Το Kia EV4 αποδεικνύεται εξαιρετικά ανθεκτικό στις δοκιμές αντοχής, χάρη στο προηγμένο σύστημα μπαταριών τέταρτης γενιάς που διαθέτει.
Με καινοτομίες στη θερμική διαχείριση και την κατανομή ψυκτικού, το EV4 διατηρεί σταθερή απόδοση ακόμα και υπό συνθήκες υψηλής καταπόνησης.
Οι εκτεταμένες δοκιμές, που περιλάμβαναν 110.000 χιλιόμετρα σε ευρωπαϊκούς δρόμους και 10.000 χιλιόμετρα στο Nürburgring, επιβεβαίωσαν την ελάχιστη φθορά και την εντυπωσιακή αντοχή του οχήματος.
Επιπλέον, το EV4 επωφελείται από την ανάκτηση ενέργειας, αυξάνοντας την αντοχή της μπαταρίας του, ενώ υπόσχεται να διατηρήσει τουλάχιστον το 70% της χωρητικότητάς της μετά από 160.000 χιλιόμετρα ή 8 χρόνια χρήσης.
Πιο αναλυτικά
Η Kia συνεχίζει να ανεβάζει τον πήχη στην αντοχή των ηλεκτρικών οχημάτων με το EV4. Σχεδιασμένο με γνώμονα την ανθεκτικότητα, το EV4 διαθέτει καινοτομίες που εξασφαλίζουν σταθερή απόδοση σε μεγάλες αποστάσεις, δύσκολες κλιματολογικές συνθήκες και εκτεταμένη χρήση.
Η αντοχή του EV4 μπορεί να αποδοθεί κυρίως στο σύστημα μπαταριών τέταρτης γενιάς της Kia. Το σύστημα συνδυάζει προηγμένη θερμική διαχείριση με βελτιστοποιημένη κατανομή ψυκτικού σε όλες τις μονάδες κυψελών. Αυτές οι βελτιώσεις διασφαλίζουν ότι η μπαταρία λειτουργεί σε ασφαλή επίπεδα θερμοκρασίας, ακόμη και υπό συνθήκες υψηλής καταπόνησης. Με αυτόν τον τρόπο, παρατείνεται η διάρκεια ζωής της μπαταρίας και διατηρείται σταθερή η απόδοσή της. Μετά από ολοκληρωμένες δοκιμές αντοχής, συμπεριλαμβανομένων 110.000 χιλιομέτρων στους ευρωπαϊκούς δρόμους και 10.000 χλμ. στο Nurburgring 10.000 χιλιομέτρων, όπου προσομοιώθηκε το 90 – 95% της μέγιστης απόδοσης του συστήματος, το EV4 επέδειξε ελάχιστη φθορά. Οι επαναλαμβανόμενες συνεδρίες υπερφόρτισης μεταξύ των γύρων στο Nürburgring αύξησαν την πιθανή καταπόνηση του συστήματος της μπαταρίας. Ωστόσο, το EV4 διατήρησε εντυπωσιακή απόδοση παντού και πάντα.
«Για να παρέχουμε στους πελάτες μας ένα αξιόπιστο, καθημερινό ηλεκτρικό όχημα, έπρεπε να επικυρώσουμε την ανθεκτικότητα του EV4 τόσο σε πραγματικό όσο και σε ακραία περιβάλλοντα», δήλωσε ο Stephan Hoferer, Διευθυντής Ανάπτυξης Ανθεκτικότητας στο Τεχνικό Κέντρο της Hyundai Motor Europe . «Με τις αυστηρές δοκιμές – από παγωμένους δρόμους μέχρι πίστες αγώνων, είμαστε βέβαιοι ότι το EV4 θα προσφέρει αξιόπιστη απόδοση πολύ πέρα από τις καθημερινές ανάγκες». Οι μηχανικοί επιβεβαίωσαν την κατάσταση υγείας της μπαταρίας (SoH) στο 95% μετά από 10.000 χιλιόμετρα δοκιμών σε πίστα και 110.000 χιλιόμετρα δοκιμών στο δρόμο. Το εκτεταμένο πρόγραμμα δοκιμών αντοχής της Kia αποδεικνύει ότι το EV4 είναι ένα αξιόπιστο, υψηλής αντοχής ηλεκτρικό όχημα για πελάτες που αναζητούν αυτοπεποίθηση κατά τη μακροχρόνια κατοχή.
Εκτός από την απόδοση της μπαταρίας του, το EV4 επωφελείται από την ανάκτηση ενέργειας. Η μείωση της καταπόνησης στη μπαταρία, ανακτώντας έως και 25% της ενέργειας κατά την επιβράδυνση, αυξάνει την αντοχή της ενώ χάρη στο στιβαρό σχεδιασμό του και την έξυπνη διαχείριση ενέργειας, το EV4 εγγυάται ότι θα διατηρήσει τουλάχιστον το 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας του έπειτα από 160.000 χλμ. ή 8 χρόνια τακτικής χρήσης.
Το άρθρο «Σκύλος» το Kia EV4 στις δοκιμές αντοχής εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Το Kia EV4 επιδεικνύει εξαιρετική αντοχή στις δοκιμές, χάρη στο προηγμένο σύστημα μπαταριών τέταρτης γενιάς.
- Η βελτιστοποιημένη θερμική διαχείριση και κατανομή ψυκτικού διασφαλίζουν σταθερή απόδοση υπό υψηλή καταπόνηση.
- Η ανάκτηση ενέργειας του EV4 αυξάνει την αντοχή της μπαταρίας, διατηρώντας τουλάχιστον το 70% της χωρητικότητάς της μετά από 160.000 χλμ.
- Οι δοκιμές σε ευρωπαϊκούς δρόμους και στο Nürburgring επιβεβαίωσαν την ελάχιστη φθορά και την εντυπωσιακή απόδοση του οχήματος.