Το Mercedes Sprinter 4×4, ήδη γνωστό για τις εκτός δρόμου ικανότητές του, αναβαθμίζεται από την αμερικανική Rossmonster σε ένα απόλυτο εκδρομικό όχημα, το Edgewood.
Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ανυψωμένη ανάρτηση, προστατευτικές ποδιές, LED φωτιστικά, και ειδικά σχεδιασμένες ζάντες για off-road.
Ο εσωτερικός χώρος επανασχεδιάστηκε πλήρως για άνεση και εργονομία, με ζώνες για μαγείρεμα, διαμονή και ύπνο, ενώ προστίθενται χαρακτηριστικά όπως θερμαινόμενα καθίσματα και ηλιακά πάνελ.
Ο πετρελαιοκινητήρας OM654 προσφέρει ισχύ 170 ή 211 ίππων, με μειωμένες εκπομπές ρύπων. Η τιμή του αναβαθμισμένου Sprinter φτάνει τα 215.000 δολάρια.
Πιο αναλυτικά
Το Mercedes Sprinter 4×4 είναι ίσως το πιο ικανό van εκτός δρόμου. Εχθρός του ικανού, όμως, το ικανότερο. Η αμερικανική Rossmonster αναλαμβάνει να μετατρέψει το Sprinter στο απόλυτο εκδρομικό όχημα, παρουσιάζοντας το Edgewood.
Οι βελτιώσεις της Rossmonster περιλαμβάνουν κιτ ανύψωσης στην ανάρτηση και νέο συνδυασμό αμορτισέρ-ελατηρίων, έξτρα προστατευτικές ποδιές, bull bar, LED φωτιστικά σώματα σε αυτό, στις άκρες του καπό και στην οροφή, ηλεκτρικό γάντζο, σχάρα οροφής, μπιτόνια βενζίνης/νερού, κουτιά αποθήκευσης, μεικτά 37ίντσα ελαστικά της Toyo, προστατευτικό αντιχαρακτικό φιλμ στη βαφή του αμαξώματος και ανάλογη επικάλυψη στις 17άρες, εννοείται ειδικά σχεδιασμένες για off roading, ζάντες. Οι Αμερικανοί αύξησαν σημαντικά τα παρεχόμενα επίπεδα ποιότητας και εργονομίας, επανασχεδιάζοντας πλήρως το χώρο διαβίωσης με ξεχωριστές ζώνες για το μαγείρεμα, τη διαμονή και τον ύπνο. Αυτός ο μοναδικός εσωτερικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ακόμη και με δύο διπλά κρεβάτια ανοιγμένα, οι κατασκηνωτές μπορούν να μετακινούνται στην καμπίνα, να μαγειρεύουν ή να μπαίνουν και να βγαίνουν από το όχημα χωρίς να ενοχλούν ο ένας τον άλλον.
Το καθιστικό του Edgewood μετατρέπεται εύκολα σε χώρο τραπεζαρίας και ύπνου όταν το όχημα είναι σταθμευμένο, ενσωματώνοντας παράλληλα θερμαινόμενα και περιστρεφόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού και τριθέσιο πίσω πάγκο με προαιρετική θέρμανση. Μια νέα και πρακτική συρταριέρα ψύξης διευκολύνει την πρόσβαση στο περιεχόμενο και είναι αρκετά μεγάλη ώστε να χωράει μπουκάλια σε όρθια θέση. Σε συνδυασμό με τη νέα ενσωματωμένη μονάδα εστιών και νεροχύτη, αλλά και προαιρετικά ντουζιέρα – αμφότερα με στάνταρ ζεστό νερό, μέσα από ένα boiler 10 λίτρων και ηλιακά πάνελ ισχύος 200 kW. Η εμπειρία κάμπινγκ αναβαθμίζεται περαιτέρω με ολοκαίνουργια χαρακτηριστικά, όπως την ανακλινόμενη οροφή με νέο αυτοαναδιπλούμενο ύφασμα, νέους ενσωματωμένους αποθηκευτικούς χώρους και περσίδες συσκότισης.
Στα μηχανικά μέρη, το αλουμινένιο μπλοκ του OM654 πετρελαιοκινητήρα συνδυάζεται με έμβολα από χάλυβα, βελτιστοποιημένο θάλαμο καύσης και επικάλυψη NANOSLIDE στα τοιχώματα των κυλίνδρων, που μειώνει τις τριβές. Το νέο σύστημα εξαγωγής και η βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων φροντίζουν για τη μείωση των εκπομπών ρύπων, με την απόδοση του 2.0λιτρου ντίζελ να βρίσκεται είτε στα 170 είτε στα 211 άλογα, με το ωφέλιμο φορτίο στη δεύτερη περίπτωση να φτάνει τα 3,880 κιλά και τη μέγιστη ελκτική ικανότητα στα 2.800 κιλά. Η τιμή για το «πολεμικό» Sprinter 4×4 είναι αναμενόμενα πολύ υψηλή, φτάνοντας τις 215.000 δολάρια (182.640 ευρώ).
Το άρθρο Το van της Mercedes που δεν σταματάει πουθενά (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.