Η Mazda ανανεώνει το BT-50 pick-up, εστιάζοντας στη σκληραγώγηση εκτός δρόμου και στην προσθήκη εξοπλισμού για περιπέτειες.
Το μοντέλο διαθέτει πλέον ενσωματωμένο bull bar, διαφορετικό προφυλακτήρα και προαιρετικό αναπνευστήρα για προστασία σε δύσκολες συνθήκες, ενώ το εσωτερικό αναβαθμίζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων και σύγχρονα συστήματα πολυμέσων και ασφαλείας.
Σημαντική αλλαγή είναι ο νέος 2.2 λίτρων ντίζελ κινητήρας, που αντικαθιστά τον προηγούμενο, προσφέροντας αυξημένη ισχύ και ροπή. Το BT-50 είναι διαθέσιμο σε διάφορες αγορές, όπως στην Αυστραλία, με τιμές που ξεκινούν από 30.207 ευρώ.
Πιο αναλυτικά
Η Mazda φρεσκάρει το μοναδικό pick up μοντέλο της, δίνοντας έμφαση πρωτίστως στη σκληραγώγηση εκτός δρόμου και την προσθήκη εξοπλισμού αναλόγου προσανατολισμού. Το νέο BT-50 δεν παύει να δίνει έμφαση στην αεροδυναμική και την εμφάνιση, αλλά πλέον προσφέρει περισσότερες επιλογές σε όσους αναζητούν συχνά βουνά και λαγκάδια.
Το «χτιστό» ΒΤ-50 ξεχωρίζει από το ενσωματωμένο bull bar και τον διαφορετικό προφυλακτήρα μπροστά, που έχει σχεδιαστεί για να αυξάνει τη γωνία προσέγγισης και να μην «τρελαίνει». τους αισθητήρες (των αερόσακων κυρίως) σε τυχόν εκτός δρόμου χτυπήματα. Στην καρότσα συναντάμε μπάρες από ανοξείδωτο ατσάλι με ενσωματωμένο το τρίτο φως φρένων, ενώ διαφορετικά είναι και τα φωτιστικά σώματα μπροστά, με τα σκουρόχρωμα κρύσταλλα. Ο προαιρετικός αναπνευστήρας αναλαμβάνει την προστασία της εισαγωγής σε περάσματα από βαθιά νεροφαγώματα ή ποτάμια, οι ζάντες φέρουν ειδική επικάλυψη που τις προστατεύει από πέτρες και λοιπές εκτός δρόμου κακοτοπιές, ενώ οι επίσης προαιρετικοί προβολείς στη «σιδεριά» φωτίζουν πάνω από 600 μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητο! Φυσικά, από τον κατάλογο των έξτρα δεν λείπουν το κάλυμμα καρότσας, η πτυσσόμενη σκηνή, τα μπιτόνια και λοιπός εξοπλισμός εξορμήσεων.
Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, που έρχεται να πλαισιώσει την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων. Ο συνδυασμός δερμάτινων και suede επενδύσεων απαντάται στις πλούσιες εκδόσεις, ωστόσο όλες έχουν στάνταρ τις λειτουργίες Apple CarPlay και Android Auto, μαζί με ασύρματη φόρτιση smartphone και θύρες USB-C. Από συστήματα ασφαλείας τώρα, έχουμε έλεγχο κυκλοφορίας και αυτόματο φρενάρισμα κατά την όπισθεν (Rear Cross Traffic Brake), ενεργό cruise control με αναγνώριση σήμανσης, αναγνώριση πεζών και ποδηλατών στο αυτόματο φρενάρισμα και πολλά ακόμα
Κάτω από το καπό είναι που συναντάμε τη μεγαλύτερη αλλαγή, καθώς το νέο BT-50 αποκτά έναν ολοκαίνουργιο 2.2 ντίζελ στη βάση του. Το νέο αυτό σύνολο αντικαθιστά τον 1.9λτ. ντίζελ των 150 ίππων, φτάνοντας αισίως στα 163 άλογα και 400 Nm ροπής (+13 ίπποι και +50 Nm σε σχέση με πριν). Η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου ή 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Το σύστημα τετρακίνησης (με μπλοκέ πίσω διαφορικό) προσφέρεται στην κορυφαία έκδοση, με τον 3.0λιτρο ντίζελ των 190 ίππων στις 3.600 σ.α.λ. και 450 Nm στις 1.600-2.600 σ.α.λ. Εδώ η εναλλακτική στο 6άρι χειροκίνητο είναι ένα αυτόματο ισάριθμων σχέσεων, ενώ υπάρχει και πισωκίνητη έκδοση.
Το νέο BT-50 διατίθεται ήδη σε αγορές όπως αυτή της Αυστραλίας, όπου ξεκινά από τις 53.734 τοπικών δολαρίων (30.207 ευρώ) και ανεβαίνει εκθετικά, όσο προστίθενται στοιχεία από τη λίστα των αξεσουάρ.
Το άρθρο «Πολεμικό» φρεσκάρισμα για το Mazda BT-50 εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
Συνοπτικά
- Η Mazda ανανέωσε το BT-50 pick-up με έμφαση στη σκληραγώγηση εκτός δρόμου και τον εξοπλισμό περιπέτειας.
- Το μοντέλο διαθέτει νέο bull bar, αναπνευστήρα και αναβαθμισμένο εσωτερικό με σύγχρονα συστήματα πολυμέσων και ασφαλείας.
- Ο νέος 2.2 λίτρων ντίζελ κινητήρας προσφέρει αυξημένη ισχύ και ροπή, αντικαθιστώντας τον προηγούμενο.
- Το BT-50 κυκλοφορεί ήδη σε αγορές όπως της Αυστραλίας, με τιμές που ξεκινούν από 30.207 ευρώ.