπαταρία LFP προσφέρει αυτονομία 225 χλμ. και υποστηρίζει ταχύτερη φόρτιση.
Παρά τις βελτιώσεις, το Spring διατηρεί την προσιτή τιμή του, ξεκινώντας από 16.900 ευρώ στη Γαλλία.
Πιο αναλυτικά
Ημέρα Dacia η σημερινή, καθώς η γαλλορουμανική εταιρία επιδίδεται σε μπαράζ παρουσιάσεων. Το Spring δεν θα μπορούσε να λείπει, αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς και κυρίως, σε εκείνον που «χώλαινε» περισσότερο: τη δύναμη.
Εμφανισιακά διακρίνουμε αμέσως τα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, που χαρίζουν στο αυτοκίνητο μια πιο στιβαρή και ογκώδη αίσθηση. Η παλέτα του αμαξώματος εμπλουτίζεται με την απόχρωση Seafoam, ενώ παρότι φαίνεται μεγαλύτερο, οι διαστάσεις παραμένουν αμετάβλητες (μήκος 3.701 χλστ., πλάτος 1.583 χλστ., ύψος 1.519 χλστ., μεταξόνιο 2.423 χλστ). Οι σχεδιαστές έδωσαν προσοχή στην αεροδυναμική, προσθέτοντας φέρινγκ στον εμπρός προφυλακτήρα και τα μαρσπιέ, προκειμένου να περιορίσουν την ανώμαλη ροή του αέρα, ενώ άλλαξαν το σχεδιασμό στα τάσια.
Στο εσωτερικό τα βλέμματα τραβάει η νέα οθόνη αφής 10,1 ιντσών (προαιρετικά, στάνταρ το ψηφιακό καντράν των 7 ιντσών) και οι αναβαθμισμένες επενδύσεις, με τους χώρους και την πρακτικότητα να παραμένουν το μεγαλύτερο ατού του Spring. Το πορτμπαγκάζ ξεκινά από τα 308 λίτρα και φτάνει μέχρι τα 1.004 λίτρα κατόπιν αναδίπλωσης του πίσω καθίσματος, ενώ η καμπίνα είναι γεμάτη με αποθηκευτικούς χώρους για αντικείμενα, συνολικής χωρητικότητας 32 λίτρων – όλοι οι αριθμοί κορυφαίοι για την κατηγορία. Παράλληλα, παρέχεται και τεχνολογία V2L (Vehicle-to-Load) για την παροχή ενέργειας σε εξωτερικές συσκευές.
Για αυτό φροντίζει η νέα μπαταρία LFP (λιθίου-σιδήρου-φωσφόρου) των 24,3 kWh, που χαρίζει μέγιστη αυτονομία 225 χλμ. Κυριότερα, όμως, επιτρέπει την υποστήριξη πολύ ισχυρότερων κινητήρων, σχεδόν διπλάσιας απόδοσης συγκριτικά με πριν. Το βασικό Spring αποδίδει τώρα 70 ίππους από 45, ενώ το κορυφαίο φτάνει στα 100 άλογα από 65. Κοντολογίς, η βασική έκδοση του νέου είναι ισχυρότερη από την ανώτερη του προηγούμενου! Η αύξηση στην ισχύ βελτιώνει δραματικά τις επιδόσεις, με το 80-120 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 10,3 δλ. για το νέο Spring 70 (26,2 δλ. το Spring 45 που αντικαθιστά) και σε 6,9 δλ. για το Spring 100 (14,0 δλ. το απερχόμενο Spring 65). Καλύτεροι είναι και οι χρόνοι φόρτισης, χάρη στον προαιρετικό on board φορτιστή των 40 kWh (από 30 kWh μέχρι πρότινος), που ολοκληρώνει το 20-80% εντός 29 λεπτών (3 ώρες και 20 λεπτά το 20-100% σε wallbox 7 kW).
Την ίδια ώρα ενισχύεται το πλαίσιο στο σημείο έδρασης της μπαταρίας και τα υποπλαίσια, ενώ στάνταρ είναι η εμπρός αντιστρεπτική σε όλες τις εκδόσεις. Μέγιστο προσόν του Spring, βέβαια, δεν παύει να είναι η τιμή. Το νέο ηλεκτρικό της Dacia ξεκινά στη Γαλλία από τις 16.900 ευρώ, ενώ ακόμα και το πιο πλούσιο διαθέσιμο Spring 100 μένει κάτω από τις 20.000 ευρώ.
Το άρθρο Νέο Dacia Spring με σχεδόν διπλάσια δύναμη εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.