Η Mazda παρουσιάζει την τρίτη γενιά του CX-5, στοχεύοντας να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των προηγούμενων μοντέλων με πάνω από 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως.
Το νέο CX-5, με αυξημένες διαστάσεις και βελτιωμένο σχεδιασμό, ενσωματώνει την τεχνοτροπία Soul of Motion και τη φιλοσοφία Kodo, προσφέροντας μια δυναμική εμφάνιση.
Η καμπίνα διαθέτει σύγχρονη τεχνολογία, όπως μεγάλη οθόνη αφής και σύστημα πολυμέσων με λογισμικό Google. Κινείται από τον ήπια υβριδικό κινητήρα e-SKYACTIV G 2.5 M Hybrid, αποδίδοντας 190 άλογα, και προσφέρεται με κίνηση σε δύο ή τέσσερις τροχούς.
Το νέο μοντέλο αναμένεται στις αντιπροσωπείες στο τέλος του 2025.
Πιο αναλυτικά
Η Mazda λανσάρει την τρίτη γενιά CX-5, με σκοπό να συνεχίσει τις πολύ καλές εμπορικές επιδόσεις των δυο προηγούμενων. Από το 2012, όταν έκανε πρεμιέρα, μέχρι σήμερα το CX-5 έχει εξελιχθεί στο best seller μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας, εδώ και 7 χρόνια (από το 2018), με πάνω από 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις περισσότερες από 100 χώρες διαθεσιμότητας. Το ολοκαίνουργιο C-SUV της Mazda αποσκοπεί στο ίδιο ακριβώς, προτάσσοντας την αισθητική και την τεχνολογία ως κυριότερα ατού.
Το νέο CX-5 ακολουθεί την τεχνοτροπία Soul of Motion και τη βραβευμένη φιλοσοφία Kodo στην εξωτερική του σχεδίαση, υιοθετώντας νέα φωτιστικά σώματα εμπρός που ακολουθούν το σχήμα της μάσκας, περισσότερες ανάγλυφες επιφάνειες στο προφίλ και πιο δυναμικό πίσω μέρος, όπου δεσπόζει το ολόγραφο «Mazda» μεταξύ των εξίσου εντυπωσιακών φαναριών. Οι νέες 19άρες ζάντες συμπληρώνουν το δυναμικό παρουσιαστικό, ωστόσο αυτό που κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι το πόσο… μεγαλύτερο είναι σε σχέση με πριν. Το CX-5 3ης γενιάς κερδίζει πάνω από 100 χλστ. σε μήκος (+114 χλστ.) και φτάνει πλέον τα 4.690 χλστ., τοποθετούμενο στο άνω άκρο της κατηγορίας. Το ίδιο ισχύει για το μεταξόνιο (+76 χλστ.), που φτάνει τα 2.770 χλστ., ενώ ελαφρώς αυξημένα είναι πλάτος (+13 χλστ., 1.860 χλστ.) και ύψος (+10 χλστ., 1.695 χλστ).
Ο μοντέρνος σχεδιασμός επεκτείνεται στην καμπίνα, η οποία φιλοξενεί μια μεγάλη κεντρική οθόνης αφής 15,6 ιντσών (12,9 ιντσών η βασική έκδοση) και δίπλα της ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, την ώρα που το σύστημα πολυμέσων έχει ενσωματωμένο λογισμικό της Google (100+ εφαρμογές διαθέσιμες)- το πρώτο Mazda με αυτό το χαρακτηριστικό. Το σήμα της Mazda στο τιμόνι δίνει τη θέση του σε ολόγραφη ονομασία, ενώ η παρουσία διακοπτών και κουμπιών περιορίζεται στις ακτίνες του τιμονιού και την κεντρική κονσόλα, πέριξ του επιλογέα. Η αύξηση στις διαστάσεις ωφέλησε και τους χώρους, με τους Ιάπωνες να αναφέρουν 61 λίτρα επιπλέον πορτμπαγκάζ (583 λίτρα) συγκριτικά με το απερχόμενο CX-5.
Την κίνηση αναλαμβάνει ο ήπια υβριδικός e-SKYACTIV G 2.5 M Hybrid, που διαθέτει ενσωματωμένη γεννήτρια – κινητήρα με ιμάντα (ISG) και μπαταρία ιόντων λιθίου 24 V, σε συνεργασία με ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων. H απόδοση βρίσκεται στα 190 άλογα και 251 Nm, με ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο να μεταφέρει τη δύναμη είτε στους δύο είτε σε όλους τους τροχούς. Η τετρακίνητη έκδοση μάλιστα, παρουσιάζει δυνατότητα ρυμούλκησης ως 2.000 κιλά. Το νέο CX-5 θα φτάσει στις αντιπροσωπείες της Mazda στο τέλος του 2025.
Συνοπτικά
- Η τρίτη γενιά του Mazda CX-5 διαθέτει αυξημένες διαστάσεις και βελτιωμένο σχεδιασμό βασισμένο στις φιλοσοφίες Soul of Motion και Kodo.
- Το εσωτερικό του νέου μοντέλου ενσωματώνει σύγχρονη τεχνολογία με μεγάλη οθόνη αφής και σύστημα πολυμέσων με λογισμικό Google.
- Ο ήπια υβριδικός κινητήρας e-SKYACTIV G 2.5 M Hybrid αποδίδει 190 άλογα και προσφέρεται με κίνηση σε δύο ή τέσσερις τροχούς.
- Το νέο Mazda CX-5 αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αντιπροσωπείες στο τέλος του 2025.