Το Kia Stonic, ένα από τα πιο επιτυχημένα B-SUV της αγοράς, παρουσιάζεται πλήρως ανανεωμένο για το 2023, με σημαντικές αλλαγές τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του.
Το νέο μοντέλο διαθέτει πιο επιθετική εμφάνιση με λεπτότερους προβολείς LED, στενότερη μάσκα και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ενώ η έκδοση GT-Line προσφέρει ακόμα πιο σπορ χαρακτηριστικά.
Στο εσωτερικό, το Stonic διαθέτει δύο οθόνες 12,3 ιντσών, καταργώντας τα φυσικά χειριστήρια κλιματισμού, και προσφέρει νέες επιλογές φωτισμού και συνδεσιμότητας.
Παρά τις αλλαγές, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ παραμένει στα 352 λίτρα, ενώ η κίνηση συνεχίζει να παρέχεται από τον τρικύλινδρο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα 1.0 λίτρου, με επιλογές ισχύος 100 ή 115 ίππων.
Πιο αναλυτικά
To Kia Stonic είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα B-SUV της αγοράς, εδώ και 8 χρόνια. Το 2017 έκανε ντεμπούτο και αμέσως κέρδισε το καταναλωτικό κοινό, ενώ το 2020 υποβλήθηκε σε μικρής έκτασης facelift. Για φέτος, όμως, οι Κορεάτες ετοίμασαν κάτι ριζικά διαφορετικό.
Το νέο Stonic χαρακτηρίζεται από το εντελώς αλλαγμένο και ασύγκριτα πιο επιθετικό εμπρός μέρος, που διαθέτει πλέον λεπτότερους προβολείς με μοντέρνα στοιχεία LED παράλληλα και στενότερη μάσκα, ενώ ο προφυλακτήρας έχει ανασχεδιαστεί πλήρως. Στην έκδοση GT-Line, αποκτά ακόμα πιο σπορ απόχρωση με τις πιο αιχμηρές και μεγάλες εισαγωγές αέρα, που πλαισιώνονται από μια προστατευτική ποδιά. Το προφίλ έχει σε μεγάλο βαθμό διατηρηθεί, αλλά διαθέτει νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου (16 ή 17 ιντσών) και εμπλουτισμένη παλέτα χρωμάτων, με την προσθήκη των Adventurous Green και Yacht Blue. Στο πίσω μέρος, το Stonic έχει αποκτήσει LED σε σχήμα C, που εκτείνονται στην πόρτα και πλαισιώνουν το σήμα, ενώ και εδώ βρίσκουμε νέο προφυλακτήρα. Οι αλλαγές έχουν οδηγήσει σε μια μικρή αύξηση του μήκους (+65 χλστ.), όμως και πάλι -στα 4.165 χλστ.- διατηρεί ένα από τα πιο συμπαγή αποτυπώματα στην κατηγορία.
Το εσωτερικό επίσης έχει ανανεωθεί πλήρως, με το νέο ταμπλό να περιλαμβάνει δύο οθόνες 12,3 ιντσών σε ενιαία διάταξη. Τα φυσικά χειριστήρια κλιματισμού έχουν καταργηθεί και ο χειρισμός του γίνεται μέσω της κεντρικής οθόνης αφής, την ώρα που η ανανέωση αφορά το νέο τιμόνι, περισσότερες επιλογές στον ατμοσφαιρικό φωτισμό, ασύρματη βάση φόρτισης και θύρες USB-C. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, τέλος, παραμένει αμετάβλητη στα 352 λίτρα. Σταθερή η κατάσταση και στα μηχανικά μέρη, όπου το Stonic συνεχίζει να παίρνει κίνηση από τον τρικύλινδρο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα του 1.0 λίτρου. Ο T-GDI έχει πλέον την αποκλειστικότητα στο μηχανοστάσιο, σε αποδόσεις 100 ή 115 ίππων και με ήπια ή χωρίς ήπια υβριδική τεχνολογία, καθώς ο 1.200άρης τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός καταργείται. Η ισχύς περνάει στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού ή ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Το άρθρο Νέο και αγνώριστο μέσα-έξω Kia Stonic εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.