Η Jeep αποφάσισε να ακυρώσει την κυκλοφορία της plug-in υβριδικής έκδοσης του Gladiator, παρά τις αρχικές ανακοινώσεις και τα σχέδια που είχαν παρουσιαστεί.
Η απόφαση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική αναδιάρθρωσης της Stellantis, η οποία επικεντρώνεται σε μοντέλα που έχουν προοπτικές πωλήσεων και κέρδους. Αντίθετα, το Wrangler 4xe συνεχίζει να σημειώνει επιτυχία με αυξημένες πωλήσεις.
Η επιλογή για το Gladiator παραμένει ο ατμοσφαιρικός κινητήρας Pentastar 3.6 V6, ενώ η απόφαση ακύρωσης αποδίδεται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα.
Πιο αναλυτικά
Το 2021 η Jeep ανακοίνωνε πως θα παρουσίαζε την plug-in υβριδική παραλλαγή του Gladiator, αλλά και ότι θα εξηλέκτριζε ολόκληρη τη γκάμα της. Το δεύτερο σκέλος μπορούμε να πούμε ότι έχει εκπληρωθεί, καθώς πράγματι τα περισσότερα μοντέλα της προσφέρονται ως 4xe. Το pick up της όμως, δεν πρόκειται τελικά να μπει ποτέ στην πρίζα.
Ως μέρος της ριζικής αναδιάρθρωσης που πραγματοποιεί η Stellantis, εκδόσεις και μοντέλα που δεν πουλάνε ή δεν εμφανίζουν την προοπτική να πουλήσουν, ή έστω να παρουσιάσουν κέρδος, οδηγούνται σε κατάργηση/ακύρωση. Το Gladiator 4xe ανήκει σε αυτή την άτυχη κατηγορία, γνωρίζοντας το τέλος πριν καλά-καλά γνωρίσει την αρχή. Ενώ η Jeep είχε παρουσιάσει μέχρι σχέδια με την πλατφόρμα και την προσαρμογή του plug-in υβριδικού συνόλου στα ενδότερα του Gladiator, τελικά τραβάει σε όλα μια κόκκινη γραμμή και τα στέλνει στον κάλαθο των αχρήστων. Το Wrangler 4xe αντίθετα, συνεχίζει κανονικά και με αύξηση πωλήσεων 38% στην Αμερική.
Όπως αναφέρει σχετική δήλωση από εκπρόσωπο της Stellantis, τα αίτια της ακύρωσης εντοπίζονται στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού: «Όσο οι προτιμήσεις των πελατών για ηλεκτρικά και υβριδικά pick up αλλάζουν, η Stellantis επανεκτιμά τη στρατηγική προϊόντων της και σε αυτή πλέον, δεν περιλαμβάνεται μια εξηλεκτρισμένη έκδοση του Jeep Gladiator». Συνεπώς μοναδική επιλογή για την «Τζιπ καρότσα», παραμένει ο ατμοσφαιρικός Pentastar 3.6 V6, που παράγει 285 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και 353 Nm στις 4.400 σ.α.λ.. Συνεργάζεται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης, το οποίο με τη σειρά του προσφέρει τη δυνατότητα κοντών σχέσεων για τις πολύ δύσκολες στιγμές, καθώς είναι κομμάτι απίθανο να ζοριστεί το Gladiator εκτός δρόμου. Ενδεικτικά αναφέρουμε: 254 χλστ. απόσταση από το έδαφος, 40 μοίρες προσέγγιση, 25 μοίρες αποχώρηση και 18,4 μοίρες ράμπα.
Το άρθρο Τέλος το plug-in Jeep Gladiator πριν καν εμφανιστεί εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.