Η Toyota ανανέωσε το μεγάλο pick-up της, το Tundra, με σχεδιαστικές αλλαγές και μηχανικές αναβαθμίσεις που βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία.
Το νέο Tundra διαθέτει ανανεωμένη εμφάνιση με νέες χρωματικές επιλογές και μικρές αλλαγές σε LED, προφυλακτήρες και ζάντες, ενώ το εσωτερικό του είναι εξοπλισμένο με προηγμένες τεχνολογίες, όπως ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνες αφής.
Η πλατφόρμα TGNA προσφέρει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, με επιλογές για αερανάρτηση και ρυθμιζόμενη ανάρτηση.
Ο κινητήρας V6 twinturbo αποδίδει 395 ίππους, ενώ η υβριδική έκδοση i-Force Max φτάνει τους 443 ίππους, καθιστώντας το ένα από τα ισχυρότερα pick-up. Το Tundra προσφέρεται με 10άρι αυτόματο κιβώτιο και συναρμολογείται στο Τέξας.
Πιο αναλυτικά
Η Toyota φρεσκάρει το μεγαλύτερο pick up της γκάμας της, δίνοντας έμφαση σε επιλεγμένες σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις και προσεγμένες αναβαθμίσεις μηχανικά, που καθιστούν το Tundra ακόμα ποιοτικότερο οδηγικά.
Η φρεσκαρισμένη εκδοχή της τρίτης γενιάς Tundra ξεχωρίζει, ως είθισται στα περισσότερα ήπια facelift, από τα νέα χρώματα στην παλέτα και τις μικρές αλλαγές σε LED, προφυλακτήρες και ζάντες. Απαράλλαχτες οι διαστάσεις, με το μήκος να ξεκινά από τα 5.933 χλστ. για το κανονικό διπλοκάμπινο και να φτάνει μέχρι τα 6.414 χλστ. για το αντίστοιχο με την επιμηκυσμένη καρότσα! Στο εσωτερικό συναντάμε μια εικόνα που δεν απέχει από τα πιο καλοεξοπλισμένα και τεχνολογικά προηγμένα επιβατικά. Πίσω από το νέο τιμόνι υπάρχει ένας (προαιρετικός) ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, έχοντας δίπλα του είτε μια οθόνη αφής σε νορμάλ διάσταση 8 ιντσών, είτε σε μια επιπέδου πρωτιάς για την κατηγορία 14 ιντσών! Αμφότερες ελέγχουν το σύστημα πολυμέσων Audio Multimedia, που προσφέρει όλες τις λειτουργίες συνδεσιμότητας που μπορεί να ζητήσει κανείς (Apple CarPlay, Android Auto και τα συναφή).
Κάτω από το επιβλητικό αμάξωμα αναλαμβάνει η πλατφόρμα TGNA, προσφέροντας επίσης κάτι εξαιρετικά σπάνιο σε αγροτικό: ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (πολλαπλοί σύνδεσμοι αντί των πατροπαράδοτων φύλλων σούστας). Οι μηχανικοί της Toyota έχουν παρέμβει στο λόγο σκληρότητας των αμορτισέρ και των αντιστρεπτικών, προκειμένου να ενισχύσουν την ποιότητα κύλισης στο κανονικό Tundra και την πολυτελή έκδοση Capstone. Στο σκληροπυρηνικό TRD Pro αντίθετα, αυτοσκοπός είναι η εκτός δρόμου δυναμική. Σε ορισμένες εκδόσεις διατίθεται μέχρι αερανάρτηση στον πίσω άξονα που είτε αυξάνει την απόσταση από το έδαφος (επιλογή High, για κίνηση εκτός δρόμου και σε ταχύτητες έως 29 χλμ./ώρα), είτε τη μειώνει (επιλογή Low, για διευκόλυνση στη φορτοεκφόρτωση). Εκτός των άλλων, διατίθεται και πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Adaptive Variable Suspension, με ηλεκτρονικό έλεγχο στην απόσβεση των αμορτισέρ.
Την κίνηση του βασικού Tundra αναλαμβάνει ο γνώριμος 3.5 V6 twinturbo, με απόδοση 395 ίππων και 649 Nm. Η κορυφαία έκδοση απολαμβάνει τη συνεργασία του εν λόγω μοτέρ και ηλεκτροκινητήρα, που τοποθετείται μεταξύ θερμικού μοτέρ και κιβωτίου. Το i-Force Max παράγει συνολικά 443 άλογα και 790 Nm, καθιστώντας το υβριδικό Tundra ως ένα εκ των ισχυρότερων pick up που κυκλοφορούν σήμερα. Αμφότερες οι εκδοχές του αγροτικού της Toyota προσφέρονται αποκλειστικά με 10άρι αυτόματο κιβώτιο, με το ανώτατο βάρος ρυμούλκησης να ανέρχεται ως τα 5.443 κιλά και το αντίστοιχο ωφέλιμο φορτίο της καρότσας στα 880 κιλά. Όπως πάντα, το Tundra συναρμολογείται αποκλειστικά στο εργοστάσιο Toyota Motor Manufacturing Texas, στο Σαν Αντόνιο.
Το άρθρο Θωρηκτό νέο Toyota Tundra V6 twinturbo μέχρι 440+ άλογα εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η Toyota ανανέωσε το Tundra με σχεδιαστικές αλλαγές και προηγμένες τεχνολογίες στο εσωτερικό.
- Το νέο Tundra διαθέτει V6 twinturbo κινητήρα με 395 ίππους και υβριδική έκδοση i-Force Max με 443 ίππους.
- Η πλατφόρμα TGNA προσφέρει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και επιλογές για αερανάρτηση και ρυθμιζόμενη ανάρτηση.
- Το Tundra συναρμολογείται στο Τέξας και διαθέτει 10άρι αυτόματο κιβώτιο με ανώτατο βάρος ρυμούλκησης 5.443 κιλά.