Πριν από περίπου τρίαχρόνια η ιταλική εταιρία Totem Automobilli παρουσίαζε ένα ονειρικό project restomodding, με την αναγέννηση της Alfa Romeo Giulia GT Junior των 60’s και μηχανικά μέρη από τη Giulia QV. Σήμερα η αναγεννημένη Μιλανέζα αποκτά την απόλυτη, πιο hardcore εκδοχή της, αναβιώνοντας το πνεύμα των θρυλικών αγωνιστικών GTAm από τα 70’s.
Στην Totem GT Super, όπως ονομάζεται η σαγήνη σε τέσσερις τροχούς, ο αλουμινένιος 2.9 V6 twinturbo αποδίδει 591 ίππουςστις 7.200 σ.α.λ.μ (κόφτης στις 7.500 σ.α.λ.) και 700 Nm στις 3.000-6.000 σ.α.λ., ζυγίζοντας μόλις 180 κιλά. Αριθμοί που σύμφωνα με τους Ιταλούς, καθιστούν τον κινητήρα τους (εξελιγμένο σε συνεργασία με την Italteenica) ως τον πιο συμπαγή και ελαφρύ διτούρμπινο V6, που έχει μπει ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής! Με αυτή την ισχύ και παρότι λείπει ο συνδυασμός 8τάχυτου αυτόματου-launch control της σημερινής Giulia GTA , η GT Super επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 3,2 δλ. και φτάνει μέχρι τα 313 χλμ./ώρα τελικής!
Η κορυφαία SP (Sport Prototipo) έκδοση βλέπει τον εξακύλινδρο των 2.9 λίτρων αποκτά νέα πιστόνια και μεγαλύτερες τουρμπίνες, μαζί με αναβαθμίσεις σε όλα τα παρελκόμενα (εξάτμιση, εισαγωγή, intercooler κλπ), για να φτάσει αισίως στους 740 ίππους και τα 850 Nm, στροφάροντας παράλληλα μέχρι τις 8.500 σ.α.λ. και συνεργαζόμενο με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο (αντί 8άρι αυτόματο στην GT Super)! Το βάρος αυξάνεται μόλις κατά 40 κιλά, διαμορφώνοντας τη συνολική ένδειξη της ζυγαριάς στα 1.180 κιλά. Ο συνδυασμός τους με τα 740 άλογα μας δίνει μια απίστευτη αναλογία 1,59 κιλών ανά ίππο, φέρνοντας τη ρετρό Alfa σε περιβάλλον hypercar! Βοηθάνε σε αυτό ο τεράστιος διαχύτης πίσω, το ακόμα φαρδύτερο παράστημα (+130 χλστ. στο πλάτος) και οι ειδικά εξελιγμένες εξατμίσεις της Capristo, που βγαίνουν στο πλάι. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά εύκολα μπορούμε να τη σκεφτούμε να θέλει λιγότερο από 3,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και να ξεπερνά τα 330 χλμ./ώρα.
Ολόκληρο το αμάξωμα κατασκευάζεται από ανθρακονήματα, ενώ έχουν γίνει πολλές ενισχύσεις για να αντέξει το σασί την υψηλή απόδοση. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και συνδυάζονται με ρυθμιζόμενα σε 10 επίπεδα αμορτισέρ της Bilstein. Προαιρετικά διατίθενται ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ή ακόμα και αερανάρτηση. Οι τροχοί είναι 18 ιντσών με ελαστικά Michelin Cup2 R 225/40 εμπρός και 255/40 πίσω, κρύβοντας αεριζόμενες και τρυπητές δισκόπλακες Brembo (345 χλστ. εμπρός και 330 χλστ. πίσω). Η Totem Automobilli σκοπεύει να κατασκευάσει 10 GT Super SP, δίχως να ανακοινώνεται τιμή.
Το άρθρο Ονειρική Alfa Romeo GT Super SP με 740 twinturbo V6 άλογα εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.