Η Hyundai παρουσίασε το νέο ηλεκτρικό SUV Elexio, που προορίζεται αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας, αποτέλεσμα μιας πενταετούς έρευνας και ανάπτυξης.
Το μοντέλο ξεχωρίζει για την εντυπωσιακή του σχεδίαση, με χαρακτηριστικά όπως οι τετράδες LED φώτων και οι αεροδυναμικές γραμμές, καθώς και την τεράστια οθόνη 27 ιντσών στο εσωτερικό, που καλύπτει πάνω από το μισό ταμπλό.
Βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP, προσφέροντας αυτονομία 700 χλμ. και γρήγορη φόρτιση 30-80% σε 27 λεπτά με ταχυφορτιστή. Το Elexio θα κυκλοφορήσει στην Κίνα στο τρίτο τρίμηνο του έτους, χωρίς πλάνα για διάθεση σε άλλες αγορές.
Πιο αναλυτικά
Η Hyundai διατηρεί μια από τις πληρέστερες γκάμες SUV παγκοσμίως, έχοντας εκπρόσωπο σχεδόν σε κάθε κατηγορία. Ακόμα ένας crossover πρεσβευτής από τη Σεούλ προστίθεται στη λίστα, αυτή τη φορά για την αγορά της Κίνας και φέροντας το όνομα Elexio.
Το Elexio είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Beijing Hyundai (κοινοπραξία με την BAIC Motor) που εξελίσσεται αποκλειστικά για την Κίνα, έπειτα από μια πενταετή διαδικασία έρευνας και ανάπτυξης. Σχεδιαστικά ξεχωρίζουν οι δυο τετράδες LED μπροστά, νύξη στον τυχερό αριθμό 8 των Κινέζων, οι αεροδυναμικές γραμμές στο προφίλ (χαρακτηριστικές οι αναδυόμενες χειρολαβές και το «σβήσιμο» της οροφής) και η premium αιχμηρή προσέγγιση στα μετόπισθεν, όπου δεσπόζουν τα ενιαία φωτιστικά σώματα και το ολόγραφο «Elexio».
Στο εσωτερικό τα πάντα υπερκαλύπτονται από τη θέα της «ατελείωτης» διάταξης των ενιαίων οθονών για το σύστημα πολυμέσων (με λειτουργικό Qualcomm Snapdragon), που φτάνει συνολικά τις 27 ίντσες και καλύπτει πάνω από το μισό ταμπλό (ειδικά από το μέσο και προς τη δεξιά πλευρά). Μια μικρότερη οθόνη και το head-up display αναλαμβάνουν το ρόλο ψηφιακού πίνακα οργάνων μπροστά από τον οδηγό, ενώ εντύπωση προκαλεί η πρακτικά παντελής απουσία φυσικών κουμπιών και διακοπτών, εξαιρουμένων εκείνων στις ακτίνες και πίσω από το τιμόνι. Αυτό το τελευταίο, είναι και η μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με τα ευρωπαϊκά Hyundai.
Από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών, η Hyundai κρατάει ακόμα κλειστά τα χαρτιά της. Το μόνο που αναφέρεται έχει να κάνει με την πλατφόρμα και την αυτονομία, όπου το Elexio αφενός πατάει στην εγνωσμένης αξίας E-GMP ((Electric Global Modular Platform) και αφετέρου προσφέρει 700 χλμ. μεταξύ των φορτίσεων. Αριθμός, βέβαια, που ανταποκρίνεται στον «ελαστικό» κύκλο CLTC. Όσον αφορά την ίδια τη φόρτιση, το 30-80% αποτελεί ζήτημα 27 λεπτών, με την προϋπόθεση σύνδεσης σε ταχυφορτιστή. Στο τρίτο τρίμηνο του έτους αναμένεται το λανσάρισμα του Elexio στην κινεζική αγορά, δίχως -προς το παρόν- πλάνα διάθεσής του σε άλλες περιοχές.
Συνοπτικά
- Η Hyundai παρουσίασε το ηλεκτρικό SUV Elexio, ειδικά σχεδιασμένο για την αγορά της Κίνας.
- Το Elexio διαθέτει εντυπωσιακή σχεδίαση με τετράδες LED φώτων και μεγάλη οθόνη 27 ιντσών στο ταμπλό.
- Βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP με αυτονομία 700 χλμ. και γρήγορη φόρτιση σε 27 λεπτά.
- Η κυκλοφορία του Elexio αναμένεται στο τρίτο τρίμηνο του έτους στην Κίνα, χωρίς σχέδια για άλλες αγορές.