Το νέο Renault Rafale, γνωστό ως το «Προεδρικό» και «μαχητικό» μοντέλο, ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα, προσφέροντας ένα Plug-in Hybrid σύστημα κίνησης με 300 ίππους και τετρακίνηση.
Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με την αρχική να κοστίζει 51.800 ευρώ και την ανώτερη 55.900 ευρώ, προσφέροντας πλούσιο εξοπλισμό και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης.
Το Rafale συνδυάζει έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία έως 105 χλμ. και συνολική αυτονομία 1.000 χλμ.
Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 6,4 δευτερόλεπτα, ενώ η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί περίπου 3 ώρες.
Πιο αναλυτικά
Το κορυφαίο μοντέλο της Renault το «Προεδρικό» (του Εμανουέλ Μακρόν) αλλά και «μαχητικό» (από το πολεμικό αεροσκάφος) Rafale ξεκινά την εμπορική του σταδιοδρομία και στην Ελλάδα. Διατίθεται αποκλειστικά με Plug-in Hybrid σύστημα κίνησης ισχύος 300 ίππων, τετρακίνηση και σε ανώτερα επίπεδα εξοπλισμού, τα οποία περιλαμβάνουν παραπάνω από τα πάντα.
Το «αρχικό» στην γκάμα είναι το Rafale esprit Alpine hyper hybrid E-Tech 4×4 300 στην τιμή των 51.800 ευρώ (39.399 ευρώ χωρίς φόρους που σημαίνει 0% φόρο χρήσης στους εταιρικούς πελάτες). Επόμενη έκδοση είναι η atelier Alpine hyper hybrid E-Tech 4×4 300 στις 55.900 ευρώ (42.526 ευρώ χωρίς φόρους). Στον εξοπλισμό του ανήκουν όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (ADAS), περιμετρικοί αισθητήρες παρκαρίσματος, οθόνη οδηγού 12,3 ιντσών, σύστημα πολυμέσων openRLink 12 ιντσών με ηχοσύστημα Arkamys, πλοήγηση & Google build-in, Adaptive LED Vision με High Beam Assist, 3D Κάμερα 360°, Hands free σύστημα παρκαρίσματος, Face ID – σύστημα αναγνώρισης οδηγού και ενεργοποίηση εξατομικευμένου προφίλ, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών κ.λπ. Στο atelier Alpine προστίθενται ενεργό σύστημα ανάρτησης συνδεδεμένο με κάμερα, προβολείς LED Matrix, θερμαινόμενο τιμόνι και ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών.
Η κορυφαία έκδοση του Rafale ενσωματώνει συνολικά 4 κινητήρες (1 βενζίνης + 3 ηλεκτρικούς), για μια συνδυαστική απόδοση 300 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει ως τα 105 χλμ., την ώρα που η συνολική (με το ντεπόζιτο των 55 λίτρων γεμάτο) δύναται να φτάσει στα 1.000 χλμ. Θερμικός κινητήρας είναι ο τρικύλινδρος 1.2 τούρμπο με ανεβασμένη ισχύ στα 150 άλογα και τα 230 Nm (έναντι 130 ίππων και 205 Nm στο E-Tech 200). Το ηλεκτρικό τώρα, παρουσιάζει τριπλή εκπροσώπηση: ένα μοτέρ 68 ίππων και 205 Nm στον εμπρός άξονα, ένα 136 ίππων και 200 Nm στον πίσω, ενώ ακόμα ένα 34 ίππων και 50 Nm έχει το ρόλο γεννήτριας (HSG/High-voltage Starter Generator), αντλώντας όλα τους ενέργεια από μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 22 kWh. Επίσης, η μετάδοση γίνεται με ένα αυτόματο κιβώτιο multimode 15 σχέσεων.
Οι 300 ίπποι επιταχύνουν το Rafale E-Tech 4×4 των 1.934 κιλών από στάση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ., στα 1.000 μέτρα από στάση σε 26,9 δλ. και ολοκληρώσουν τη ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα σε μόλις 4,0 δλ. Μόνο με το ρεύμα (EV Mode) ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 160 ίππους και φτάνει έως την τελική των 135 χλμ./ώρα. Εκμεταλλευόμενος πλήρως το συνδυασμό βενζίνης-ηλεκτρισμού βλέπει μια μέση κατανάλωση από 0,5 λτ./100 χλμ. (5,8 λτ./100 χλμ. με την μπαταρία άδεια), με εκπομπές CO2 από 12 γρ./χλμ. Για τη φόρτιση της μπαταρίας σε παροχή 22 kW απαιτούνται 2 ώρες και 10 λεπτά για το 0-80%, ενώ για το 0-100% χρειάζονται 2 ώρες και 55 λεπτά.
Το άρθρο Η τιμή του «Προεδρικού» και «μαχητικού» Renault Rafale εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Το Renault Rafale κυκλοφορεί στην Ελλάδα με Plug-in Hybrid σύστημα, 300 ίππους και τετρακίνηση.
- Διατίθεται σε δύο εκδόσεις με τιμές 51.800 και 55.900 ευρώ, περιλαμβάνοντας πλούσιο εξοπλισμό.
- Συνδυάζει έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα με τρεις ηλεκτρικούς, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία 105 χλμ.
- Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 6,4 δευτερόλεπτα, με φόρτιση της μπαταρίας σε περίπου 3 ώρες.