Η Genesis ξεκινά δυναμικά την είσοδό της στους αγώνες αντοχής με το νέο hypercar GMR-001, το οποίο έκανε το ανεπίσημο ντεμπούτο του στη Γαλλία, στο σιρκουί Le Castellet.
Το κορεατικό πρωτότυπο, που θα συμμετάσχει στο Le Mans του 2026, εντυπωσιάζει με την επιθετική του σχεδίαση και την προηγμένη τεχνολογία του, συνδυάζοντας ένα υβριδικό σύστημα με ηλεκτρική μονάδα και έναν twinturbo V8 κινητήρα.
Η Genesis συνεργάζεται με την Oreca για την κατασκευή του σασί και του αμαξώματος από ανθρακονήματα, ενώ το ηλεκτρικό σκέλος περιλαμβάνει εξαρτήματα από τη Williams Advanced Engineering, τη Bosch και την X-Trac.
Με ισχύ που φτάνει έως και 700 ίππους, το GMR-001 φιλοδοξεί να αφήσει το στίγμα του στους αγώνες, με οδηγούς τους καταξιωμένους André Lotterer και Luis «Pipo» Derani.
Πιο αναλυτικά
Η Genesis ετοιμάζεται για το Le Mans και το πρωτάθλημα αγώνων αντοχής WEC, ξεκινώντας τις δοκιμές του GMR-001. Ήδη το κορεατικό hypercar βρίσκεται στην πίστα, κάνοντας το ανεπίσημο ντεμπούτο στο νεότευκτο σιρκουί Le Castellet, στη Γαλλία.
Σε κατάμαυρο χρώμα, εν αντιθέσει με το φανταχτερό Magma Orange που θα φοράει αγωνιζόμενο, η δημιουργία της Genesis Magma Racing θέλει να αφήσει το στίγμα της στους αγώνες αντοχής, αρχής γενομένης από το Le Mans του 2026. Το GMR-001 μπαίνει απίστευτα δυναμικά στο χώρο, αποτελώντας ενδεχομένως το πιο επιθετικό, αιχμηρό και φυσικά εντυπωσιακό πρωτότυπο της κατηγορίας LMDh. Σασί και αμάξωμα εξυπακούεται πως κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, σε συνεργασία με τη φημισμένη ομάδα Oreca (γνωστή για τα τρομερά Viper, που έτρεχαν παλιότερα στους αγώνες αντοχής). Το ηλεκτρικό σκέλος του υβριδικού συνόλου είναι κοινό για όλες τις συμμετοχές, αποτελούμενο από μπαταρία της Williams Advanced Engineering, ηλεκτροκινητήρα της Bosch και μετάδοση της X-Trac.
Βάσει κανονισμών, η παροχή ισχύος από την ηλεκτρική μονάδα MGU (Motor-Generator Unit) δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 70 ίππους (40 ίπποι μίνιμουμ) και τα παραγόμενα ντεσιμπέλ από το θερμικό μοτέρ τα 110. Ακόμα και με αυτούς τους περιορισμούς η συνδυαστική ισχύς κυμαίνεται μεταξύ 650 και 700 ίππων, δίχως να διευκρινίζεται η μέγιστη τιμή του βενζινοκινητήρα. Ο πρόεδρος της Hyundai Motorsport, ο οποίος έτρεχε το πρόγραμμα της Renault στη Formula 1 επί σειρά ετών, αποκάλυψε νωρίτερα στη χρονιά ότι το θερμικό σκέλος του GMR-001 θα αποτελείται από έναν twinturbo V8 στο θερμικό σκέλος. Πόθεν προέκυψε ο V8, από τη στιγμή που η Genesis και η Hyundai βγάζουν μάξιμουμ διτούρμπινους V6; Μέσα από την ένωση δυο τετρακύλινδρων υπερτροφοδοτούμενων. Και μάλιστα όχι όποιων κι όποιων, αλλά δυο μοτέρ από τα i20 N Rally1! Την ευθύνη για την κατάκτηση νικών θα αναλάβουν δυο λαμπερά αστέρια των αγώνων αντοχής: από τη μια ο ο τρεις φορές νικητής του Le Mans André Lotterer, από την άλλη ο περσινός πρωταθλητής IMSA GTP και τέσσερις φορές νικητής των 12 Ωρών Sebring, Luis «Pipo» Derani.
Το άρθρο Πάτησε πίστα το hypercar της Genesis (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η Genesis παρουσίασε το νέο hypercar GMR-001 στο σιρκουί Le Castellet στη Γαλλία, προετοιμάζοντάς το για το Le Mans του 2026.
- Το GMR-001 διαθέτει υβριδικό σύστημα με ηλεκτρική μονάδα και twinturbo V8 κινητήρα, φτάνοντας ισχύ έως 700 ίππους.
- Συνεργασία με την Oreca για το ανθρακονημάτινο σασί και το ηλεκτρικό σύστημα περιλαμβάνει εξαρτήματα από Williams, Bosch και X-Trac.
- Οδηγοί του GMR-001 είναι οι καταξιωμένοι André Lotterer και Luis «Pipo» Derani, επιδιώκοντας επιτυχίες στους αγώνες αντοχής.