Το άρθρο αναφέρεται στο εντυπωσιακό επίτευγμα ενός Honda Insight πρώτης γενιάς, το οποίο έχει διανύσει σχεδόν 1,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα με τον αρχικό του κινητήρα.
Η Daisy Rue από την Πενσυλβάνια είναι η τωρινή ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου και στοχεύει να φτάσει το ορόσημο του 1 εκατομμυρίου μιλίων.
Παρά τις πολλές χιλιομετρικές επιδόσεις, το αυτοκίνητο διατηρείται σε καλή κατάσταση, αν και έχουν γίνει κάποιες αναγκαίες επισκευές, όπως η αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων και της μπαταρίας.
Το Honda Insight, το οποίο κυκλοφόρησε το 1999, ήταν το πρώτο πλήρες υβριδικό μοντέλο που διατέθηκε στην Ευρώπη, γνωστό για την οικονομική του κατανάλωση καυσίμου.
Η ιστορία του αυτοκινήτου έχει γίνει viral στα κοινωνικά δίκτυα, προκαλώντας εντυπωσιασμό για την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία του.
Πιο αναλυτικά
Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι γνωστά για την αξιοπιστία τους, όπως άλλωστε αποδεικνύεται και από διάφορες έρευνες που ανακοινώνονται από Ευρώπη και Η.Π.Α. Το να φτάσει όμως ένα υβριδικό μοντέλο -και όχι μόνο- τα 1,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα και να συνεχίζει, δεν είναι κάτι που συμβαίνει κάθε μέρα.
Η Daisy Rue από την Πενσυλβάνια έχει στόχο να φτάσει με το Honda Insight πρώτης γενιάς που οδηγεί το ορόσημο του 1 εκατομμυρίου μιλίων (1.609.344 χλμ.) και βρίσκεται πλέον πάρα πολύ κοντά. Συγκεκριμένα πριν από λίγες μέρες έκανε μια ανάρτηση στο λογαριασμό της στο Facebook με το Insight στα 985.000 μίλια (1.585.203 χλμ.), που σημαίνει ότι έχει να διανύσει άλλα 15.000 μίλια (24.140 χλμ.). Το χιλιομετροφάγο αυτό Honda Insight αγοράστηκε καινούργιο το 2002 και πουλήθηκε το 2004 με μόνο 11.000 μίλια (17.700 χλμ.). Τα επόμενα 20 χρόνια έφτασε τα 983.000 μίλια (1.582.000 χλμ.), πριν το παραδώσει στην Daisy το 2024. Η Daisy κοινοποίησε μια φωτογραφία του αυτοκινήτου και του οδόμετρου του σε μια ομάδα στο Facebook με τίτλο Mileage Impossible και ήταν φυσικό και επόμενο να γίνει viral, κάνοντας πάνω από 23.000 likes και σχεδόν 1.000 σχόλια.
Το ασταμάτητο αυτό Insight κινείται ακόμα με τον αρχικό 1.000άρη κινητήρα του, ενώ μετά από τόση χρήση έχουν αλλαχτεί δύο φορές το κιβώτιο CVT και άλλες δύο φορές η μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Τα πίσω φρένα είναι ακόμα τα εργοστασιακά, ενώ το αμάξωμα και το εσωτερικό βρίσκονται αναλογικά σε καλή κατάσταση. Επίσης, χρειάστηκαν δύο φορές να αντικατασταθεί ο σφόνδυλος και στα 975.000 μίλια (1.569.100 χλμ.) η φλάντζα της κυλινδροκεφαλής. Παρόλα αυτά κάποια προβλήματα υπάρχουν, όπως είναι η αυξημένη κατανάλωση λαδιού, αλλά αυτό είναι κάτι που έχει προγραμματιστεί να φτιαχτεί. Αναμενόμενα η εξάτμιση βγάζει πολύ λευκό καπνό, για αυτό η Daisy έγραψε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου το εξής: «Γνωρίζω ότι καπνίζει. Έχει 984.000 μίλια. Προσπαθώ να φτάσω το 1 εκατομμύριο». Λέτε όταν φτάσει το 1.000.000 μίλια να μηδενίσει το ψηφιακό κοντέρ και η Honda να χαρίσει στην Daisy ένα πιο σύγχρονο μοντέλο;
Πληροφορικά, το πρώτο Insight παρουσιάστηκε το 1999 και έγινε το πρώτο full hybrid μοντέλο που διατέθηκε στην Ευρώπη. Εξοπλισμένο με ένα μοναδικό παράλληλο υβριδικό σύστημα Integrated Motor Assist (IMA) συνδυαστικής απόδοσης 73 ίππων, αποτελούμενο από τρικύλινδρο 1.000άρη βενζινοκινητήρα ισχύος 67 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 13 ίππων, μπορούσε να επιτύχει μεικτή κατανάλωση καυσίμου 3,4 λτ./100 χλμ.
Το άρθρο Υβριδικό έχει 1,6 εκατ. χλμ. με τον ίδιο κινητήρα εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Το Honda Insight πρώτης γενιάς έχει διανύσει σχεδόν 1,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα με τον αρχικό του κινητήρα.
- Η Daisy Rue στοχεύει να φτάσει το ορόσημο του 1 εκατομμυρίου μιλίων με το ίδιο αυτοκίνητο.
- Παρά τις χιλιομετρικές επιδόσεις, το αυτοκίνητο έχει υποστεί επισκευές, όπως αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων και μπαταρίας.
- Η ιστορία του αυτοκινήτου έχει γίνει viral στα κοινωνικά δίκτυα, εντυπωσιάζοντας για την ανθεκτικότητά του.