Η MG ετοιμάζεται να λανσάρει το Cyber X, ένα νέο μοντέλο που στοχεύει να ανταγωνιστεί τη θρυλική Mercedes G-Class. Το Cyber X συνδυάζει κλασικές τετραγωνισμένες γραμμές με σύγχρονα στοιχεία, όπως ενιαία LED φώτα και αεροδυναμικές ζάντες.
Αν και το πρωτότυπο είχε pop up φανάρια και αναδυόμενες χειρολαβές, αυτά δεν θα περάσουν στην παραγωγή λόγω νομοθεσίας.
Το μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Κίνα μέχρι το 2026, με την MG να σχεδιάζει την κυκλοφορία 8 ακόμη νέων μοντέλων μέχρι το 2027.
Το Cyber X πιθανότατα θα βασίζεται στην πλατφόρμα MSP, όπως το Cyberster, προσφέροντας εντυπωσιακές επιδόσεις και αυτονομία.
Πιο αναλυτικά
Η MG συνεχίζει να εντυπωσιάζει και να προκαλεί ευχάριστες εκπλήξεις, ετοιμάζοντας να λανσάρει ένα μοντέλο που θα τα βάλει με την «Αυτού Offroad-ότητα» Mercedes G-Class! Ο λόγος, βέβαια, για το επερχόμενο Cyber X.
Το πόσο πατροπαράδοτα εκφράζεται το Cyber X, φαίνεται από τις πρώτες ματιές. Οι γραμμές του αμαξώματος σχηματίζουν μια ωραιότατη «κούτα», θυμίζοντας τα τετραγωνισμένα 4×4 του παρελθόντος. Μια σύνδεση που φέρνει κατευθείαν στο μυαλό τη G-Class, άσχετα που το Cyber X φωτίζει το περιβάλλον με ενιαία LED εμπρός-πίσω. Το πρωτότυπο είχε pop up φανάρια, στα πρότυπα των παλιών Toyota Celica και Mazda MX-5, ωστόσο -δυστυχώς, λόγω νομοθεσίας- δεν πρόκειται να περάσουν στην παραγωγή. Το ίδιο ισχύει με τις αναδυόμενες χειρολαβές, ενώ αντίθετα οι αεροδυναμικά σχεδιασμένες ζάντες αναμένεται να επηρεάσουν του σχέδιο των τροχών, όπως πολύ πετυχημένα δείχνουν τα renderings του Auto Express. Μίξη παλιού με νέου, με λίγα λόγια, σε ένα σχήμα που θα «κάψει καρδιές» όταν μπει στην παραγωγή.
Λέμε «όταν» και όχι «αν», διότι η MG έχει επιβεβαιώσει πως το Cyber X θα κυκλοφορήσει κανονικά στην αγορά, αρχικά της Κίνας, το αργότερο μέχρι το 2026. Ως το 2027 δε, προγραμματίζει το ντεμπούτο 8 ακόμα νέων μοντέλων. Για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως και το εσωτερικό, δεν έχουμε εικόνα, ωστόσο κατά πάσα πιθανότητα πατάει στην πλατφόρμα MSP (Modular Scalable Platform), που βασίζεται και το Cyberster. Για να έχουμε έναν μπούσουλα, η βασική έκδοση του κινεζοβρετανικού sportscar παίρνει κίνηση από έναν ηλεκτροκινητήρα 340 ίππων και 475 Nm τοποθετημένο πίσω, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,0 δλ. και αυτονομία 509 χλμ. από τη μπαταρία των 77 kWh. Το κορυφαίο Cyberster GT προσθέτει και έναν κινητήρα 204 ίππων μπροστά, διαμορφώνοντας τη συνολική απόδοση στα 510 άλογα και τα 725 Nm. Εδώ τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται στον εντυπωσιακό χρόνο των 3,2 δλ., με την αυτονομία αναμενόμενα να περιορίζεται στα 443 χλμ.
Το άρθρο Το MG Cyber X βάζει στο μάτι τη Mercedes G-Class εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.