H Fiat μπορεί να έχει αποχωρήσει από την Ευρώπη εδώ και πολλά χρόνια από την κατηγορία των pickup από το πρώτης γενιάς Strada, όμως στη Νότια Αμερική και συγκεκριμένα στη Βραζιλία μοσχοπουλάει. Εκτός από το Strada διαθέτει το πιο μεγάλο Titano και το ενδιάμεσο Toro, το οποίο παρουσιάστηκε ανανεωμένο, με πιο δυναμική εμφάνιση, πιο σύγχρονο εξοπλισμό και δυνατούς κινητήρες βενζίνης/αιθανόλης και πετρελαίου.
Εξωτερικά, το Toro έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές, ειδικά στο εμπρός τμήμα με την πολύ «επιθετική» όψη. Τα λεπτά, ψηλά τοποθετημένα φώτα ημέρας φέρουν τη νέα υπογραφή των pixel LED σε τμηματικές γραμμές, ενώ η νέα τραπεζοειδής μάσκα με τα γεωμετρικά μοτίβα, που τέμνονται από ευθείες, κάθετες γραμμές ενισχύει την επιβλητική του εικόνα. Οι προβολείς παραμένουν full-LED και τοποθετούνται πάνω από τους νέους αεραγωγούς στα άκρα του προφυλακτήρα Υπάρχει ακόμα νέα προστατευτική ποδιά και νέα πίσω φώτα full-LED με pixel σχεδιασμό. Η λαβή ανοίγματος της πίσω πόρτας έχει τώρα ένα φαρδύ σχήμα, διατηρώντας το ίδιο έξυπνο άνοιγμα με δύο πίσω πόρτες. To Toro έχει μήκος 4.594 χλστ., πλάτος 1.849 χλστ., ύψος 1.686 χλστ., μεταξόνιο 2.982 χλστ. και απόσταση από το έδαφος 198 χλστ. Το ωφέλιμο φορτίο κυμαίνεται από 750 έως 1.010 κιλά.
Στο εσωτερικό, οι αλλαγές έχουν κάνει το Toro ακόμα πιο τεχνολογικά προηγμένο και εκλεπτυσμένο. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών διαθέτει νέα γραφικά και γραμματοσειρές σε όλες τις εκδόσεις. Το ίδιο ισχύει και για τις οθόνες των 8,4 ιντσών ή 10,2 ιντσών του infotainment. Το μοντέλο παρουσιάζει πλέον πιο μοντέρνο σε σχεδιασμό λεβιέ αλλαγής ταχυτήτων και ηλεκτρονικό χειρόφρενο, ενώ για πρόσθετη ευκολία, περιλαμβάνει μια νέα πίσω θύρα USB με εισόδους για καλώδια τύπου A και C. Από εκεί και πέρα ανάλογα την έκδοση διατίθενται μοναδικές στιλιστικές λεπτομέρειες, επενδύσεις, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, λογότυπα, roll bar κ.λπ.
Εκτός από τον νέο σχεδιασμό και τις νέες τεχνολογίες, το Toro αποτελεί επίσης σημείο αναφοράς όσον αφορά τις επιδόσεις και παραμένει με δύο μηχανικά σύνολα. Το Turbo 270 Flex και το 2.2 Turbodiesel, όντας το μόνο pickup που προσφέρει κινητήρα ντίζελ σε αυτήν την κατηγορία τιμής για τα δεδομένα της Βραζιλίας. Στην έκδοση Turbo 270 Flex, το 1.300άρι turbo μοτέρ αποδίδει 176 ίππους και 270 Nm ροπής, με κίνηση 4×2 και αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Το 2.2 λτ. Turbodiesel φτάνει της μέγιστη ισχύ των 200 ίππων και 450 Nm ροπής, σημειώνοντας αύξηση κατά 18% και 29% αντίστοιχα. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων και τετρακίνηση με επιλογή 4WD Low. Ειδικά το μηχανικό σύνολο Multijet 2.2 Turbodiesel διαθέτει αλουμινένια κυλινδροκεφαλή και διπλό χρονισμό βαλβίδων, μεταβλητή πολλαπλή εισαγωγής, ψεκασμό υψηλής πίεσης ντίζελ (2.000 bar), υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, intercooler αέρα-νερού και διπλό κύκλωμα ψύξης κινητήρα.
Οι τιμές για το Turbo Flex ξεκινούν από 159.490 ρεάλ Βραζιλίας (25.230 ευρώ) και για το Diesel από 210.490 ρεάλ Βραζιλίας (33.300 ευρώ).
Το άρθρο Σκάβει το νέο pickup Fiat Toro με ντίζελ 200 ίππων εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.