Το Civic Type R μετράει αντίστροφα για κατάργηση, ωστόσο η κληρονομιά του θα ζήσει εις τους αιώνας των αιώνων. Και πρακτικά να το δούμε, όμως, πέρα από φιλοσοφικά και συναισθηματικά, το πνεύμα του «Τάπερ» θα συνεχίσει να ζει μέσα από το νέο Prelude.
H Honda δίνει σιγά-σιγά λεπτομέρειες για τα μηχανικά μέρη του τέταρτου «Πρελουδίου», το οποίο θα δανειστεί αρκετά από το κορυφαίο Civic. Όπως ανακοίνωσαν οι Ιάπωνες, από τη βασική του κιόλας έκδοση το Prelude MK4 χρησιμοποιεί την εμπρός ανάρτηση dual-axis του Type R, τα φαρδύτερα μετατρόχιά του εμπρός-πίσω και τα φρένα της Brembo μπροστά. Οι Ιάπωνες βέβαια διευκρινίζουν πως τόσο η ανάρτηση όσο και τα φρένα, έχουν το δικό τους σετάρισμα στο Prelude. Δεν μεταφέρονται αυτούσια από το Civic Type R, αλλά προσαρμόζονται στο ηπιότερο για τις ανάγκες του νεόυ κουπέ, που δίνει έμφαση και στην ποιότητα κύλισης πέρα από την οδήγηση στα όρια.
Ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει το καινούργιο Prelude είναι ότι φέρει για πρώτη φορά την πρωτοποριακή τεχνολογία Honda S+ Shift, για να ενισχύσει περαιτέρω τη «χαρά της οδήγησης» που θα προσφέρει το πιο νέο σπορ κουπέ της μάρκας. Το Honda S+ Shift προσομοιώνει τον ήχο και την αίσθηση των γρήγορων αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων σε μια μετάδοση CVT, βοηθώντας στην επίτευξη της τέλειας ισορροπίας του μοντέλου με συναρπαστική οδηγική απόλαυση σε μια νέα γενιά οδηγών Prelude.
Για τα τεχνικά στοιχεία οι Ιάπωνες ακόμα τηρούν «σιγή ιχθύος», αλλά υπάρχουν σχετικά δημοσιεύματα από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Τι λένε για το Prelude MK6; Πρώτα και κυριότερα ότι κάτω από το καπό, θα βρίσκεται το υβριδικό σύνολο του Civic e:HEV. Ο συνδυασμός του 2.0λιτρου ατμοσφαιρικού βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα παράγει 184 ίππους στο μικρομεσαίο χάτσμπακ, αλλά για χάρη του Prelude ενδέχεται να ανέβει πάνω από τα 200 άλογα, πιθανότατα στα 210. Όσον αφορά το λανσάρισμα, θα αργήσει αρκετά. Στις αρχές του 2026 το περιμένουμε στην Ευρώπη.
Το άρθρο Με εξαρτήματα Type R το νέο Honda Prelude εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.