Το νέο VW T-Roc, η δεύτερη γενιά του επιτυχημένου compact SUV, παρουσιάζει σημαντικές σχεδιαστικές και τεχνολογικές αναβαθμίσεις.
Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, το T-Roc ενσωματώνει στοιχεία από το Tiguan, ενώ διαθέτει νέους LED προβολείς και φωτιζόμενα σήματα. Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει η νέα οθόνη 12,9 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, με λιγότερους διακόπτες και κουμπιά.
Οι χώροι έχουν βελτιωθεί, προσφέροντας άνεση για τέσσερις ενήλικες και αυξημένη χωρητικότητα αποσκευών. Το μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα MQB evo και προσφέρει υβριδικούς κινητήρες, με επιλογές τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Οι πωλήσεις ξεκινούν τον Νοέμβριο, με αρχική τιμή 30.845 ευρώ στη Γερμανία.
Πιο αναλυτικά
Η πρώτη γενιά του T-Roc κυκλοφόρησε στην αγορά το 2017 και γρήγορα καθιερώθηκε. Ακολούθησε μια αναβάθμιση το μοντέλο του 2022. Πέρυσι, περίπου 292.000 αγοραστές νέων οχημάτων σε όλη την Ευρώπη επέλεξαν το compact SUV από το Βόλφσμπουργκ, το οποίο παράγεται στην Πορτογαλία. Συνολικά, έχουν πωληθεί περισσότερες από 2 εκατομμύρια μονάδες μέχρι σήμερα, καθιστώντας το T-Roc το πιο επιτυχημένο SUV της VW στον κόσμο μετά το Tiguan. Σερί που θέλει να συνεχίσει η ολοκαίνουργια, δεύτερη γενιά του.
Το νέο T-Roc κάνει άλμα σχεδιαστικά, ενσωματώνοντας τις γραμμές του μεγαλύτερου Tiguan στα δεδομένα των B-SUV. Για να το κάνει αυτό παίρνει αρκετό μπόι, φτάνοντας τα 4.373 χλστ. σε μήκος (+122 χλστ. συγκριτικά με το προηγούμενο) και τα 2.631 χλστ. σε μεταξόνιο (+28 χλστ). Το χαρακτηριστικό πίσω μέρος τύπου κουπέ εννοείται διατηρείται, με τις αυξημένες διαστάσεις να προσδίδουν ακόμα περισσότερο δυναμισμό. Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζει και η φωτεινή υπογραφή, όπου μπροστά οι νέοι LED προβολείς (IQ LED Matrix προαιρετικά) ενώνονται με το φωτιζόμενο σήμα μέσω λωρίδων (στις πλουσιότερες εκδόσεις). Πίσω επίσης συναντάμε μπάρα LED και φωτιζόμενο σήμα, πάντα ανάλογα την έκδοση και τον εξοπλισμό.
Εξίσου μεγάλες αλλαγές και εσωτερικά, όπου δεσπόζει η νέα οθόνη των 12,9 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό (10,4 ίντσες στάνταρ) και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά και η σημαντικά λιγότερη παρουσία διακοπτών και κουμπιών. Αντίθετα, στο τιμόνι και την κεντρική κονσόλα βρίσκουμε πλήκτρα αφής, ενώ για πρώτη φορά σε T-Roc διατίθεται head-up display που εμφανίζει τις πληροφορίες στο παρμπρίζ. Βελτιωμένοι και οι χώροι, χάρη στα 12 επιπλέον εκατοστά του μήκους, με τέσσερις ενήλικες άνω του 1,85 μ. να βολεύονται άνετα, μαζί με 475 λίτρα (+30 λτ. σε σχέση με πριν) αποσκευών στο πορτμπαγκάζ. Επιπλέον, ένα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα ergoActive 14 κατευθύνσεων με λειτουργία μασάζ θα είναι διαθέσιμο στην έκδοση Style για πρώτη φορά στο T-Roc.
Στα μηχανικά μέρη, ακολουθώντας το παράδειγμα των Tiguan και Tayron, το νέο T-Roc είναι το τρίτο SUV της VW που πατάει στην πλατφόρμα MQB evo και θα διατίθεται αποκλειστικά με καινοτόμους υβριδικούς υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες, για την ευρωπαϊκή αγορά. Για το λανσάρισμα, υπάρχουν δύο ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης 48V 1.5 eTSI με 116 και 150 ίππους, ενώ θα ακολουθήσουν δυο full hybrid κινητήρες που έχουν αναπτυχθεί εξ ολοκλήρου από την αρχή. Όπως και με το προηγούμενο μοντέλο, το νέο T-Roc θα είναι επίσης διαθέσιμο με την τετρακίνηση 4MOTION, σε συνδυασμό με τον 2.0λιτρο TSI, ο οποίος θα προσφέρεται επίσης σε ήπια υβριδική έκδοση (mHEV) και αργότερα, στην ισχυρότερη μορφή του T-Roc R. Σε κάθε περίπτωση, τη μετάδοση της κίνησης αναλαμβάνει το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Οι πωλήσεις του νέου T-Roc θα ξεκινήσουν τον προσεχή Νοέμβρη, με τιμή εκκίνησης στη Γερμανία τις 30.845 ευρώ.
Το άρθρο Ολοκαίνουργιο και αλλαγμένο παντού νέο VW T-Roc (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.