Η Isuzu παρουσίασε το νέο D-Max EV, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό pick-up που λανσάρεται στην Ευρώπη, ξεκινώντας από τη Μ. Βρετανία. Με τιμή εκκίνησης 59.995 λίρες Αγγλίας, το D-Max EV είναι πιο ακριβό από την κορυφαία έκδοση Arctic Trucks AT35.
Διαθέτει πλήρη τετρακίνηση, ωφέλιμο φορτίο άνω του 1 τόνου και ικανότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνων. Εφοδιάζεται με δύο κινητήρες συνολικής ισχύος 190 ίππων και μπαταρία 66,9 kWh, προσφέροντας αυτονομία 263 χλμ.
Η φόρτιση διαρκεί 10 ώρες σε AC 11 kW ή 1 ώρα σε φορτιστή 50 kW. Το D-Max EV προσφέρει βελτιωμένη άνεση και μειωμένο θόρυβο χάρη στη νέα πίσω ανάρτηση De-Dion, ενώ είναι σχεδιασμένο για αντοχή σε βαριά φορτία και ακραίες εκτός δρόμου συνθήκες.
Πιο αναλυτικά
H Isuzu ανακοίνωσε τη διάθεση του νέου D-Max EV, το οποίο είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό pick-up που ξεκινά το λανσάρισμα του στην Ευρώπη. Η «εκκίνηση» έγινε στην αγορά της Μ. Βρετανίας όπου και έκανε πρεμιέρα τον περασμένο Μάιο στην έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων στο Μπέρμινχαμ.
Οι τιμές του για την αρχική έκδοση χωρίς τους φόρους ξεκινούν από τις 59.995 λίρες Αγγλίας (69.200 ευρώ) για το επιμηκυμένο αμάξωμα. Δηλαδή είναι πιο ακριβό από την κορυφαία και πιο off road έκδοση Arctic Trucks AT35, η οποία προσφέρεται από 57.005 λίρες Αγγλίας (65.700 ευρώ). Όσο για το βασικό τετρακίνητο D-Max Single Cab 1.9 Diesel 164 PS ξεκινά από τις 29.155 λίρες (33.600 ευρώ). Το D-Max EV διαθέτει πλήρη τετρακίνηση, ωφέλιμο φορτίο άνω του 1 τόνου και μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνων, χαρακτηριστικά που το καθιστούν ως το πρώτο ηλεκτρικό pick-up παραγωγής στην Ευρώπη που προσφέρει τέτοιες δυνατότητες.
Για την κίνηση του D-Max EV φροντίζουν δύο κινητήρες που παράγουν συνολική ισχύ 190 ίππων (58 hp μπροστά και 132 hp πίσω) και ροπή 325 Nm (108 Nm μπροστά / 217 Nm πίσω). Εφοδιάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου 66,9 kWh, η οποία παρέχει μικρή συνδυαστική αυτονομία 263 χλμ. Για τη φόρτισή της απαιτούνται 10 ώρες (0-100%) σε AC 11 kW ή 1 ώρα (20-80%) σε φορτιστή 50 kW. Το βάρους 2.350 κιλών ηλεκτρικό «αγροτικό» με μήκος 5.280 χλστ., πλάτος 1.870 χλστ., ύψος 1.790 χλστ. και μεταξόνιο 3.120 χλστ. επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 130 χλμ./ώρα. Η οδήγηση 4×4 με αναγεννητική πέδηση πολλαπλών επιπέδων και λειτουργία Eco που διευρύνει την αυτονομία του οχήματος, παρέχει κατάλληλη ισορροπία ισχύος και απόδοσης Παράλληλα η διέλευση σε υδάτινα κωλύματα βάθους έως και 600 χλστ., η απόσταση από το των έδαφος των 210 χλστ. και οι μεγάλες γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης (30,5 και 24,2 μοίρες αντίστοιχα) διασφαλίζουν ότι το D-Max EV είναι έτοιμο για οποιοδήποτε έδαφος.
Για βελτιωμένη άνεση στο δρόμο, το νέο Isuzu D-Max EV εφοδιάζεται μια ολοκαίνουργια πίσω ανάρτηση De-Dion, αντικαθιστώντας την παραδοσιακή ρύθμιση των ελατηρίων με φύλλα σούστας. Με διάφορες άλλες βελτιώσεις οι επιβάτες απολαμβάνουν έως και 10% μείωση στον θόρυβο και το επίπεδο κραδασμών στην καμπίνα υπό πλήρη επιτάχυνση. Το νέο Isuzu D-Max EV βασίζεται στην τελευταία γενιά της σειράς D-Max και σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα εξασφαλίζει την αποτελεσματικότητα, ανθεκτικότητα, αξιοπιστία και ευελιξία με το αντίστοιχο -πολύ φθηνότερο σε τιμή- diesel. Βασισμένο στο ενισχυμένο πλαίσιο τύπου σκάλας για αντοχή στα βαριά ωφέλιμα φορτία, το νέο D-Max EV διαθέτει λειτουργία Rough Terrain για ακραίες δυνατότητες εκτός δρόμου.
Το άρθρο Πανάκριβο το νέο Isuzu D-Max EV εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Το Isuzu D-Max EV είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό pick-up που λανσάρεται στην Ευρώπη, με τιμή εκκίνησης 59.995 λίρες Αγγλίας.
- Διαθέτει πλήρη τετρακίνηση, ωφέλιμο φορτίο άνω του 1 τόνου, ικανότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνων και αυτονομία 263 χλμ.
- Εφοδιάζεται με δύο κινητήρες συνολικής ισχύος 190 ίππων και μπαταρία 66,9 kWh, ενώ η φόρτιση διαρκεί 10 ώρες σε AC 11 kW ή 1 ώρα σε φορτιστή 50 kW.
- Το D-Max EV προσφέρει βελτιωμένη άνεση και μειωμένο θόρυβο χάρη στη νέα πίσω ανάρτηση De-Dion και είναι σχεδιασμένο για αντοχή σε βαριά φορτία και ακραίες συνθήκες.