Το άρθρο αναφέρεται στη δημοπρασία ενός σπάνιου Subaru Impreza WRX STi Spec C, το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά για αγώνες, με μειωμένο βάρος και βελτιωμένη αεροδυναμική.
Το αυτοκίνητο, που δημιουργήθηκε ως ειδική έκδοση homologation για το World Rally Championship’s Group N, διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά όπως λεπτά γυάλινα τμήματα, αλουμινένια πάνελ και ατσάλινες ζάντες.
Παρά τις παραχωρήσεις σε ανέσεις, η απόδοσή του παραμένει κορυφαία, με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 320 ίππων και το σύστημα Symmetrical All-Wheel Drive της Subaru.
Το συγκεκριμένο μοντέλο, που έχει διανύσει 64.030 χιλιόμετρα και είναι πλήρως συντηρημένο, θα δημοπρατηθεί στο Silverstone Circuit, με εκτιμώμενη τιμή πώλησης 20.000-25.000 λίρες Αγγλίας.
Πιο αναλυτικά
Στο άκουσμα του ονόματος «Subaru», ένα μοντέλο που έρχεται αμέσως στο νου είναι το Impreza WRX STi, καθώς έχει δημιουργήσει μια ισχυρή παράδοση και ένα θρύλο στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά και στους δρόμους. Οι ειδικές εκδόσεις που έχουν παρουσιαστεί όλα αυτά τα χρόνια είναι αρκετές και κάποιες είναι πιο σπάνιες, όπως η συγκεκριμένη.
Πρόκειται για ένα Impreza WRX STi Spec C, το οποίο έχει τη βασική διαφορά από άλλα μοντέλα ότι «απογυμνωθεί» εν μέρει, έτσι ώστε να ελαφρύνει και για είναι πιο κατάλληλο για όσους ήθελαν να το χρησιμοποιήσουν σε αγώνες πίστας, αλλά κάνοντας κάποιες παραχωρήσεις σε ανέσεις. Ουσιαστικά δημιουργήθηκε ως ειδική έκδοση homologation για το World Rally Championship’s Group N και αν μη τι άλλο διαθέτει αρκετά μοναδικά γνωρίσματα. Για παράδειγμα διαθέτει πιο λεπτά γυάλινα τμήματα, πάνελ αλουμινίου, ελαφρύτερα μπροστινά καθίσματα, λιγότερα υλικά ηχομόνωσης, δεν έχει κλιματιστικό και πατάει σε ατσάλινες ζάντες 16 ιντσών. Αυτές τοποθετούνταν αρχικά από το εργοστάσιο στα συγκριμένα αυτοκίνητα, ενώ από εκεί και πέρα αν ήθελε ο ιδιοκτήτης μπορούσε να βάλει τις ζάντες που ήθελε για καθημερινή χρήση. Πολλά Spec C έχουν έκτοτε αναβαθμιστεί με ζάντες αλουμινίου aftermarket, αλλά αυτό το σπάνιο Impreza έχει διατηρήσει τις ατσάλινες ζάντες. Κάτι που είναι ένα ιδιαίτερα επιθυμητό χαρακτηριστικό για τους συλλέκτες που αναζητούν ένα αυτοκίνητο που φαίνεται να έχει παραμείνει όσο το δυνατόν πιο κοντά στην αρχική του μορφή.
Όμως σε επίπεδο ακαμψίας, «στησίματος» και δύναμης δεν έγιναν εκπτώσεις. Η μεγαλύτερη πίσω αεροτομή βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση και τη σταθερότητα σε υψηλότερες ταχύτητες, ενώ το άκαμπτο πλαίσιο με τις ενισχύσεις και η αναβαθμισμένη ανάρτηση προσφέρουν χαρακτηριστικά έτοιμα για πίστα. Την κίνησή του αναλαμβάνει ένα υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο μοτέρ 2.0 λτ., που παράγει 320 ίππους και 431 Nm ροπής και συνδυάζεται με πιο κοντής κλιμάκωσης 6τάχυτο σασμάν. Δύναμη που κατανέμεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του παραδοσιακού και αποτελεσματικού συστήματος Symmetrical All-Wheel Drive της Subaru. Το Spec C περιλαμβάνει επίσης αμορτισέρ Bilstein ρυθμισμένα από την STi, ενισχυμένα υποπλαίσια, παχύτερες αντιστρεπτικές δοκούς και φρένα Brembo.
Το εξαιρετικά σπάνιο λευκό Subaru Impreza WRX STi Spec C του 2006 έχει διανύσει 64.030 χιλιόμετρα, είναι πλήρως συντηρημένο με ιστορικό των service από την Ιαπωνία, από όπου μεταφέρθηκε στην Αγγλία και βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση. Η δημοπρασία του θα γίνει στις 23 Αυγούστου στο Silverstone Circuit και εκτιμάται ότι η τιμή πώλησής του θα κυμανθεί μεταξύ 20.000-25.000 λίρες Αγγλίας (23.000-28.000 ευρώ).
Το άρθρο Στο σφυρί «ημίγυμνο» Subaru Impreza WRX STi Spec C εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Το Subaru Impreza WRX STi Spec C είναι ένα σπάνιο μοντέλο σχεδιασμένο για αγώνες με μειωμένο βάρος και βελτιωμένη αεροδυναμική.
- Διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά όπως λεπτά γυάλινα τμήματα, αλουμινένια πάνελ και ατσάλινες ζάντες, διατηρώντας την αρχική του μορφή.
- Προσφέρει κορυφαία απόδοση με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 320 ίππων και το σύστημα Symmetrical All-Wheel Drive της Subaru.
- Το αυτοκίνητο, που είναι πλήρως συντηρημένο και σε εξαιρετική κατάσταση, θα δημοπρατηθεί στο Silverstone Circuit με εκτιμώμενη τιμή 20.000-25.000 λίρες Αγγλίας.