Audi RS 3 και BMW M2 έχουν ανοίξει μόνιμη κόντρα, ειδικά μέσα στο Nurburgring όπου ανταλλάσσουν χτυπήματα και ρεκόρ. Το προ facelift RS 3 έθεσε τον πήχη στην κατηγορία των compact αυτοκινήτων παραγωγής, η M2 απάντησε ,το RS 3 ανταπάντησε και πλέον, ήρθε ξανά η σειρά των Βαυαρών να πάρουν τα εντός «Πράσινης Κόλασης» σκήπτρα.
Με το καμουφλάζ ακόμα στο αμάξωμα, καθώς στις 11 Απριλίου που έγινε το ρεκόρ δεν είχε παρουσιαστεί επίσημα, η M2 CS -βλέπε η αναβαθμισμένη και πιο hardcored εκδοχή του «όπλου» από το Μόναχο- μπήκε στο Nordschleiffe, έχοντας τον δοκιμαστή Jörg Weidinger στο τιμόνι, έγραψε ένα ωραιότατο 7.25.50 και κατέβασε σχεδόν 5 δλ. το χρόνο του RS 3! Το sport sedan από το Ίνγκολσταντ είχε γράψει 7.33.12, ενώ συνολικά και συγκριτικά με την απλή M2, η CS είναι ταχύτερη περίπου 13 ολόκληρα δευτερόλεπτα (7.38.71 από το 2023)! Εδώ υπάρχει ένας αστερίσκος, καθώς στα κιτάπια των χρόνων στο Nurburgring υπάρχει ένα 7.33.91 από μια G87, αλλά όχι επίσημα (λογικά κάποια βελτιωμένη από ιδιώτη).
Με αυτά και με αυτά, η BMW είναι και πάλι κάτοχος του ταχύτερου compact αυτοκινήτου παραγωγής στο Nordschleiffe. H παρουσία ανθρακονημάτων σε καπό, οροφή, καλύμματα καθρεπτών, αεροδυναμικά βοηθήματα (splitter, διαχύτη, spoiler, ποδιές), καθίσματα και πολλαπλή εισαγωγής, μαζί με τη νέα εξάτμιση τιτανίου, μειώνουν το βάρος κατά 44 κιλά και διαμορφώνουν τη ζυγαριά για τη CS στα 1.710 κιλά (ενδεικτικά, 1.730 κιλά ζυγίζει η απλή M2 με χειροκίνητο κιβώτιο, όχι το 8άρι αυτόματο). Ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo εξοπλίζεται με αναθεωρημένο λογισμικό, το οποίο σε συνδυασμό με τη νέα εξάτμιση/πολλαπλή εισαγωγής αυξάνει την απόδοση κατά 45 ίππους και 49 Nm. Η M2 CS διαθέτει 525 ίππους και 649 Nm, την ώρα που οι πισωκίνητες Competition βρίσκονται στα 510 άλογα. Δεν προξενεί έκπληξη, λοιπόν, το γεγονός ότι η M2 CS τις ματσάρει σε τελική ταχύτητα, φτάνοντας μέχρι τα 303 χλμ./ώρα πριν παρέμβει ο ηλεκτρονικός περιοριστής (στάνταρ το πακέτο M Driver’s) και αφού έχει μεσολαβήσει ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ. (-0,2 δλ).