Η Toyota παρουσίασε το νέο Aygo X Hybrid, επεκτείνοντας τη γκάμα των υβριδικών της μοντέλων με ένα μικρότερο crossover.
Το Aygo X Hybrid διαθέτει σχεδιαστικές και μηχανικές αλλαγές, όπως μεγαλύτερο μπροστινό πρόβολο για να φιλοξενήσει το υβριδικό σύστημα με συνδυαστική απόδοση 116 ίππων.
Οι προ-παραγγελίες έχουν ανοίξει σε Ισπανία, Βέλγιο και Λουξεμβούργο, με την τιμή να ξεκινά από 19.100 ευρώ στην Ισπανία. Το μοντέλο προσφέρει βελτιωμένη ποιότητα οδήγησης και εξοπλισμό, ενώ παραμένει μίνι σε διαστάσεις.
Στην Ελλάδα, το Aygo X Hybrid αναμένεται να λανσαριστεί στα τέλη του έτους.
Πιο αναλυτικά
Η Toyota επεκτείνει την γκάμα των υβριδικών της προς τα κάτω, αυτή τη φορά με το μικρότερο Crossover μοντέλο της, το Aygo Χ Hybrid. Έκανε την πρώτη του εμφάνιση με αρκετές σχεδιαστικές και μηχανικές αλλαγές τον περασμένο Ιούνιο, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται να λανσαριστεί στα τέλη του έτους.
Οι προ-παραγγελίες με πρώτη τιμή για το νέο Toyota Aygo X Hybrid έχουν ανοίξει σε τρεις χώρες του ευρώ, την Ισπανία, το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο. Σε πιο χαμηλή τιμή προσφέρεται στην Ισπανία, όπου ξεκινάει από 19.100 ευρώ, όταν το Yaris Hybrid εκκινεί από 21.900 ευρώ, δηλαδή λίγο πιο πάνω από όσο πωλείται στην Ελλάδα (από 21.620 ευρώ). Στο Λουξεμβούργο το Aygo X Hybrid διατίθεται από 21.960 ευρώ, έναντι 22.990 ευρώ το Yaris Hybrid με την προσφορά (26.690 ευρώ χωρίς την έκπτωση). Πιο ακριβό είναι το Aygo X Hybrid στο Βέλγιο με τιμή από 22.710 ευρώ και τιμή Yaris Hybrid από 23.990 ευρώ με έκπτωση (αρχική 27.600 ευρώ).
Το νέο Aygo X κυκλοφόρησε το 2022 και έκτοτε έχει ξεπεράσει τις 287.000 πωλήσεις, με μοναδικό κινητήρα τον 1.0 72 PS. Στην Ελλάδα εκκινεί από 16.670 ευρώ με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και από τις 17.770 ευρώ με το CVT. To νέο Aygo X Hybrid ξεχωρίζει αμέσως και από τις σχεδιαστικές αλλαγές που φέρει ειδικά στο εμπρός τμήμα του αμαξώματός του. Ολόκληρο το μπροστινό μέρος του άλλαξε και απέκτησε πιο μοντέρνα όψη, ενώ για να χωρέσει το μεγαλύτερο κινητήριο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, ο μπροστινός πρόβολος μεγάλωσε κατά 76 χλστ. και έφτασε τα 3.776 χλστ. μήκους (3.700 χλστ. το υπάρχον Aygo X), παραμένοντας και πάλι μίνι σε διαστάσεις. Για πρώτη φορά το Aygo X απέκτησε και πιο σπορ έκδοση GR Sport, η οποία διακρίνεται από τη διαφορετική μάσκα, ζάντες, τα λογότυπα GR και το διαφορετικό διάκοσμο του εσωτερικού. Επιπρόσθετα, διαφέρει ως προς το στήσιμο των αναρτήσεων και στη ρύθμιση του τιμονιού για αμεσότερη απόκριση.
Στο θάλαμο των επιβατών του Aygo X Hybrid τη διαφορά κάνουν ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών και νέο πάνελ ελέγχου του κλιματισμού. Επίσης, το ηλεκτρικό χειρόφρενο περιλαμβάνεται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, όπως και δύο θύρες φόρτισης USB-C. Σε ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού τοποθετούνται ασύρματη φόρτιση κινητού, ψηφιακό κλειδί, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες και η τεχνολογία nanoeX για βελτιωμένη ποιότητα αέρα. Στα αρνητικά παραμένουν τα «φτωχά» πάνελ των θυρών με τις ακάλυπτες μεταλλικές επιφάνειες και οι μέτριοι χώροι για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές (231 λίτρα).
Την κίνηση του Aygo X Hybrid αναλαμβάνει το γνώριμο (από τα Yaris – Yaris Cross) φουλ υβριδικό μηχανικό σύνολο με τη συνδυαστική απόδοση των 116 ίππων. Αποτελείται από τον 1.5 λτ. βενζινοκινητήρα των 91 ίππων και 120 Nm και τον ηλεκτροκινητήρα των 80 ίππων και 141 Nm. Παράλληλα και η πλατφόρμα GA-B είναι κοινή μεταξύ των τριών αυτών Toyota. Η ιαπωνική φίρμα ανακοινώνει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,2 δλ. (9,7 δλ. το Yaris), τελική ταχύτητα 172 χλμ./ώρα, εκπομπές CO2 μόλις 86 γρ./χλμ. και μεικτή κατανάλωση 3,7 λτ./100 χλμ. Το νέο Aygo X Hybrid είναι πιο αθόρυβο και ομαλότερο στην οδήγηση χάρη στα νέα εξαρτήματα απόσβεσης θορύβων, ενώ σε ανώτερες εκδόσεις τοποθετούνται παχύτερα κρύσταλλα στα παράθυρα και πρόσθετη ηχομόνωση.
Το άρθρο Πρώτη τιμή για το νέο Toyota Aygo X Hybrid εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.