Το νέο Nissan X-Trail Nismo παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ιαπωνία, προσφέροντας μια σπορτίφ εκδοχή του δημοφιλούς SUV.
Με χαρακτηριστικά όπως το Stealth Grey χρώμα, μαύρη οροφή, αεροδυναμικό πακέτο με κόκκινες πινελιές και 20άρες ζάντες της Enkei, το X-Trail Nismo ενσωματώνει την αγωνιστική φιλοσοφία της Nismo.
Το εσωτερικό διαθέτει μπάκετ καθίσματα της Recaro και αναβαθμισμένα γραφικά στο infotainment. Το υβριδικό σύστημα e-4ORCE, με αναθεωρημένο λογισμικό, προσφέρει 213 ίππους και 525 Nm ροπής.
Η διάθεση του μοντέλου στην Ιαπωνία ξεκινά από τα τέλη Σεπτεμβρίου, χωρίς να έχει ανακοινωθεί ακόμα η τιμή.
Πιο αναλυτικά
Στα 40 χρόνια που μπαίνουν τα σήματα της Nismo σε αυτοκίνητα της Nissan, έχουμε δει σχεδόν όλα τα μοντέλα σε «πολεμική» παραλλαγή: πρώτο και καλύτερο το GT-R, τα 350/370/Ζ, το Juke, πιο πρόσφατα το Ariya και το άγνωστο στην Ευρώπη Armada, έρχεται και το νέο Micra. Για κάποιο λόγο, όμως, οι πιο εμπορικοί εκπρόσωποι της εταιρίας, δηλαδή τα Qashqai και X-Trail, δεν έχουν δει τέτοια χαρά. Μέχρι τώρα. Γιατί εφεξής, το Qashqai μένει μόνο του.
Το πρώτο X-Trail Nismo είναι και επίσημα γεγονός στην Ιαπωνία, με όλα τα καλά: Stealth Grey χρώμα στο αμάξωμα, μαύρη οροφή, αεροδυναμικό πακέτο με κόκκινες πινελιές, σηματάκια «Nismo», 20άρες ζάντες της Enkei, ελαστικά Michelin Pilot Sport EV, χαμηλωμένη και σφιχτότερη ανάρτηση με αμορτισέρ της Kayaba, μπάκετ καθίσματα της Recaro στο εσωτερικό, συνδυασμό δερμάτινων και suede επενδύσεων, κόκκινες ραφές, αναβαθμισμένα γραφικά σε infotainment και πίνακα οργάνων. Τίποτα δεν ζηλεύει το X-Trail από τα υπόλοιπα Nismo αδέρφια του, αν και πιστεύουμε ότι στο θέμα της δύναμης ένα φθόνο, προς το Ariya ας πούμε, θα τον νιώθει.
Η Nissan δεν αναφέρει τεχνικές λεπτομέρειες, πέρα από ότι το υβριδικό σύστημα e-4ORCE διαθέτει αναθεωρημένο λογισμικό, που βελτιστοποιεί την πρόσφυση και την απόκριση. Από εκεί και πέρα, το Nismo βασίζεται στο κορυφαίο X-Trail e-4ORCE του 1.500άρη τούρμπο και των 2 ηλεκτροκινητήρων, που παράγουν συνδυαστικά 213 ίππους και 525 Nm (158 ίππους/250 Nm ο βενζινοκινητήρας σε ρόλο γεννήτριας περισσότερο, 204 ίπποι/304 Nm το ένα και 136 ίπποι/195 Nm το άλλο ηλεκτρομοτέρ). Αν έχει παραπάνω δύναμη το Nismo, μένει να το επιβεβαιώσουν οι Ιάπωνες. Προς το παρόν, παίρνουμε ως μπούσουλα τα 7,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και την ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική των 180 χλμ./ώρα, του απλού e-40RCE.
Το νέο X-Trail Nismo θα ξεκινήσει να διατίθεται στην αγορά της Ιαπωνίας από τέλη Σεπτεμβρίου, δίχως να ανακοινώνεται τιμή ακόμα.
Το άρθρο Νέο Nissan X-Trail Nismo για πρώτη φορά στα χρονικά (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- - Το πρώτο X-Trail Nismo παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία με χαρακτηριστικά όπως αεροδυναμικό πακέτο και μπάκετ καθίσματα Recaro.
- - Το υβριδικό σύστημα e-4ORCE του X-Trail Nismo διαθέτει αναθεωρημένο λογισμικό για καλύτερη πρόσφυση και απόκριση.
- - Το X-Trail Nismo βασίζεται στο κορυφαίο X-Trail e-4ORCE με συνδυαστική ισχύ 213 ίππων και 525 Nm.
- - Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην Ιαπωνία από τα τέλη Σεπτεμβρίου χωρίς ακόμα ανακοινωμένη τιμή.