Η Volkswagen εισέρχεται δυναμικά στην ηλεκτρική εποχή με την παρουσίαση του πρώτου ηλεκτρικού GTI, το ID. Polo GTI.
Το νέο μοντέλο σηματοδοτεί την είσοδο του Polo στην ηλεκτροκίνηση, ενώ η VW αναθεωρεί την ονοματοδοσία των ηλεκτρικών της μοντέλων, με το ID. Polo να αντικαθιστά το αναμενόμενο ID.2. Το ID.
Polo GTI, βασισμένο στην πλατφόρμα MEB+, διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς και προσφέρει αυτονομία 450 χλμ. με ισχύ 225 ίππων.
Με μήκος 4.053 χλστ., το ηλεκτρικό Polo προσφέρει ευρύχωρη καμπίνα συγκρίσιμη με του Golf, ενώ το βασικό μοντέλο θα κοστίζει κάτω από 25.000 ευρώ στη Γερμανία.
Οι πλουσιότερες εκδόσεις θα περιλαμβάνουν προηγμένες τεχνολογίες, όπως αυτόματη αλλαγή λωρίδας και κάμερα 360 μοιρών. Τα αποκαλυπτήρια του μοντέλου αναμένονται στην Έκθεση IAA του Μονάχου.
Πιο αναλυτικά
Η VW έχει μπει για τα καλά στην ηλεκτρική εποχή, αφήνοντας όμως μέχρι τώρα τις κορυφαίες εκδόσεις GTI. Μην μπερδεύεστε με τα Golf και Passat GTE, που είναι plug-in υβριδικά, ούτε με τις εκδόσεις GTX των ID. To ιστορικό λογότυπο – συνώνυμο ολόκληρης της κατηγορίας των hot hatches,παραμένει μέχρι σήμερα ίδιο κι απαράλλαχτο από το 1976, όταν εμφανίστηκε το πρώτο Golf GTI. Πλέον, όμως, έρχεται η ώρα της αλλαγής και για αυτό, με το πρώτο ηλεκτρικό GTI να βρίσκεται προ των πυλών. Το όνομά του; ID. Polo GTI!
Τα μεγάλα νέα εδώ δεν έχουν να κάνουν μόνο με το EV GTI, αλλά με το γεγονός ότι το Polo γενικότερα περνάει στο στρατόπεδο της ηλεκτροκίνησης. Όχι εξ ολοκλήρου πιθανότατα, αλλά ως μέρος της αλλαγής στην ονοματοδοσία των ηλεκτρικών VW. Η οικογένεια ID. δηλαδή, θα αποκαλείται μελλοντικά αλλιώς: αυτό που περιμέναμε να λέγεται «ID.2» θα είναι το ID. Polo, το ID.3 πιθανότατα θα αλλάξει σε «ID. Golf», το ID.4 σε «ID. Tiguan» και το ID.7 σε «ID. Passat». Όσον αφορά το ID. Polo GTI, βλέπουμε πως δανείζεται πολλά στοιχεία από τα πρωτότυπα ID. 2all και ID. GTI, έστω κι αν ακόμα φοράει τα αυτοκόλλητα του καμουφλάζ. Υπομονή λίγες μέρες για τα αποκαλυπτήρια, στην Έκθεση IAA του Μονάχου.
Όλες οι εκδόσεις ID. Polo θα έχουν κίνηση στους εμπρός τροχούς, χρησιμοποιώντας έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο μπροστά. Η πλατφόρμα MEB+ στην οποία βασίζεται το ηλεκτρικό supermini διαφέρει από τα μεγαλύτερα μοντέλα (ID.3 και άνω), τα οποία χρησιμοποιούν κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς. Με μήκος 4.053 χλστ.), το ηλεκτρικό Polo έχει σχεδόν ίδιο μπόι με το αντίστοιχο θερμικό (4.074 χλστ), ωστόσο είναι ελαφρώς φαρδύτερο (1.816 χλστ. αντί 1.751 χλστ.) και αναμενόμενα ψηλότερο (1.530 χλστ. αντί 1.451 χλστ.) λόγω της μπαταρίας. Η εξατομικευμένη αρχιτεκτονική EV επέτρεψε στους μηχανικούς να επεκτείνουν το μεταξόνιο στα 2.600 χλστ. (2.555 χλστ. το κανονικό Polo), δίνοντας στην καμπίνα χώρο συγκρίσιμο με αυτόν του Golf, παρά το μικρότερο αποτύπωμα του ID. Polo. Η VW τονίζει την τυπική φόρτιση DC για μια νέα μπαταρία με ονομαστική αυτονομία 450 χλμ., ενώ το ID. Polo GTI ανακοινώνεται πως θα αποδίδει 225 ίππους.
Στη Γερμανία, το βασικό ID. Polo θα κοστίζει κάτω από 25.000 ευρώ, με τις πλουσιότερες εκδόσεις να προσφέρουν τεχνολογία που συνήθως απαντώνται σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα, όπως αυτόματη αλλαγή λωρίδας, αναγνώριση φωτεινού σηματοδότη, κάμερα 360 μοιρών και υποβοήθηση παρκαρίσματος με λειτουργία μνήμης.
Το άρθρο Έρχεται «πριζωμένο» το VW ID. Polo GTI εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η Volkswagen παρουσιάζει το πρώτο ηλεκτρικό GTI, το ID. Polo GTI, εισάγοντας την Polo στην ηλεκτροκίνηση.
- Το ID. Polo GTI προσφέρει αυτονομία 450 χλμ. με ισχύ 225 ίππων και βασίζεται στην πλατφόρμα MEB+.
- Το ηλεκτρικό Polo έχει ευρύχωρη καμπίνα συγκρίσιμη με του Golf και το βασικό μοντέλο θα κοστίζει κάτω από 25.000 ευρώ στη Γερμανία.
- Οι πλουσιότερες εκδόσεις του ID. Polo θα περιλαμβάνουν προηγμένες τεχνολογίες όπως αυτόματη αλλαγή λωρίδας και κάμερα 360 μοιρών.