Η Nissan, παρά τις δυσκολίες, συνεχίζει να εντυπωσιάζει στην αγορά αυτοκινήτων, με το νέο ηλεκτρικό μοντέλο N7 να ξεπερνά εδραιωμένες μάρκες όπως η Tesla και η Volkswagen στην κινεζική αγορά. Το N7, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Xpeng και βασίζεται στο δημοφιλές P7, κατέλαβε την κορυφή των πωλήσεων εισαγόμενων ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα τον Ιούνιο, με 6.189 μονάδες. Η επιτυχία του N7 αποδεικνύει τη δυναμική της Nissan στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης, προσφέροντας μεγάλη αυτονομία και προσιτές τιμές, ενώ θέτει προκλήσεις σε καθιερωμένους παίκτες της αγοράς.
Πιο αναλυτικά
Η Nissan περνάει δύσκολες στιγμές, αλλά δεν παύει να αποτελεί υπολογίσιμη δύναμη στο πεδίο της αυτοκίνησης. Και νέο Micra παρουσίασε εξάλλου, και νέο Leaf, τα Qashqai και X-Trail εξακολουθούν να σημειώνουν αξιοσέβαστα νούμερα πωλήσεων. Σε αυτά, έρχεται να προστεθεί μια πολύ ευχάριστη έκπληξη από την Κίνα.
Το N7 έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Xpeng, αποτελώντας στην ουσία αντίγραφο του P7. Γνωστό και αγαπημένο EV για το κινεζικό κοινό, που όπως φαίνεται του άρεσε η προσθήκη των σημάτων της Nissan. Το μήνα που μας πέρασε, το N7 βρέθηκε στην κορυφή των εισαγόμενων ηλεκτρικών της κινεζικής αγοράς, αφήνοντας πίσω του εδραιωμένα ονόματα του χώρου. Βέβαια το πόσο εισαγόμενο είναι, χωράει πολλούς αστερίσκους. Αλλά με 6.189 μονάδες τον Ιούνιο, πολύ που το νοιάζει. Το ίδιο ισχύει και για το δεύτερο (6.098 μονάδες) Buick GL8, που επίσης έχει κινεζικές ρίζες (από τη SAIC-GM κατασκευάζεται), ενώ και το τρίτο Toyota bZ3X (6.030 κομμάτια) κατασκευάζεται στην Κίνα. Οπότε το «εισαγόμενο» είναι πολύ σχετικό και αφορά περισσότερο την προέλευση του σήματος.
Φυσικά αυτά τα γραφειοκρατικά δεν στερούν τίποτα από την επιτυχία του N7, που κατάφερε να αφήσει πίσω του το VW ID.3 με διαφορά άνω των 2.000 κομματιών (3.950). Το top 5 συμπλήρωσε το smart #1, αρκετά πίσω από το ID.3 και μίλια μακριά από το Nissan (2.324 αντίτυπα). Το BMW i3 -που είναι η ηλεκτρική 3άρα στην Κίνα, όχι το χάτσμπακ που ξέρουμε εδώ- ήταν το τελευταίο μοντέλο με πωλήσεις άνω των 2.000 μονάδων (2.270), έχοντας πίσω του τα Mini Cooper E (1.658), VW ID.4X (1.546), VW ID.4 Crozz (1.437) και Toyota bZ5 (1.409). Παρατηρούμε, δε, ότι Tesla δεν υπάρχει πουθενά στην πρώτη δεκάδα (τα αντίποινα στους δασμούς Τραμπ).
Το N7 προσφέρεται σε μια σειρά από εκδόσεις ισχύος, με μονό ηλεκτροκινητήρα πίσω και απόδοση από 218 έως 272 ίππους, αντλώντας ενέργεια από μπαταρία είτε 58 kWh, είτε 73 kWh. Η αυτονομία ποικίλει μεταξύ 510 και 625 χλμ., πάντα στον κινεζικό κύκλο CLTC, ενώ οι τιμές ξεκινούν από τις μόλις 129.900 γουάν (ούτε 15.550 ευρώ).
Συνοπτικά
- Η Nissan ξεπέρασε εδραιωμένες μάρκες στην κινεζική αγορά με το νέο ηλεκτρικό μοντέλο N7.
- Το N7, που βασίζεται στο Xpeng P7, κατέλαβε την κορυφή των πωλήσεων εισαγόμενων ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα τον Ιούνιο.
- Η επιτυχία του N7 αναδεικνύει τη δυναμική της Nissan στην ηλεκτροκίνηση με μεγάλη αυτονομία και προσιτές τιμές.
- Το N7 προσφέρεται με διάφορες εκδόσεις ισχύος και αυτονομίας, ξεκινώντας από 129.900 γουάν (περίπου 15.550 ευρώ).