Η Xiaomi, γνωστή κυρίως για τα κινητά και τα gadget της, καταγράφει τεράστια ζήτηση στην κινεζική αγορά με το νέο SUV της, το YU7, συγκεντρώνοντας 240.000 παραγγελίες σε μόλις 18 ώρες.
Παράλληλα, το σεντάν SU7 έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις το Tesla Model 3 στην Κίνα. Ωστόσο, οι αγοραστές θα χρειαστεί να περιμένουν πάνω από έναν χρόνο για την παράδοση, κάτι που έχει οδηγήσει πολλούς να ζητούν επιστροφή προκαταβολών.
Η Xiaomi σχεδιάζει την κατασκευή δύο νέων εργοστασίων για να ανταποκριθεί στη ζήτηση, αλλά δεν προβλέπει εξαγωγές στην Ευρώπη πριν το 2027.
Πιο αναλυτικά
Χαμός στην κινεζική αγορά με το νέο SUV της Xiaomi, της κινεζικής εταιρείας που ξέραμε κυρίως από κινητά και gadget. Πότε θα έρθει Ευρώπη;

O ίδιος ο CEO της Xiaomi είχε ποστάρει το αναμενόμενο, τότε, SUV της εταιρείας του με φόντο τις υπέροχες ανθισμένες κερασιές
Πριν μερικές εβδομάδες γράφαμε για το YU7, το νέο SUV της Xiaomi ως αντίπαλος του Tesla Model Y.
Και αυτές τις μέρες, ο CEO της εταιρείας, o 55χρονος δισεκατομμυριούχος Λέι Γιουν, ήταν πανευτυχής βλέποντας να δέχεται η εταιρεία του 240.000 παραγγελίες μέσα στις πρώτες 18 ώρες.
Μη φανταστείτε ότι υπάρχει καμιά ευρεία γκάμα. Αυτό είναι το μόλις δεύτερο μοντέλο – μετά το SU7. Κι όμως, αρκούν για να προσπαθεί η Xiaomi να καλύψει την ισχυρή ζήτηση.
Τώρα η εταιρεία λέει ότι οι αγοραστές του θα χρειαστεί να περιμένουν περισσότερο από έναν χρόνο για να παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους. Εν τω μεταξύ το σεντάν SU7 έχει προσπεράσει στις πωλήσεις το Tesla Model 3 από τον περασμένο Δεκέμβριο, αυξάνοντας την πίεση στην εταιρεία του Έλον Μασκ όσον αφορά την πορεία της στην κομβική κινεζική αγορά
Live streaming
Σε ζωντανή σύνδεση ο CEO της Xiaomi -μιας εταιρείας που κατά το πλείστον είναι γνωστή από τα κινητά της τηλέφωνα και τα ηλεκτρονικά γκάτζετ- ρωτήθηκε για τους αργούς χρόνους παράδοσης, απαντώντας ότι η εταιρεία αγωνίζεται να αυξήσει την παραγωγή του YU7.
Ωστόσο λέγεται πως εκατοντάδες ενδιαφερόμενοι πελάτες που είχαν καταβάλει προκαταβολές, τις ζητούν πίσω καθώς δεν ενημερώθηκαν για τους αργούς χρόνους παράδοσης όταν έδωσαν τα ωραία τους χρήματα. Υποτίθεται πως η Xiaomi σχεδιάζει να κατασκευάσει δύο νέα εργοστάσια, κοντά στο ήδη υπάρχον δικό της στο Πεκίνο, για να ανταποκριθεί στις ανάγκες. Θα φανούν όλα αυτά στην πράξη

Eυρώπη;
Για την ώρα πάντως, όπως είναι αντιληπτό, εδώ καλά-καλά δεν προλαβαίνουν να καλύψουν τη εγχώρια ζήτηση, ποια Ευρώπη;
Όταν μάλιστα ρωτήθηκε σχετικά, ο Λέι Γιουν απάντησε ξεκάθαρα ότι δεν προβλέπεται να γίνουν εξαγωγές των αυτοκινήτων της Xiaomi προς την ευρωπαϊκή αγορά πριν το 2027.
Πάντως, για να τα λέμε όλα, έχει συσταθεί κάποιο γραφείο Τύπου στην Ελλάδα που όλο και στέλνει ενημερωτικό υλικό. Πώς το ‘λεγε αυτό η Παπαδοπούλου; «Του νόου ας μπέτε»; Αυτό.
Photo: Xiaomi
Συνοπτικά
- Η Xiaomi κατέγραψε 240.000 παραγγελίες για το νέο SUV YU7 σε 18 ώρες στην Κίνα, ξεπερνώντας το Tesla Model 3 στις πωλήσεις με το σεντάν SU7.
- Η εταιρεία αντιμετωπίζει καθυστερήσεις παράδοσης άνω του ενός έτους, προκαλώντας επιστροφές προκαταβολών από δυσαρεστημένους πελάτες.
- Προγραμματίζεται κατασκευή δύο νέων εργοστασίων στην Κίνα για κάλυψη της ζήτησης, χωρίς εξαγωγές στην Ευρώπη πριν το 2027.
- Ο CEO της Xiaomi, Λέι Γιουν, επιβεβαίωσε την προσπάθεια αύξησης της παραγωγής για το YU7 σε ζωντανή σύνδεση.