Το νέο Fiat 500 1.0 Hybrid, που θα είναι διαθέσιμο σύντομα, θα προσφέρει μια υβριδική έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου, το οποίο αρχικά παρουσιάστηκε ως ηλεκτρικό. Η παραγωγή του θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο, με στόχο την κατασκευή 5.000 μονάδων μέχρι το τέλος του έτους, και η γραμμή παραγωγής βρίσκεται στο εργοστάσιο Mirafiori στο Τορίνο.
Το υβριδικό μοντέλο διατηρεί το χαρακτηριστικό στιλ του 500e, με ελάχιστες εξωτερικές διαφοροποιήσεις, και θα είναι διαθέσιμο σε τρία αμαξώματα. Ο κινητήρας του είναι ο 3κύλινδρος 1.0 λτ.
FireFly, που προσφέρει οικονομία καυσίμου και ομαλή οδήγηση, αν και δεν θα υπάρχει επιλογή αυτόματου κιβωτίου.
Πιο αναλυτικά
Το νέο Fiat 500 που παρουσιάστηκε πριν από πέντε χρόνια ως αμιγώς ηλεκτρικό, θα είναι σε λίγο καιρό διαθέσιμο προς πώληση με υβριδικό βενζινοκινητήρα, έτσι ώστε να γίνει πιο προσιτό προς το ευρύ αγοραστικό κοινό. Το ιστορικό εργοστάσιο του Mirafiori στο Τορίνο άνοιξε τις πόρτες του για να αποκαλύψει τη γραμμή παραγωγής που είναι αφιερωμένη στη δημιουργία της υβριδικής έκδοσης του πιο εμβληματικού μοντέλου της, όπου παράγονταν το 500e.
Η έναρξη παραγωγής έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τον ερχόμενο Νοέμβριο, με στόχο να παραχθούν 5.000 μονάδες έως το τέλος του έτους, ενώ τα πρώτα οχήματα προπαραγωγής έχουν ήδη βγει από τη γραμμή του εργοστασίου. Το έργο προχωρά σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και πρόκειται για ένα θεμελιώδες βήμα προς την επαναλειτουργία του εργοστασίου του Τορίνο, με στόχο 100.000 μονάδων κάθε χρόνο. Το νέο υβριδικό 500 αντιπροσωπεύει τη φυσική εξέλιξη του προκατόχου του, διατηρώντας το μοναδικό του στιλ που το έκανε τόσο αγαπητό σε πολύ κόσμο.
Εξωτερικά το νέο 500 Hybrid είναι ολόιδιο με το 500e, με μόνη διαφορά τον πρόσθετο μικρό αεραγωγό μπροστά, κάτω από το λογότυπο «500». Πίσω ίσα που μπορεί να διακρίνει κανείς την απόληξη της εξάτμισης. Τρία θα είναι διαθέσιμα τα αμαξώματα, το κλασικό 3θυρο, το 3+1 και το Cabrio, όπως και στο 500e. Αντίστοιχα και το εσωτερικό είναι στο μεγαλύτερο μέρος του ίδιο με του ηλεκτρικού 500, εξαιρουμένης της κεντρικής κονσόλας. Στη βάση αυτής έχει τοποθετηθεί ο λεβιές ταχυτήτων, αντί των διακοπτών της αυτόματης μετάδοσης του 500e. Το υβριδικό 500 θα είναι εξοπλισμένο με το σύστημα Uconnect 5 με οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης 10,25 ιντσών, πλήρως προσαρμόσιμη, ενώ θα πλαισιώνεται από μια ψηφιακή οθόνη οδηγού 7 ιντσών. Φυσικά στον εξοπλισμό του θα ανήκουν και όλα τα γνωστά και βασικά συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού.
Κάτω από το μικρό καπό του, θα χτυπά μια εντελώς ιταλική καρδιά: ο 3κύλινδρος ήπια υβριδικός κινητήρας 1.0 λτ. FireFly, σε συνδυασμό με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το ηλεκτρικό σύστημα 12V εγγυάται μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και μια ομαλή οδήγηση. Στο Panda το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 70 ίππους και 92 Nm ροπής, προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,9 δλ., κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. Λογικά και το νέο Fiat 500 δεν θα διαφοροποιείται από αυτά τα νούμερα. Όμως και πάλι θα απουσιάζει η επιλογή ενός αυτόματου κιβωτίου, το οποίο θα ταίριαζε ιδανικά στον αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.