Η Hyundai παρουσίασε το Ioniq 6 N, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων που κάνει πρεμιέρα στο Goodwood Festival of Speed.
Το νέο μοντέλο συνδυάζει την επιτυχία του Ioniq 5 N με έναν πιο δυναμικό και επιθετικό σχεδιασμό, περιλαμβάνοντας ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, αεροτομή και ειδικά ελαστικά.
Στο εσωτερικό, διαθέτει αλουμινένια πεντάλ και σπορ καθίσματα, ενώ ενσωματώνει προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα. Με δύναμη 610 ίππων και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, το Ioniq 6 N είναι το ταχύτερο Hyundai παραγωγής.
Η τεχνολογία φόρτισης επιτρέπει γρήγορη αναπλήρωση ενέργειας, ενώ η αυτονομία αναμένεται να είναι υψηλή.
Πιο αναλυτικά
Η Hyundai παρουσιάζει το απόλυτο αυτοκίνητο παραγωγής της μέχρι σήμερα, παίρνοντας την υπερ-επιτυχημένη συνταγή του Ioniq 5 N και ενσωματώνοντας τη σε ένα ακόμα πιο δυναμικό, επιθετικό και σπορ πακέτο. Ο λόγος για το πολυαναμενόμενο Ioniq 6 N, που μοιράζει ηλεκτροσόκ στο Goodwood Festival of Speed όπου κάνει πρεμιέρα.
Το κορυφαίο Ioniq 6 δεν μοιάζει σε τίποτα με τις απλές εκδόσεις, ούτε καν με το N Line, διαθέτοντας ασύγκριτα πιο επιθετική εμφάνιση. Στο εμπρός μέρος ολόκληρος ο προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί και περιλαμβάνει μεγάλες εισαγωγές αέρα, μαζί με αναλόγων διαστάσεων splitter. Στο πλάι δεσπόζουν οι ποδιές και τα μαύρα προστατευτικά στα χαμηλά των θυρών, ενώ πίσω όχι μόνο βρίσκουμε μεγάλο διαχύτη και σταθερή αεροτομή (για πρώτη φορά σε Hyundai N), αλλά και μαύρη απόχρωση σχεδόν στο σύνολό του. Τα φτερά έχουν φαρδύνει, προσθέτοντας στην τολμηρή εμφάνιση, και μια νέα απόχρωση Performance Blue Pearl έχει προστεθεί στην παλέτα, την ώρα που νέες 20άρες ζάντες περιβάλλονται από ειδικά εξελιγμένα ελαστικά Pirelli P Zero 5 (σε διάσταση 275/35 R20) και κρύβουν πίσω τους δισκόπλακες 400 χλστ. εμπρός-360 χλστ. πίσω (με 4πίστονες και μονοπίστονες δαγκάνες αντίστοιχα). Στο φρενάρισμα συμβάλλει και η ανάκτηση ενέργειας, που προσφέρει ως 0,6 G επιβραδυντικής δύναμης.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές περιλαμβάνουν αλουμινένια πεντάλ, σπορ τιμόνι N και μπάκετ καθίσματα N. Υπάρχει επίσης μια βάση GoPro ενσωματωμένη στην επένδυση οροφής, που πιθανότατα απευθύνεται σε οδηγούς που θέλουν να καταγράψουν τους γύρους τους ή τις ζωηρές τους διαδρομές. Αναμενόμενα τα γραφικά στις οθόνες αναβαθμίζονται, προκειμένου να εμφανίζουν τις ενδείξεις από τα επιμέρους ηλεκτρονικά συστήματα.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, μεταφέρονται αυτούσια τα προσόντα του Ioniq 5 N. Οι δυο ηλεκτροκινητήρες (226 ίππους εμπρός/383 ίππους πίσω, 238 άλογα/412 άλογα αντίστοιχα με N Grin Boost) παράγουν 610 ίππους και 740 Nm (650 άλογα/770 Nm για 10 δλ., μέσω του N Grin Boost), χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δλ. (-0,2 δλ. σε σχέση με το 5άρι) και τελική 257 χλμ./ώρα. Ο χρόνος αυτός καθιστά το Ioniq 6 N ως το ταχύτερο Hyundai παραγωγής όλων των εποχών, αλλά στην τελική παραμένει κορυφαίο το Ioniq 5 N (260 χλμ./ώρα). Όλη η ηλεκτρονική προίκα του Ioniq 5 N μεταφέρεται στο Ioniq 6 N, ήτοι οι τεχνολογίες N Drift Optimiser, Torque Kick Drift, Virtual Shift Mode, N Active Sound+, N e-shift, Ν Torque Distribution, N Track Manager και N Brake Regen. Νέο στο Ioniq 6 N είναι το N Ambient Shift Light, που μετατρέπει τον κρυφό φωτισμό της καμπίνας σε φωτάκια αλλαγής σχέσεων.
Οι μηχανικοί του N Division έχουν αναθεωρήσει τη γεωμετρία της ανάρτησης, ενώ παράλληλα βάζουν τη λειτουργία N Battery που προετοιμάζει τη μπαταρία των 84 kWh, ανάλογα τη χρήση που ετοιμάζει ο οδηγός για το αυτοκίνητο (οδήγηση σε πίστα, dragster κλπ). Aυτονομία δεν ανακοινώνεται, αλλά η Hyundai αναφέρει πως η αρχιτεκτονική 350 kW επιτρέπει 10-80% σε περίπου 18 λεπτά.
Συνοπτικά
- Η Hyundai παρουσίασε το Ioniq 6 N, το ταχύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας, με 610 ίππους και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα.
- Το μοντέλο διαθέτει πιο δυναμικό και επιθετικό σχεδιασμό με ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, αεροτομή και ειδικά ελαστικά, καθώς και σπορ εσωτερικό με αλουμινένια πεντάλ και μπάκετ καθίσματα.
- Προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα, όπως το N Drift Optimiser και το N Battery, ενισχύουν τις επιδόσεις και την εμπειρία οδήγησης.
- Η τεχνολογία φόρτισης επιτρέπει γρήγορη αναπλήρωση ενέργειας με 10-80% σε περίπου 18 λεπτά, χωρίς ακόμη να ανακοινώνεται αυτονομία.