Η Alfa Romeo, μετά την παρουσίαση της νέας 33 Stradale, ξεκαθαρίζει ότι η προτεραιότητά της είναι τα SUV, καθώς αυτά εξασφαλίζουν την εμπορική επιτυχία και φερεγγυότητα της εταιρείας. Ο επικεφαλής μάρκετινγκ, Cristiano Fiorio, τόνισε ότι η δημιουργία νέων sportscar δεν είναι άμεση προτεραιότητα, καθώς η αγορά απαιτεί μοντέλα που πωλούν. Η εταιρεία επικεντρώνεται στην επιτυχία των μοντέλων Stelvio, Giulia, Junior και Tonale, πριν εξετάσει την ανάπτυξη νέων σπορ αυτοκινήτων.
Πιο αναλυτικά
Από την παρουσίαση της αισθησιακής και ανυπέρβλητης νέας 33 Stradale, όλοι περιμέναμε την επόμενη κίνηση της Alfa Romeo. Θα ήταν άλλο supercar; Η νέα GTV; Κάποιο ολοκαίνουργιο sportscar; Ουδείς γνώριζε, ούτε καν οι ίδιοι οι Ιταλοί, άπαντες συζητούσαν, η φημολογία έδινε και έπαιρνε. Τώρα, το Μιλάνο είπε να πατήσει παύση σε όλο αυτό το «μπίρι-μπίρι», ξεκαθαρίζοντας τα πράγματα και επιβεβαιώνοντας, για άλλη μια φορά, τη ζωτικότητα των SUV για το 99% της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Alfa, Cristiano Fiorio, μίλησε σε βρετανικά Μέσα για την προοπτική εξέλιξης ενός καινούργιου sportscar, επιβεβαιώνοντας ξανά τη δυσάρεστη αλήθεια της αγοράς: ό,τι δεν πουλάει, δεν φτιάχνεται. Κι αν πρέπει να φτιαχτεί, θα πρέπει να πουλάει κάτι άλλο για ισοζύγιο. «Πάνω από όλα, οφείλουμε να εξασφαλίζουμε φερεγγυότητα. Να παρουσιάζουμε κάτι καινούργιο κάθε χρόνο, να το κάνουμε κερδοφόρο, να δείχνουμε ότι τα νούμερα των πωλήσεων υποστηρίζουν το ύψος της επένδυσης. Όταν καταφέρουμε να κάνουμε αυτή τη συνθήκη κανόνα, όχι εξαίρεση, τότε μπορούμε να ονειρευόμαστε», ήταν τα λόγια του Fiorio. Σε ελεύθερη μετάφραση, η Alfa Romeo έχει πολύ σημαντικότερα πράγματα να την απασχολούν εμπορικά, από το να φτιάξει ένα μοντέλο για λίγους.
Τα ωραιότατα renderings του Tommaso D’ Amico μας δείχνουν πώς θα μπορούσε να είναι κάτι τέτοιο, με το όνομα Aura κιόλας, ωστόσο η Alfa Romeo δεν φαίνεται διατεθειμένη να προβεί στις ανάλογες ενέργειες σύντομα. Η 33 Stradale προέκυψε σαν μπόνους, εκτός του κανονικού οργανογράμματος, και δίχως να υπάρχει ο παραμικρός περιορισμός στην τιμή (επισήμως δεν ανακοινώθηκε, αλλά γύρω στα 2 εκατ. ευρώ πουλήθηκε η κάθε μια). Άλλο αυτό, άλλο να παράγεις κανονικά ένα sportscar ως πλήρες μέλος της γκάμας, που δεν θα κάνει πωλήσεις. Για αυτό πρώτα θα πρέπει να διασφαλιστεί η εμπορική επιτυχία των νέων Stelvio και Giulia, να συνεχίσουν καλά οι Junior και Tonale, και μετά βλέπουμε…
Το άρθρο Alfa Romeo: «Πρώτα τα SUV, μετά τα σπορ αυτοκίνητα» εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.