Το νέο Ford Ranger PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost 2,3 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW, προσφέροντας ισχύ 281 PS και ροπή 697 Nm, τη μεγαλύτερη που έχει επιτευχθεί σε Ranger παραγωγής.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου 11,8 kWh επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία έως 50 χλμ., μειώνοντας το κόστος ιδιοκτησίας. Το όχημα διατηρεί τις ικανότητες ρυμούλκησης και off-road δυνατότητες, ενώ εισάγει το Pro Power Onboard 2 για τροφοδοσία εξοπλισμού.
Το Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα στο 10-τάχυτο κιβώτιο, βελτιστοποιώντας την αποδοτικότητα και την άνεση οδήγησης.
Διατίθεται στις εκδόσεις Stormtrak και Wildtrak, με τεχνολογίες όπως το Active Noise Control και δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης.
Πιο αναλυτικά
Το Ford Ranger έγινε PHEV, απέκτησε τη μεγαλύτερη ροπή σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο Ranger παραγωγής, ισχύ 281 PS, ηλεκτρική αυτονομία έως 50 χλμ. και μειωμένο κόστος ιδιοκτησίας

Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Ford Ranger PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost χωρητικότητας 2,3 λίτρων της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από τη Ford Motor Ελλάς αναφορικά με τη νέα έκδοση του Ford Ranger PHEV, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από εξωτερική παροχή, καθώς και από τον βενζινοκινητήρα ή ανακτώντας ενέργεια κατά το ρολάρισμα του οχήματος.
Όπως διευκρινίζει το σχετικό δελτίο Τύπου, «το Ranger PHEV διατηρεί τις ίδιες ικανότητες ρυμούλκησης και μεταφοράς φορτίου, αλλά και τις off-road δυνατότητες που γνωρίζουμε»

Το Ford Ranger PHEV είναι διαθέσιμο στην αποκλειστική έκδοση λανσαρίσματος με την ονομασία Stormtrak, αλλά και την εντυπωσιακή Wildtrak, το νέο Ranger PHEV εισάγει για πρώτη φορά στη γκάμα του δημοφιλούς μοντέλου το Pro Power Onboard 2 – παρέχοντας έτσι απευθείας μέσω της ενσωματωμένης μπαταρίας ισχύ έως και 6,9 kW για την τροφοδοσία εργαλείων και επαγγελματικού ή σπορ εξοπλισμού.

Εν κινήσει, οι οδηγοί θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν πότε και πως θα χρησιμοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας αξιοποιώντας καταλλήλως τα προγράμματα Auto EV, EV Now, EV Later και EV Charge
Tι είναι το Modular Hybrid Transmission
Το νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει έξυπνα τον ηλεκτροκινητήρα στο κέλυφος του 10-τάχυτου κιβωτίου.
Ένας μηχανισμός συμπλέκτη που ελέγχεται ηλεκτρονικά εμπλέκει και αποσυνδέει τον ηλεκτροκινητήρα και τον βενζινοκινητήρα ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, βελτιστοποιώντας την αποδοτικότητα ενέργειας και καυσίμου αλλά και την παροχή ροπής για τη μεταφορά φορτίων και την οδήγηση σε συνθήκες εκτός δρόμου.
Η νέα αυτή διάταξη μεγιστοποιεί επίσης τόσο την συνολική αίσθηση κατά την οδήγηση, όσο και την άνεση.
Εκτός από την απρόσκοπτη εναλλαγή μεταξύ βενζινοκινητήρα, υβριδικής κίνησης και αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας, επιτρέπει επίσης στον διζωνικό κλιματισμό του αυτοκινήτου (στάνταρ εξοπλισμός) να συνεχίζει να λειτουργεί με ηλεκτρική ενέργεια όταν το σύστημα auto-start-stop απενεργοποιεί τον βενζινοκινητήρα – είτε στα φανάρια είτε σε κυκλοφορία στην πόλη με συνεχή «σταμάτα-ξεκίνα»

Επίσης, η τεχνολογία Active Noise Control – παρόμοια με αυτή που υιοθετείται στα ακουστικά υψηλής πιστότητας – ενισχύει περαιτέρω την συνολική αίσθηση ποιότητας, ανεξάρτητα από το πρόγραμμα ισχύος.
Η μέγιστη ροπή, που ανέρχεται σε έως 697 Nm και προκύπτει από τον συνδυασμό λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα και του βενζινοκινητήρα EcoBoost, είναι η υψηλότερη που έχει επιτευχθεί ποτέ σε Ranger παραγωγής, ενώ η μέγιστη ισχύς των 281 PS είναι μεγαλύτερη από αυτή του πετρελαιοκίνητου Ranger 3.0L V6

Ιnfo / Photo: ford.gr
Συνοπτικά
- Το Ford Ranger PHEV διαθέτει ισχύ 281 PS και ροπή 697 Nm, προσφέροντας την υψηλότερη απόδοση σε Ranger παραγωγής.
- Η μπαταρία 11,8 kWh επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία έως 50 χλμ., μειώνοντας το κόστος ιδιοκτησίας.
- Διατηρεί τις ικανότητες ρυμούλκησης και off-road, ενώ εισάγει το Pro Power Onboard για τροφοδοσία εξοπλισμού.
- Το Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα στο 10-τάχυτο κιβώτιο, βελτιστοποιώντας την αποδοτικότητα.