Το Honda Civic Type R, ένα από τα ταχύτερα μοντέλα παραγωγής της εταιρείας, κυριαρχεί στην autobahn, εντυπωσιάζοντας με τις επιδόσεις του.
Με 329 ίππους και 420 Nm ροπής από τον 2.0λιτρο VTEC Turbo κινητήρα, το ευρωπαϊκών προδιαγραφών μοντέλο επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,4 δευτερόλεπτα και φτάνει τελική ταχύτητα 275 χλμ./ώρα.
Παρά την αύξηση βάρους, το νέο Type R ξεπερνά τις επιδόσεις του προκατόχου του, ενώ οι δοκιμές στην autobahn από το AutoTopNL επιβεβαιώνουν την ικανότητά του να συλλέγει χιλιόμετρα με ευκολία.
Αν και η Honda αναφέρει επίσημα τελική ταχύτητα 275 χλμ./ώρα, οι δοκιμές δείχνουν ότι το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει τα 268 χλμ./ώρα, με το στροφόμετρο να παραμένει σταθερό στις 6.200 σ.α.λ.
Πιο αναλυτικά
Δεν τίθεται θέμα για την ταχύτητα του Civic Type R, που το καθιστά ως ένα από τα ταχύτερα Honda παραγωγής μέχρι σήμερα. Επίσης δεν τίθεται θέμα για το πόσο θα μας λείψει, τώρα που επιβεβαιώθηκε ότι μετράει αντίστροφα μέχρι να καταργηθεί. Παρόλα αυτά, δεν χρειάζονται δάκρυα. Μόνο οι αναμνήσεις που φτιάχνουν video, σαν αυτό. Με διαφορά το ταχύτερο και ισχυρότερο «Τάπερ», ιδίως όταν μιλάμε για το αυτοκίνητο ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
Το FL5 έρχεται στη Γηραιά Ήπειρο με 329 άλογα και 420 Nm ροπής από τον 2.0λιτρο VTEC Turbo, παρουσιάζοντας αύξηση 9 ίππων σε σχέση με πριν και υψηλότερη ισχύ κατά 14 ίππους, συγκριτικά με το νέο «Τάπερ» αμερικανικών προδιαγραφών. To 0-100 χλμ./ώρα ανακοινώνεται στα μόλις 5,4 δλ., ξεπερνώντας κατά 0,3 δλ. το προηγούμενο Limited και θέτοντας ρεκόρ για αυτοκίνητο παραγωγής της Honda, που δεν λέγεται NSX! Βελτίωση έχουμε και στην τελική ταχύτητα, η οποία φτάνει πια τα 275 χλμ./ώρα και ξεπερνά κατά 3 χλμ./ώρα το FK8, παρότι το βάρος έχει αυξηθεί ελαφρά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο (+40 κιλά, 1.430 στο σύνολο).
Οι άνθρωποι του AutoTopNL πήραν στα χέρια τους την τελευταία γενιά Type R, πήγαν στην autobahn και το άφησαν να ξεμπουκώσει, δείχνοντας παράλληλα την έφεσή του στη συλλογή χιλιομέτρων/ώρα. Οι Ολλανδοί δεν μέτρησαν επιταχύνσεις από στάση, ωστόσο παλιότερα το Civic Type R FL5 είχε καλύψει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ., τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 20,6 δλ. και το 0-1/000 μέτρα σε 24,8 δλ., σε νοτισμένο οδόστρωμα μάλιστα. Οπότε στο στεγνό σίγουρα θα είναι ταχύτερο. Δεν ξέρουμε αν θα είναι ταχύτερο κι από τα 268 χλμ./ώρα που έγραψε το κοντέρ. Η Honda επισήμως αναφέρει τελική 275 χλμ./ώρα, αλλά βλέπουμε ότι με 6η σχέση το στροφόμετρο μένει καρφωμένο στις 6.200 σ.α.λ (κόφτης στις 7.000 σ.α.λ.) – εκτός κι αν είναι η κλιμάκωση τέτοια, που δεν αφήνει το ταχύμετρο να πάει παραπάνω, ή φταίει το αεροδυναμικό «φρένο» της μεγάλης αεροτομής.
Το άρθρο Τάπα το Civic Type R στην autobahn (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Το Honda Civic Type R εντυπωσιάζει στην autobahn με τον 2.0λιτρο VTEC Turbo κινητήρα του που αποδίδει 329 ίππους και 420 Nm ροπής.
- Επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα και φτάνει τελική ταχύτητα 275 χλμ./ώρα, παρά την αύξηση βάρους.
- Οι δοκιμές στην autobahn από το AutoTopNL καταδεικνύουν την ικανότητά του να διατηρεί υψηλές ταχύτητες σταθερά.
- Παρότι η Honda αναφέρει τελική ταχύτητα 275 χλμ./ώρα, οι δοκιμές δείχνουν ότι φτάνει τα 268 χλμ./ώρα με το στροφόμετρο στις 6.200 σ.α.λ.