Το νέο Honda HR-V e:HEV RS, γνωστό ως Vezel RS στην Ιαπωνία, εντυπωσιάζει με τον σπορτίβ χαρακτήρα του, προσφέροντας διακριτικές αεροδυναμικές προσθήκες και κομψές ζάντες 18 ιντσών.
Στο εσωτερικό, οι κόκκινες λεπτομέρειες και οι δερμάτινες επενδύσεις προσδίδουν μια πολυτελή αίσθηση.
Το υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1.5 DOHC i-VTEC με δύο ηλεκτροκινητήρες, προσφέροντας επιλογές κίνησης σε δύο ή τέσσερις τροχούς.
Με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δευτερόλεπτα και δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης, το νέο μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία τον επόμενο μήνα, με τιμές που ξεκινούν από 21.540 ευρώ.
Πιο αναλυτικά
HR-V Type R δεν έχει βγάλει η Honda, κι ούτε πρόκειται. Θα είχε τεράστιο ενδιαφέρον βέβαια, αλλά εδώ καταργείται το Civic Type R. Οπότε όποιος θέλει σπορτίβ HR-V, θα πρέπει να απευθυνθεί στο νέο RS.
Το νέο Vezel RS, όπως ονομάζεται το B-SUV της Honda στην Ιαπωνία, μόλις παρουσιάστηκε στην εγχώρια αγορά. Εμφανισιακά ξεχωρίζει από τις ήπιες αεροδυναμικές προσθήκες κυρίως στον εμπρός προφυλακτήρα, καθώς πλαϊνές ποδιές και διαχύτης εμφανίζονται πολύ διακριτικά. Οι 18άρες ζάντες με το diamond cut φινίρισμα δένουν αρμονικά τόσο με το μαύρο χρώμα προστατευτικών-αεροδυναμικών, όσο και το Premium Crystal Red Metallic χρώμα του αμαξώματος. Φυσικά, το σήμα «RS» στη μάσκα συγκεντρώνει τα περισσότερα βλέμματα, ενώ διακρίνουμε και τη μικρότερη απόσταση από το έδαφος χάρη στη χαμηλωμένη ανάρτηση. Στο εσωτερικό απαντώνται κόκκινες ενθέσεις σε ταμπλό-πόρτες και δερμάτινες επενδύσεις.
Επί των μηχανικών μερών τώρα, και πέρα από το συνδυασμό νέων αμορτισέρ-ελατηρίων χαμηλώματος, η κατάσταση βαίνει αμετάβλητη. Το full hybrid e:HEV σύνολο δίνει κίνηση στον εμπρός άξονα, αλλά για την Ιαπωνία υπάρχει και σε τετρακίνητη παραλλαγή. Αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1.5 DOHC i-VTEC κύκλου Atkinson 107 PS και δύο κόμπακτ ηλεκτροκινητήρες (ο ένας λειτουργεί ως γεννήτρια), με τον κύριο να έχει ισχύ 131 PS και ροπή 253 Nm. Σε συνδυασμό με το καινοτόμο κιβώτιο μιας σχέσης, ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει μεταξύ των προγραμμάτων Eco, Normal ή Sport μέσω του Drive Mode, ενώ με το Β στο κιβώτιο ταχυτήτων και τα paddles του τιμονιού, μπορεί να ρυθμίσει το επιθυμητό επίπεδο ανάκτησης ενέργειας κατά την κύλιση ή το φρενάρισμα.
Το νέο Vezel e:HEV RS θα ξεκινήσει να διατίθεται στην Ιαπωνία από τον επόμενο μήνα, με αρχική τιμή 3.748.800 γεν (21.540 ευρώ) για το δικίνητο και 3.968.800 γεν (22.804 ευρώ) για το τετρακίνητο.
Το άρθρο Νέο Honda HR-V e:HEV RS αρέσει πολύ εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Το νέο Honda HR-V e:HEV RS εντυπωσιάζει με σπορτίβ εμφάνιση και κομψές ζάντες 18 ιντσών.
- Το εσωτερικό διαθέτει πολυτελή αίσθηση με κόκκινες λεπτομέρειες και δερμάτινες επενδύσεις.
- Το υβριδικό σύστημα e:HEV προσφέρει κίνηση σε δύο ή τέσσερις τροχούς και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δευτερόλεπτα.
- Το μοντέλο αναμένεται στην Ιαπωνία με τιμές από 21.540 ευρώ, διαθέσιμο από τον επόμενο μήνα.