Η Toyota παρουσίασε στην Κίνα το νέο ηλεκτρικό μοντέλο bZ7, μια πολυτελή λιμουζίνα με μήκος άνω των 5 μέτρων, που στοχεύει να ανταγωνιστεί το Tesla Model S.
Το bZ7 ξεχωρίζει για τον αεροδυναμικό σχεδιασμό του και την προηγμένη τεχνολογία, με τη συμβολή των Xiaomi και Huawei.
Η Huawei παρέχει το σύστημα infotainment HarmonyOS και το σύστημα κίνησης, ενώ η Xiaomi συμβάλλει στο ηχοσύστημα και την ενδοεπικοινωνία.
Το bZ7 διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 270 ίππων και μπαταρία από την CALB-Tech, με περισσότερες λεπτομέρειες για τις επιδόσεις και την αυτονομία να αναμένονται στο τέλος του έτους. Το λανσάρισμα του μοντέλου προγραμματίζεται για το πρώτο τρίμηνο του 2026.
Πιο αναλυτικά
Τη νέα της ηλεκτρική ναυαρχίδα παρουσίασε η Toyota στην Κίνα, με τη μορφή μιας λιμουζίνας 5+ μέτρων και τεχνολογία από τους κορυφαίους του είδους. Xiaomi και Huawei έδωσαν τα φώτα τους για τη δημιουργία του νέου bZ7, που έρχεται να τα βάλει με το Tesla Model S.
Η σχεδίαση του νέου Toyota διακρίνεται για τον αεροδυναμισμό και τη σπορτίφ σιλουέτα, η οποία εκτείνεται σε μήκος 5.130 χλστ., πλάτος 1.965 χλστ., ύψος 1.506 χλστ. και μεταξόνιο 3.020 χλστ. Συγκριτικά, οι αντίστοιχοι αριθμοί για το Model S είναι 5.021 χλστ. x 1.987 χλστ. x 1.431 χλστ. x 2.960 χλστ., άρα το bZ7 παρουσιάζεται κατά τι -έως αρκετά- μεγαλύτερο. Μαζί με το μεγαλύτερο Tesla βέβαια, στόχος είναι η ομήγυρη της κατηγορίας (βλέπε VW ID.7, BYD Seal, γιατί όχι Xiaomi SU7 κι ας συνεργάζονται οι δυο εταιρίες). Στο εσωτερικό διακρίνεται το -κλασικό για made in China τετράτροχο- μοτίβο της μεγάλης κεντρικής οθόνης και του μικρού ψηφιακού πίνακα οργάνων, αλλά κυρίως η παρουσία της Huawei. Το σύστημα HarmonyOS φροντίζει για το infotainment και την παροχή μιας πληρέστατης «σουίτας» τεχνολογιών υποβοήθησης και συνδεσιμότητας, με τα ραντάρ και το LiDAR σε πρώτο πλάνο. Η Xiaomi τώρα αναλαμβάνει το ηχοσύστημα και την ενδοεπικοινωνία εμπρός-πίσω επιβατών, οι οποίοι τα λένε μεταξύ τους με επιπλέον οθόνες και κάμερες.
Από τη Huawei προέρχεται και το σύστημα κίνησης, που συνδυάζει τον κινητήρα, την ECU και το inverter σε μια μονάδα. Πολλά στοιχεία δεν ανακοινώνονται προς το παρόν, πέρα από ότι η μπαταρία είναι προϊόν της CALB-Tech και ότι η ισχύς του πίσω τοποθετημένα ηλεκτροκινητήρα, ανέρχεται σε 270 άλογα. Περισσότερα για επιδόσεις, αυτονομία, χωρητικότητα και τιμές θα μάθουμε προς το τέλος της χρονιάς. Παρότι έχει ήδη κάνει την εμφάνισή του, το λανσάρισμα του νέου bZ7 θα αργήσει αρκετά, καθώς προγραμματίζεται για το πρώτο τρίμηνο του 2026.
Το άρθρο Νέο Toyota bZ7 με σφραγίδα Xiaomi και Huawei εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η Toyota παρουσίασε το νέο ηλεκτρικό μοντέλο bZ7, μια πολυτελή λιμουζίνα που στοχεύει να ανταγωνιστεί το Tesla Model S στην Κίνα.
- Το bZ7 διαθέτει αεροδυναμικό σχεδιασμό και προηγμένη τεχνολογία με τη συμβολή των Xiaomi και Huawei.
- Η Huawei παρέχει το σύστημα infotainment HarmonyOS και την τεχνολογία κίνησης, ενώ η Xiaomi συνεισφέρει στο ηχοσύστημα και την ενδοεπικοινωνία.
- Το μοντέλο θα διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 270 ίππων και μπαταρία από την CALB-Tech, με το λανσάρισμα να προγραμματίζεται για το πρώτο τρίμηνο του 2026.