Το νέο Mazda 6e επιστρέφει στην Ευρώπη μετά από 12 χρόνια απουσίας, φέρνοντας εντυπωσιακή σχεδίαση και προηγμένη τεχνολογία. Με μήκος 4.921 χιλιοστά και κομψές γραμμές, το 6e ενσωματώνει τη φιλοσοφία "Soul of Motion".
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί μια μεγάλη οθόνη αφής 14,6 ιντσών και ψηφιακά όργανα, με δερμάτινες επενδύσεις και πανοραμική ηλιοροφή να προσδίδουν πολυτέλεια.
Το ηλεκτρικό μοντέλο προσφέρεται με δύο επιλογές μπαταριών, 68,8 kWh και 80 kWh, επιτυγχάνοντας αυτονομία έως 552 χλμ. και ισχύ 245 ή 258 ίππων. Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από 44.900 ευρώ, ενώ δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί για την Ελλάδα.
Πιο αναλυτικά
Το Mazda6 απουσιάζει από την Ευρώπη εδώ και 12 χρόνια. Απουσιάζει είπαμε; Βάλτε «απουσίαζε», καθώς επιστρέφει! Το ιαπωνικό μεσαίο ξανάρχεται στα μέρη μας μετά το 2012 και τη δεύτερη γενιά του, με το ολοκαίνουργιο 6e που είναι ήδη διαθέσιμο σε ορισμένες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου, μεταξύ των οποίων και η δική μας, παρότι ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί τιμές στην Ελλάδα.
To Mazda 6e συγκεντρώνει όλα τα βλέμματα με την εντυπωσιακή του εμφάνιση, που εύκολα το καθιστά ένα από τα πιο καλλίγραμμα σχήματα στην κατηγορία. Η σχεδίαση ακολουθεί την τεχνοτροπία «Soul of Motion (ψυχή της κίνησης)» και χαρακτηρίζεται από τις αιχμηρές γραμμές, τα λεπτά φωτιστικά σώματα και την τολμηρή μάσκα, όπου το περίγραμμα και το σήμα είναι φωτιζόμενα. Το μήκος φτάνει τα 4.921 χλστ., το πλάτος τα 1.890 χλστ., το ύψος τα 1.485 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.900 χλστ., ξεπερνώντας σε όλες τις διαστάσεις το κανονικό 6 (4.895 χλστ. μήκος, 1.840 χλστ. πλάτος, 1.450 χλστ. ύψος, 2.830 χλστ. μεταξόνιο).
Εσωτερικά δύσκολα θα το παρομοιάσεις με κάποιο μοντέλο της Mazda, καθώς η πληθωρική οθόνη αφής των 14,6 ιντσών δεν έχει καμία σχέση με τα μινιμαλιστικά μόνιτορ που μας έχει συνηθίσει η φίρμα από τη Χιροσίμα. Δίπλα της ένα ψηφιακό καντράν 10,2 ιντσών εντείνει την αίσθηση ψηφιακότητας, την ώρα που το flat bottomed τιμόνι κάνει το ίδιο για τις σπορ εκφάνσεις. Οι δερμάτινες επενδύσεις καλύπτουν τη συντριπτική επιφάνεια της καμπίνας, έχοντας και μια πανοραμική ηλιοροφή να προσθέτει premium πόντους στο διάκοσμο, ενώ οι χώροι επωφελούνται των δυο πορτμπαγκάζ (κανονικό και εμπρός) συνολικής χωρητικότητας 400 λίτρων (330 το κανονικό, 70 το frunk).
Όπως φανερώνει το όνομά του, το 6e κινείται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρισμού. Διαθέσιμο με δύο επιλογές κινητήρων και μπαταρίας, το Mazda6e προσφέρεται με συστοιχία 68,8 kWh ή 80 kWh. Η πρώτη προσφέρει αυτονομία έως 479 χλμ. (605 χλμ. ο αστικός κύκλος) και φόρτιση 200 kW DC, με μέση κατανάλωση 16,6 kWh/100 χλμ., που κάνει το 10-80% σε μόλις 24 λεπτά και δίνει αυτονομία 234 χλμ. σε 15 λεπτά. Ο ηλεκτροκινητήρας, που τοποθετείται στον και κινεί τον πίσω άξονα, αποδίδει 258 ίππους και ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ., ενώ όσοι δίνουν προτεραιότητα στις αποστάσεις δίχως ανάγκη για σύνδεση σε πρίζα μπορούν να επιλέξουν την έκδοση των 80 kWh. Εκεί ο κινητήρας αποδίδει 245 ίππους (320 Nm η ροπή και στις δυο περιπτώσεις) και προσφέρει αυτονομία ως 552 χλμ. (692 χλμ. ο αστικός κύκλος), την ώρα που χάνει μόλις 0,2 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα (7,8 δλ., 175 χλμ./ώρα η τελική σε αμφότερες τις εκδόσεις) και εμφανίζει μικρότερη μέση κατανάλωση (16,5 kWh/100 χλμ).
Οι τιμές του Mazda 6e ξεκινούν στη Γερμανία από τις 44.900 ευρώ για τη βασική έκδοση Takumi, ενώ η επόμενη Takumi Plus φτάνει τις 46.900 ευρώ, χωρίς τις επιδότησεις αγοράς.
Συνοπτικά
- Το νέο Mazda 6e επιστρέφει στην Ευρώπη μετά από 12 χρόνια με εντυπωσιακή σχεδίαση και μήκος 4.921 χιλιοστά.
- Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από μεγάλη οθόνη αφής 14,6 ιντσών, ψηφιακά όργανα και δερμάτινες επενδύσεις.
- Διατίθεται με δύο επιλογές μπαταριών, 68,8 kWh και 80 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως 552 χλμ.
- Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από 44.900 ευρώ, χωρίς να έχουν ανακοινωθεί για την Ελλάδα.