Η Mazda Αυστραλίας αποφάσισε να μην προχωρήσει άμεσα στην κατασκευή ηλεκτρικού αγροτικού οχήματος, παρά την αυξανόμενη τάση για ηλεκτροκίνηση στην κατηγορία αυτή. Ο διευθύνων σύμβουλος της Mazda στη χώρα, Vinesh Bhindi, δήλωσε ότι η εταιρεία θα περιμένει να δει αν υπάρχει ζήτηση στην αγορά πριν εξετάσει την ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού pick-up. Το δημοφιλές μοντέλο BT-50 της Mazda, το οποίο βασίζεται στο Isuzu D-Max, παραμένει πιστό στο πετρέλαιο, με νέους κινητήρες ντίζελ που προσφέρουν αυξημένη ισχύ και ροπή.
Πιο αναλυτικά
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ολοένα αυξανόμενος αριθμός ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων αγροτικών, όπως συμβαίνει σε όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων. EV, υβριδικά και plug-in hybrid pick up εμφανίζονται συνεχώς, ωστόσο από τη Mazda θα αργήσουμε να δούμε κάτι αντίστοιχο.
Η Mazda Αυστραλίας, συγκεκριμένα, που φτιάχνει το BT-50 και πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις του segment εκεί, δηλώνει πως δεν έχει καμία διάθεση να βάλει στην πρίζα το πετυχημένο της μοντέλο, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον: «Δεν νομίζω ότι θα έχουμε σύντομα ένα ηλεκτρικό pick up. Αλλά θα αφήσουμε την αγορά να μας πει ότι υπάρχει χώρος και ζήτηση για αυτό, εξετάζοντας αναλόγως τις επιλογές», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Mazda στη χώρα των καγκουρό, Vinesh Bhindi. Μια πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση, καθότι το BT-50 βασίζεται στο Isuzu D-Max το οποίο πριν λίγες εβδομάδες, μπήκε με τη σειρά του στη ζώνη της ηλεκτροκίνησης (και σε ιδιαίτερα φαρμακερή τιμή).
Το BT-50 αντίθετα, παραμένει πιστό στο πετρέλαιο. Ο Ιάπωνας «αγρότης» διαθέτει έναν ολοκαίνουργιο 2.2 ντίζελ στη βάση του. Το νέο αυτό σύνολο αντικαθιστά τον 1.9λτ. ντίζελ των 150 ίππων, φτάνοντας αισίως στα 163 άλογα και 400 Nm ροπής (+13 ίπποι και +50 Nm σε σχέση με πριν). Η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου ή 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Το σύστημα τετρακίνησης (με μπλοκέ πίσω διαφορικό) προσφέρεται στην κορυφαία έκδοση, με τον 3.0λιτρο ντίζελ των 190 ίππων στις 3.600 σ.α.λ. και 450 Nm στις 1.600-2.600 σ.α.λ. Εδώ η εναλλακτική στο 6άρι χειροκίνητο είναι ένα αυτόματο ισάριθμων σχέσεων, ενώ υπάρχει και πισωκίνητη έκδοση.
Το άρθρο Η Mazda αρνείται να φτιάξει ηλεκτρικό αγροτικό εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η Mazda Αυστραλίας αποφάσισε να μην κατασκευάσει άμεσα ηλεκτρικό αγροτικό όχημα, παρά την αυξημένη τάση για ηλεκτροκίνηση.
- Ο διευθύνων σύμβουλος της Mazda δήλωσε ότι η εταιρεία θα περιμένει να δει αν υπάρχει ζήτηση στην αγορά πριν εξετάσει την ανάπτυξη ηλεκτρικού pick-up.
- Το μοντέλο BT-50 της Mazda παραμένει πιστό στο πετρέλαιο, με νέους κινητήρες ντίζελ που προσφέρουν αυξημένη ισχύ και ροπή.
- Η Mazda δεν έχει καμία διάθεση να εισάγει ηλεκτρικό pick-up στο άμεσο μέλλον, αφήνοντας την αγορά να καθορίσει τη ζήτηση.