Το άρθρο αναφέρεται σε ένα Tesla Model S του 2015 που έχει διανύσει 756.000 χιλιόμετρα, παρά τα γνωστά προβλήματα αξιοπιστίας της μάρκας. Το συγκεκριμένο όχημα, που χρησιμοποιήθηκε ως Uber, έχει υποστεί σημαντικές επισκευές, όπως αλλαγές μπαταρίας και ηλεκτροκινητήρων, αλλά συνεχίζει να λειτουργεί άψογα. Παρά την εκτεταμένη χρήση, το αμάξωμα παραμένει σε καλή κατάσταση, καθιστώντας την πορεία του αυτοκινήτου αξιοθαύμαστη.
Πιο αναλυτικά
Τα Tesla γενικά δεν έχουν την καλύτερη σχέση με την ποιότητα και την αξιοπιστία. Για την ακρίβεια, και βάσει των όσων αναφέρουν σχετικές έρευνες, παραμένουν «σκοτωμένα» με αυτές τις έννοιες. Πώς γίνεται, τότε, να υπάρχει Model S με πάνω από 750.000 χλμ.;
Το εν λόγω S είναι η έκδοση 70D και πρόκειται για μοντέλο του 2015. Με μια μικρή αναγωγή, ερχόμαστε αντιμέτωποι με το απίστευτο νούμερο των 113.000 χλμ. το χρόνο! Ούτε ταξί να ήταν. Βέβαια δεν απέχει ιδιαίτερα από το επάγγελμα, καθώς ο πρώτος του ιδιοκτήτης δούλευε στην Uber και το χρησιμοποιούσε κανονικά στη δουλειά του. Όντας 70D, παίρνει κίνηση από δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός, έναν πίσω) και αποδίδει συνδυαστικά 332 ίππους, μαζί με 449 Nm ροπής. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,4 δλ. και η τελική ανέρχεται στα 225 χλμ./ώρα, με τη μέγιστη αυτονομία να φτάνει στα 442 χλμ.
Το αυτοκίνητο μέχρι σήμερα αναγράφει στο κοντέρ 470.000 μίλια (756.391 χλμ.) και συνεχίζει, με απώτερο σκοπό το μισό εκατομμύριο (804.672 χλμ.)! Για να το καταφέρει πάντως, έχουν χρειαστεί αρκετά «βάλε-βγάλε» σε μηχανικά μέρη. Ήδη μετράει δυο αλλαγές μπαταρίας, με τη δεύτερη να αφορά την τοποθέτηση μεγαλύτερης συστοιχίας 100 kWh και να κοστίζει συνολικά περί τις 12.000 δολάρια (10.241 ευρώ, μια χαρά τιμή ειδικά για το μέγεθος της μπαταρίας). Σύμφωνα με την προβλεπόμενη συντήρηση, η Tesla δίνει 8 χρόνια ή 120.000 μίλια (193.080 χλμ.). Η προηγούμενη πάντως «έβγαλε» 174.000 μίλια (κοντά 280.000 χλμ.) μέσα σε 3 χρόνια, οπότε δεν τέθηκε το παραμικρό θέμα εγγύησης!
Πέρα από τη μπαταρία έχουν αντικατασταθεί και οι δύο ηλεκτροκινητήρες, οι βραχίονες της εμπρός ανάρτησης, ο κομπρέσορας του κλιματισμού, η κεντρική μονάδα του συστήματος πολυμέσων και κάποια εξαρτήματα ακόμα ανάρτησης-πλαισίου. Η εξαιρετικά ευχάριστη έκπληξη έρχεται από το -για τα δεδομένα των Tesla, σεσημασμένο- αμάξωμα, που δεν εμφανίζει μεγάλα σημάδια φθοράς. Με τόσο εκτεταμένη και αδιάκοπη χρήση ωστόσο, η πορεία του μαύρου Model S δεν μπορεί παρά να χαρακτηριστεί ως αξιοθαύμαστη.
Το άρθρο Πώς βαστιέται ένα Tesla Model S με 756.000 χλμ.; εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Το Tesla Model S του 2015 έχει διανύσει 756.000 χιλιόμετρα, παρά τα γνωστά προβλήματα αξιοπιστίας της μάρκας.
- Το όχημα, χρησιμοποιημένο ως Uber, έχει υποστεί σημαντικές επισκευές, όπως αλλαγές μπαταρίας και ηλεκτροκινητήρων.
- Παρά την εκτεταμένη χρήση, το αμάξωμα παραμένει σε καλή κατάσταση, καθιστώντας την πορεία του αυτοκινήτου αξιοθαύμαστη.
- Το συγκεκριμένο Model S έχει υποστεί δύο αλλαγές μπαταρίας και αντικατάσταση ηλεκτροκινητήρων, ανάρτησης και άλλων εξαρτημάτων.