Η Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο GR Corolla, με εστιασμένες μηχανικές αναβαθμίσεις που ενισχύουν την απόδοση και την αξιοπιστία του στην πίστα.
Εξωτερικά, οι αλλαγές είναι περιορισμένες, με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα για καλύτερη ψύξη, ενώ εσωτερικά προστίθεται ένα νέο ηχοσύστημα και αναβαθμισμένο σύστημα Active Sound Control.
Η δομική ακαμψία του αυτοκινήτου έχει βελτιωθεί με επιπλέον δομική κόλλα, χωρίς να αυξάνεται το βάρος.
Ο κινητήρας παραμένει στα 304 άλογα, με επιλογή μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου κιβωτίου, και το σύστημα τετρακίνησης έχει υποστεί μικροβελτιώσεις.
Οι παραγγελίες έχουν ξεκινήσει στην Ιαπωνία, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται τον Νοέμβριο, ενώ οι τιμές παραμένουν σταθερές.
Πιο αναλυτικά
Η Toyota ανανεώνει το GR Corolla και το βελτιώνει μηχανικά, εφαρμόζοντας εστιασμένες αλλαγές κάτω από το δυναμικό αμάξωμα και ενισχύοντας τα ήδη πολύ δυνατά στοιχεία, του κορυφαίου της hot hatch.
Το ανανεωμένο GR Corolla αλλάζει ελάχιστα εμφανισιακά, με τον εμπρός προφυλακτήρα να διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερες εισαγωγές για την ψύξη των ψυγείων (μαζί με αυτό του κιβωτίου) και των φρένων, που έχει σχεδιαστεί για να σταθεροποιεί τις θερμοκρασίες του κινητήρα κατά τη διάρκεια παρατεταμένης οδήγησης με υψηλό φορτίο. Ο στόχος είναι απλός: να μπορούν οι οδηγοί να απολαμβάνουν το αυτοκίνητο στο μέγιστο των δυνατοτήτων του και αξιόπιστα, για μεγαλύτερα διαστήματα στην πίστα. Ούτε εσωτερικά διαφοροποιείται ιδιαίτερα η κατάσταση, πέρα από το νέο προαιρετικό ηχοσύστημα της JBL και το αναβαθμισμένο σύστημα Active Sound Control, που φιλτράρει τους ανεπιθύμητους θορύβους του κινητήρα, προσφέροντας παράλληλα τρία επιλέξιμα μοτίβα ήχου και επίπεδα έντασης ήχου που συνδέονται με τα προγράμματα οδήγησης.
Όλη η προσοχή των μηχανικών δόθηκε κάτω από το αμάξωμα, όπου συναντάμε επιπλέον 13,9 μέτρα δομικής κόλλας, ανεβάζοντας το σύνολο στα 32,7 μέτρα. Αυτό επικεντρώθηκε γύρω από το μπροστινό υποπλαίσιο, το πάτωμα και το χώρο των πίσω θόλων, ενδυναμώνοντας την ακαμψία του σασί χωρίς να προσθέτει σημαντικό βάρος. Σύμφωνα με την Toyota, οι αλλαγές εστιάζουν στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς σε πίστες εκτός Ιαπωνίας, εννοώντας προφανώς το Nurburgring, όπου οι κάθετες και πλευρικές δυνάμεις G είναι ισχυρότερες.
Κάτω από το καπό η ισχύς του 1.600άρη τρικύλινδρου τούρμπο δεν αλλάζει, μένοντας σταθερά στα 304 άλογα και τα 400 Nm, με την επιλογή 6τάχυτου χειροκίνητου ή 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η δύναμη εννοείται μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης GR-Four, στο οποίο η Gazoo Racing επίσης έχει κάνει μικροβελτιώσεις. Στοιχεία επιδόσεων δεν ανακοινώνονται, αλλά σίγουρα το αυτόματο είναι ταχύτερο από τα 4,7-4,9 δλ. (εκεί έχει μετρηθεί) του χειροκίνητου. Οι παραγγελίες για το φρεσκαρισμένο GR Corolla έχουν ήδη ανοίξει στην Ιαπωνία, με τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για Νοέμβριο. Οι τιμές παραμένουν αμετάβλητες, με το χειροκίνητο να να κοστίζει 5.680.000 γεν (32.576 ευρώ) και το αυτόματο 5.980.000 γεν (34.353 ευρώ).
Το άρθρο Νέο Toyota GR Corolla με ψαγμένες αναβαθμίσεις εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η Toyota ανανέωσε το GR Corolla με μηχανικές αναβαθμίσεις για ενίσχυση της απόδοσης στην πίστα.
- Οι εξωτερικές αλλαγές περιλαμβάνουν μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ εσωτερικά προστίθεται νέο ηχοσύστημα.
- Η δομική ακαμψία αυξήθηκε με επιπλέον δομική κόλλα, χωρίς να επηρεαστεί το βάρος.
- Οι παραγγελίες ξεκίνησαν στην Ιαπωνία με σταθερές τιμές και παραδόσεις τον Νοέμβριο.