Το Mitsubishi Pajero Evo, ένα εμβληματικό off-roader, αναπολεί τις ένδοξες μέρες του στο Ράλι Ντακάρ, όπου κατέκτησε 7 συνεχόμενες νίκες από το 2001 έως το 2007.
Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει για τα χαρακτηριστικά του, όπως τα φουσκωμένα φτερά, οι εξατμίσεις και οι αεροδυναμικές προσθήκες, ενώ στο εσωτερικό του διαθέτει μπάκετ καθίσματα της Recaro.
Εξοπλισμένο με ένα μοναδικό ατμοσφαιρικό V6 κινητήρα 3.5 λίτρων που αποδίδει 280 ίππους, το Pajero Evo συνδυάζει ισχύ και αντοχή. Κατασκευάστηκαν συνολικά 2.693 μονάδες από το 1997 έως το 1999, με την πλειοψηφία να διαθέτει αυτόματο κιβώτιο.
Σήμερα, ένα από αυτά τα σπάνια μοντέλα πωλείται για 21.836 ευρώ, θυμίζοντας την κληρονομιά του στο χώρο των αγώνων.
Πιο αναλυτικά
Η Mitsubishi είναι ιστορικά συνυφασμένη με το όνομα «Evo», όσο κι αν έχουν υπάρξει προσπάθειες προσεταιρισμού από αλλού (βλέπε Fiat Punto Evo και Lamborghini Huracan Evo για παράδειγμα). Στις 10 γενιές και τις αμέτρητες εκδόσεις που κυκλοφόρησε το ιαπωνικό rally replica, κοινός παρονομαστής ήταν τα δίλιτρα τούρμπο και στις 9 εξ αυτών, το όνομα «Lancer». Το δικό του, ξεχωριστό κομμάτι του μύθου, ωστόσο, κατέχει και το Pajero.
Το off roader των «Τριών Διαμαντιών» φόρεσε το τιμημένο λογότυπο, στα πλαίσια της homologation για την κυριαρχική του συμμετοχή στο Ντακάρ. Το Pajero Evo κατέκτησε 7 σερί νίκες, από το 2001 έως το 2007, και μέχρι σήμερα είναι το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο στο φημισμένο αγώνα!
Τα φουσκώματα στα φτερά και τα μαρσπιέ, οι εξατμίσεις που βγαίνουν στο συγκεκριμένο σημείο, οι λασπωτήρες της Ralliart, οι διαφορετικοί προφυλακτήρες, το καπό με τους αεραγωγούς, οι 6άκτινες 17άρες ζάντες και οι αεροδυναμικές προσθήκες στα άκρα του πίσω μέρους δεν επιτρέπουν το παραμικρό μπέρδεμα με τα απλά τρίθυρα Pajero. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ελάχιστες και αφορούν τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, ενώ οι πολύ παρατηρητικοί θα προσέξουν την αναγραφή του «Super Select AWD» στον πίνακα οργάνων.
Το SS AWD -με Torsen διαφορικά εμπρός και πίσω– αναλαμβάνει την παροχή της ισχύος στους τέσσερις τροχούς, μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου (το δεύτερο στην προκειμένη). Η πηγή της δύναμης είναι αυτή που διαφοροποιεί το Pajero από όλα τα Evo, καθώς διαθέτει το μοναδικό ατμοσφαιρικό μοτέρ! Ένας V6 3.5 λίτρων παράγει 280 ίππους και 347 Nm, επιταχύνοντας τα 1.900 κιλά του αυτοκινήτου στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 7,6 δλ. και μέχρι τα 210 χλμ./ώρα.
Από το 1997 μέχρι το 1999, όσο διήρκεσε η παραγωγή του, κατασκευάστηκαν 2.693 Pajero Evo. Πάνω από 2.100 έφεραν 5άρι αυτόματο κιβώτιο, περιλαμβανομένου του λευκού που καμαρώνουμε. Από τις πολύ τελευταίες φουρνιές, με 68.401 χλμ. (42.503 μίλια) στο οδόμετρο και τιμή, που προς το παρόν τοποθετείται στις 18.888 λίρες (21.836 ευρώ).
Το άρθρο Γυαλισμένο Mitsubishi Pajero Evo νοσταλγεί το Ντακάρ εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Το Mitsubishi Pajero Evo αναπολεί τις 7 συνεχόμενες νίκες του στο Ράλι Ντακάρ από το 2001 έως το 2007.
- Διαθέτει χαρακτηριστικά όπως φουσκωμένα φτερά και μπάκετ καθίσματα Recaro, ενώ εξοπλίζεται με V6 κινητήρα 3.5 λίτρων που αποδίδει 280 ίππους.
- Κατασκευάστηκαν 2.693 μονάδες από το 1997 έως το 1999, με την πλειοψηφία να διαθέτει αυτόματο κιβώτιο.
- Ένα από τα σπάνια αυτά μοντέλα πωλείται σήμερα για 21.836 ευρώ, θυμίζοντας την κληρονομιά του στους αγώνες.