Η Jeep παρουσιάζει το νέο Cherokee, το οποίο επιστρέφει στις παραδοσιακές σχεδιαστικές γραμμές της εταιρίας, ενώ ενσωματώνει σύγχρονες τεχνολογίες και αυξημένες εκτός δρόμου δυνατότητες.
Το νέο μοντέλο είναι σημαντικά μεγαλύτερο από το προηγούμενο, προσφέροντας περισσότερους χώρους και άνεση στο εσωτερικό, το οποίο διαθέτει προηγμένα συστήματα infotainment και ασφάλειας.
Η μεγάλη καινοτομία είναι το υβριδικό σύστημα κίνησης, που συνδυάζει έναν τούρμπο βενζινοκινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες, προσφέροντας οικονομία καυσίμου και αυξημένη αυτονομία.
Το Cherokee διαθέτει επίσης το σύστημα Active Drive I 4×4, που ενισχύει τις εκτός δρόμου επιδόσεις του.
Πιο αναλυτικά
Η Jeep συνεχίζει να ανανεώνει τη γκάμα της, με το εντελώς νέο Cherokee να παίρνει σήμερα σειρά. Ένα αυτοκίνητο που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το απερχόμενο, επιστρέφοντας σχεδιαστικά στα παραδοσιακά ήθη και έθιμα της αμερικανικής εταιρίας, αλλά πάντα με έμφαση στις εκτός δρόμου δυνατότητες και τους λάτρεις της περιπέτειας.
Στο εμπρός τμήμα του το νέο Cherokee θυμίζει το αντίστοιχο Compass και χαρακτηρίζεται από την παραλληλόγραμμη μάσκα με τις παραδοσιακές 7 κάθετες γρίλιες, τα τετραγωνισμένα φωτιστικά σώματα και το σχέδιο στον προφυλακτήρα που παραπέμπει σε bull bar. Στο πλάι βλέπουμε καθαρές ίσιες γραμμές, ενώ πίσω παρατηρούμε ένα τετραγωνισμένο μοτίβο που απαρνείται τη μόδα της οριζόντιας διάταξης στα φανάρια. Ο νέος «Ινδιάνος» βασίζεται στην πλατφόρμα STLA-Large του ομίλου Stellantis, πάνω στην οποία πατάει και το Wagoneer S, φτάνοντας τα 4.777 χλστ. σε μήκος, τα 2.123 χλστ. σε πλάτος (με τους καθρέπτες), τα 1.717 χλστ. σε ύψος και τα 2.870 χλστ. σε μεταξόνιο. Σημαντικά μεγαλύτερο, δηλαδή, σε κάθε διάσταση από το απερχόμενο (ενδεικτικά 4.623 χλστ. μήκος, 2.708 χλστ. μεταξόνιο), κάτι που οδηγεί και σε αυξημένους χώρους επιβατών και αποσκευών (+30% πορτμπαγκάζ σύμφωνα με τη Jeep, 582 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους).
Πέρα από την ευρυχωρία, το εσωτερικό του νέου Cherokee χαρακτηρίζεται από τις δυο οθόνες και τις ευθείες γραμμές. Στο κέντρο του ταμπλό παίρνει θέση το infotainment Uconnect 5 με μόνιτορ 12,3 ιντσών, ενώ ο οδηγός έχει μπροστά του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών. Συνολικά δε, οδηγός και επιβάτες έχουν στη δούλεψή τους 140 συστήματα ασφαλείας και άνεσης, αναλόγως έκδοσης και εξοπλιστικού επιπέδου.
Τα μεγάλα νέα στο καινούργιο Cherokee ωστόσο, αφορούν τα του μηχανοστασίου. Εκεί που, για πρώτη φορά στο εμβληματικό μοντέλο της Jeep, συναντάμε full hybrid κινητήριο σύνολο 350 Volt, αποτελούμενο από 1.600άρη τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα και 2 ηλεκτροκινητήρες, μαζί με μια μικρή μπαταρία 1,08 kWh. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 210 ίππους και τα 312 Nm, τροφοδοτώντας όλους τους τροχούς μέσω κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης και εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. Κυριότερα, φροντίζει για διαστήματα ως 805 χλμ. μεταξύ των ανεφοδιασμών και μέση κατανάλωση 6,3 λίτρων/100 χλμ., βάσει EPA. Το νέο Cherokee διαθέτει στάνταρ το σύστημα Active Drive I 4×4 , το οποίο περιλαμβάνει αποσύνδεση πίσω άξονα και τέσσερις λειτουργίες οδήγησης: Auto, Sport, Snow και Mud/Sand. Διαθέτει επίσης τις καλύτερες γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης στην κατηγορία του—19,6 και 29,4 μοίρες, αντίστοιχα—μαζί με απόσταση 203 χλστ. από το έδαφος 8,0 ίντσες και γωνία ράμπας 18,8 μοιρών.
Το άρθρο Νέο Jeep Cherokee για πρώτη φορά υβριδικό (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η Jeep παρουσίασε το νέο Cherokee, πλήρως ανασχεδιασμένο και μεγαλύτερο σε διαστάσεις, με αυξημένους χώρους επιβατών και αποσκευών.
- Το εσωτερικό του διαθέτει σύγχρονες τεχνολογίες, με δύο μεγάλες οθόνες και 140 συστήματα ασφαλείας και άνεσης.
- Για πρώτη φορά το Cherokee διαθέτει υβριδικό σύστημα 350 Volt, με συνδυαστική απόδοση 210 ίππων και οικονομία καυσίμου 6,3 λίτρων/100 χλμ.
- Το όχημα προσφέρει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες με στάνταρ σύστημα 4×4 και τέσσερις λειτουργίες οδήγησης.