Η Fiat παρουσίασε το νέο 500 Hybrid, μια βενζινοκίνητη εκδοχή του ηλεκτρικού 500e, που αποτελεί σπάνια κίνηση για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Το 500 Hybrid διατηρεί την εμφάνιση του 500e, με μικρές διαφορές όπως ένας πρόσθετος αεραγωγός και η απόληξη της εξάτμισης. Διατίθεται σε τρία αμαξώματα και εξοπλίζεται με σύστημα Uconnect 5 και ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Ο τρικύλινδρος υβριδικός κινητήρας 999 κ.εκ. αποδίδει 65 ίππους, με επιδόσεις που διαφέρουν από το Panda. Η αρχική τιμή στην Ιταλία είναι 20.900 ευρώ για την έκδοση Torino, που περιλαμβάνει πλούσιο εξοπλισμό.
Πιο αναλυτικά
Στις αρχές του καλοκαιριού η Fiat αποκάλυψε τη βενζινοκίνητη εκδοχή του 500e, με το όνομα 500 Hybrid. Μια πολύ σπάνια κίνηση για αυτοκινητοβιομηχανία, με τη θερμική παραλλαγή να βασίζεται στην πλατφόρμα ηλεκτρικού μοντέλου ενώ στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, συμβαίνει το αντίστροφο. Σήμερα ανακοινώθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πολυαναμενόμενου ιταλικού μικρού, μαζί με τη βασική τιμή στην Ιταλία.
Εξωτερικά το νέο 500 Hybrid (Ibrida στα ιταλικά) είναι ολόιδιο με το 500e, με μόνη διαφορά τον πρόσθετο μικρό αεραγωγό μπροστά, κάτω από το λογότυπο «500». Πίσω ίσα που μπορεί να διακρίνει κανείς την απόληξη της εξάτμισης. Τρία θα είναι διαθέσιμα τα αμαξώματα, το κλασικό 3θυρο, το 3+1 και το Cabrio, όπως και στο 500e. Αντίστοιχα και το εσωτερικό είναι στο μεγαλύτερο μέρος του ίδιο με του ηλεκτρικού 500, εξαιρουμένης της κεντρικής κονσόλας. Στη βάση αυτής έχει τοποθετηθεί ο λεβιές ταχυτήτων, αντί των διακοπτών της αυτόματης μετάδοσης του 500e. Το υβριδικό 500 εξοπλίζεται με το σύστημα Uconnect 5 με οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης 10,25 ιντσών, πλήρως προσαρμόσιμη, ενώ πλαισιώνεται από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών. Φυσικά στον εξοπλισμό του θα ανήκουν και όλα τα γνωστά και βασικά συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού.
Κάτω από το μικρό του καπό, χτυπά μια εντελώς ιταλική καρδιά (στο εργοστάσιο Mirafiori η κατασκευή του αυτοκινήτου): ο τρικύλινδρος ήπια υβριδικός 12V κινητήρας FireFly των 999 κ.εκ., με απόδοση 65 ίππων και 92 Nm. H ισχύς μειώνεται κατά 5 άλογα σε σχέση με το αντίστοιχο Panda, ωστόσο ο αντίκτυπος στις επιδόσεις είναι μεγαλύτερος. Το αποκλειστικά 6άρι χειροκίνητο 500 Hybrid θέλει 16,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, την ώρα που το Panda σταματά το χρονόμετρο στα 13,9 δλ. Η τελική των 155 χλμ./ώρα δεν αλλάζει, ούτε το ρεζερβουάρ των 37 λίτρων, όμως το 500 εκπέμπει περισσότερους ρύπους (120 γρ. CO2/χλμ. αντί 113) – και πάλι, πάντως, τέλη κυκλοφορίας δεν πληρώνει.
Στο θέμα του τιμοκαταλόγου τώρα, το νέο 500 Hybrid ξεκινά στην Ιταλία από τις 20.900 ευρώ για την -μοναδική προς το παρόν- έκδοση Torino, που έχει στάνταρ ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών (σε ελαστικά 195/55 R16), ταμπλό στο χρώμα του αμαξώματος, υφασμάτινη ταπετσαρία, τιμόνι με απαλή επένδυση, κλιματισμό, ψηφιακό καντράν, infotainment, ηχοσύστημα τεσσάρων ηχείων, cruise control και αισθητήρες βροχής, μεταξύ άλλων.
Το άρθρο Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Fiat 500 Hybrid (+πρώτη τιμή) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η Fiat παρουσίασε το 500 Hybrid, μια βενζινοκίνητη εκδοχή του ηλεκτρικού 500e, διατηρώντας παρόμοια εμφάνιση με μικρές διαφορές.
- Το 500 Hybrid διαθέτει τρικύλινδρο υβριδικό κινητήρα 999 κ.εκ. με 65 ίππους και εξοπλίζεται με σύστημα Uconnect 5 και ψηφιακό πίνακα οργάνων.
- Διατίθεται σε τρία αμαξώματα και η αρχική τιμή στην Ιταλία είναι 20.900 ευρώ για την έκδοση Torino, που περιλαμβάνει πλούσιο εξοπλισμό.
- Το 500 Hybrid έχει επιδόσεις διαφορετικές από το Panda, με 0-100 χλμ./ώρα σε 16,2 δευτερόλεπτα και εκπομπές ρύπων 120 γρ. CO2/χλμ.