Η Porsche παρουσίασε τη νέα υβριδική 911 Turbo S στην έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο, η οποία αποτελεί την πιο ισχυρή 911 παραγωγής μέχρι σήμερα.
Με κινητήρα twin-turbo και τεχνολογία T-Hybrid, η 911 Turbo S αποδίδει 711 ίππους και 800 Nm ροπής, προσφέροντας εντυπωσιακές επιδόσεις με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 322 χλμ./ώρα.
Παρά την αύξηση βάρους λόγω του υβριδικού συστήματος, η βελτιστοποιημένη αεροδυναμική και το αναβαθμισμένο σύστημα φρένων εξασφαλίζουν κορυφαία δυναμική οδήγηση.
Η νέα 911 Turbo S ενσωματώνει επίσης προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, όπως το σύστημα ελέγχου πλαισίου Porsche Dynamic Chassis Control και ένα νέο σπορ σύστημα εξάτμισης.
Πιο αναλυτικά
Η Porsche παρουσιάζει το κορυφαίο μοντέλο της σειράς 911 στην έκθεση αυτοκινήτου IAA Mobility στο Μόναχο. Πρόκειται για την πιο ισχυρή 911 παραγωγής μέχρι σήμερα, τη νέα 911 Turbo S με ένα καινοτόμο κινητήρα twin-turbo με τεχνολογία T-Hybrid. Θα είναι διαθέσιμη ως coupé και cabriolet, με σημαντικά αυξημένη απόδοση, πιο δυναμικό και αεροδυναμικό σχεδιασμό, βελτιστοποιημένο πλαίσιο και ακόμη πιο μοναδικό εξοπλισμό.
Το νέο, υψηλής απόδοσης σύστημα μετάδοσης κίνησης επιτυγχάνει ισχύ 711 PS μεταξύ 6.500 και 7.000 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής, διαθέσιμη σε ένα εξαιρετικά ευρύ φάσμα στροφών, από 2.300 έως 6.000 σ.α.λ. Εξοπλισμένο με την καινοτόμο και ιδιαίτερα ελαφριά τεχνολογία T-Hybrid με σύστημα 400 V, αυξάνει την ισχύ κατά 61 PS σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Η ιδιαίτερα συμπαγής και ελαφριά μπαταρία υψηλής τάσης με χωρητικότητα 1,9 kWh είναι η ίδια με αυτή που χρησιμοποιείται στην 911 Carrera GTS και ένα οκτατάχυτο κιβώτιο PDK με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα μεταδίδει την ισχύ στο σύστημα τετρακίνησης Porsche Traction Management. Ο χρόνος επιτάχυνσης στο 0-100 χλμ./ώρα της Turbo S Coupé μειώνεται κατά 0,2 δευτερόλεπτα στα 2,5 δευτερόλεπτα σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Χρειάζονται μόλις 8,4 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 200 χλμ./ώρα, κάτι που αντιπροσωπεύει βελτίωση 0,5 δευτερολέπτων. Η τελική ταχύτητα της νέας 911 Turbo S είναι 322 χλμ./ώρα.
Παρά τα πρόσθετα εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος υψηλών επιδόσεων, η νέα 911 Turbo S ζυγίζει μόλις 85 κιλά περισσότερο από τον προκάτοχό της. Η αύξηση του βάρους έχει αντισταθμιστεί με το παραπάνω σε όλους τους τομείς που σχετίζονται με τη δυναμική οδήγησης. Η καλύτερη απόδειξη αυτού είναι ο χρόνος γύρου στην πίστα Nürburgring Nordschleife. Στο πλαίσιο των τελικών οδηγικών εξετάσεων που πραγματοποιήθηκαν το φθινόπωρο του 2024, μια ελαφρώς καμουφλαρισμένη 911 Turbo S πέτυχε χρόνο 7:03,92 λεπτών – περίπου 14 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από τον προκάτοχό της.
Οι μηχανικοί της Porsche εφάρμοσαν αναβαθμίσεις σε όλους τους τομείς για να επιτύχουν την εντυπωσιακή απόδοση του κορυφαίου μοντέλου 911. Η νέα γενιά ελαστικών που χρησιμοποιείται στην 911 Turbo S προσφέρει σημαντικά βελτιωμένο χειρισμό σε στεγνό οδόστρωμα, διατηρώντας παράλληλα καλή απόδοση στο βρεγμένο. Ο πίσω άξονας είναι πλέον εξοπλισμένος με ελαστικά 10 χιλιοστών φαρδύτερα σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, διαστάσεων 325/30 ZR 21. Όπως και με τον προκάτοχό του, ελαστικά μεγέθους 255/35 ZR 20 είναι τοποθετημένα στον μπροστινό άξονα. Το στάνταρ σύστημα Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) είναι εξοπλισμένο με νέα τακάκια φρένων και μπορεί να αντέξει τεράστια φορτία. Αυτό βελτιώνει την απόδοση πέδησης και την αίσθηση του πεντάλ σε ίσο βαθμό. Οι μηχανικοί αύξησαν τη διάμετρο των δισκόφρενων στον πίσω άξονα από 390 χλστ. σε 410 χλστ, ενώ δίσκοι με διάμετρο 420 χλστ. χρησιμοποιούνται μπροστά. Αυτό σημαίνει ότι η νέα 911 Turbo S είναι εξοπλισμένη με το μεγαλύτερο σύστημα φρένων PCCB που έχει εγκαταστήσει ποτέ η Porsche σε δίθυρο μοντέλο.
Παράλληλα η βελτιωμένη αεροδυναμική βελτιστοποιεί την ψύξη και την απόδοση της νέας 911 Turbo S, με ενεργά, κάθετα διατεταγμένα πτερύγια αέρα ψύξης στο μπροστινό μέρος και ένα ενεργό μπροστινός διαχύτης, μαζί με ένα ρυθμιζόμενο χείλος μπροστινής αεροτομής και την επεκτεινόμενη και ανακλινόμενη πίσω αεροτομή. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης T-Hybrid με το ηλεκτρικό σύστημα υψηλής τάσης και το σύστημα μπαταρίας επιτρέπει στους μηχανικούς της Porsche να εξοπλίσουν την 911 Turbo S με ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενο σύστημα ελέγχου πλαισίου Porsche Dynamic Chassis Control (ehPDCC) ως στάνταρ. Επίσης, ένα νέο στάνταρ σπορ σύστημα εξάτμισης (εξοικονομεί 6,8 κιλά βάρους) με πίσω απόληξη από τιτάνιο υπογραμμίζει επίσης ακουστικά τη θέση της 911 Turbo S.
Το άρθρο Νέα υβριδική Porsche 911 με 711 άλογα εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η Porsche παρουσίασε την υβριδική 911 Turbo S με 711 ίππους στην έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο.
- Η 911 Turbo S διαθέτει κινητήρα twin-turbo με τεχνολογία T-Hybrid, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 322 χλμ./ώρα.
- Η αεροδυναμική και το σύστημα φρένων έχουν βελτιστοποιηθεί για να αντισταθμίσουν το επιπλέον βάρος από το υβριδικό σύστημα.
- Ενσωματώνει προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, όπως το σύστημα ελέγχου πλαισίου Porsche Dynamic Chassis Control και νέο σπορ σύστημα εξάτμισης.