Η Mitsubishi παρουσίασε το νέο C-SUV Grandis, το οποίο προκύπτει από τη συνεργασία της με τη Renault. Το Grandis ενσωματώνει σχεδιαστικά στοιχεία από το Renault Symbioz και διαθέτει μοντέρνα χαρακτηριστικά, όπως πανοραμική ηλιοροφή και ψηφιακούς πίνακες οργάνων.
Παρέχει άφθονο χώρο αποθήκευσης και διαθέτει υβριδικά κινητήρια σύνολα που συνδυάζουν απόδοση και οικονομία καυσίμου. Το μοντέλο έρχεται με πλούσιο εξοπλισμό και εγγυήσεις, επιδιώκοντας να προσελκύσει αγοραστές στην ανταγωνιστική κατηγορία των C-SUV.
Πιο αναλυτικά
Η Mitsubishi διατηρεί εξαιρετικές σχέσεις με τους Γάλλους, ελέω συνεργασίας με τη Renault. Τα Colt και ASX αποτελούν πρώτης τάξεως δείγματα της ιαπωνο-γαλλικής συνεργασίας, για να έρθει και ένα τρίτο μοντέλο να ολοκληρώσει το πιο εμπορικό κομμάτι της γκάμας. Το όνομά του; Grandis. Σκοπός; Να προσελκύσει όσο περισσότερους αγοραστές γίνεται, από την καθεστηκυία τάξη των C-SUV.
H σχεδιαστική γλώσσα Dynamic Versatility χαρακτηρίζει το αμάξωμα και η πανοραμική Electrochromic ηλιοροφή προσδίδει premium πινελιές, ωστόσο με την πρώτη ματιά φαίνεται ξεκάθαρα η εκ Γαλλίας επιρροή, που δεν είναι άλλη από το Renault Symbioz. Τα δυο αυτοκίνητα εμφανίζονται πρακτικά δίδυμα, με ελάχιστες διαφορές (σήματα, σχέδια στις ζάντες των 17-19 ιντσών) τόσο σχεδιαστικά όσο και από πλευράς διαστάσεων, όπου το Grandis φτάνει τα 4.410 χλστ. σε μήκος (4.413 χλστ. το Symbioz), τα 2.000 χλστ. σε πλάτος, τα 1.580 χλστ. σε πλάτος και τα 2.638 χλστ. σε μεταξόνιο.
Παραπλήσια του γαλλικού μοντέλου και η εικόνα στο εσωτερικό, με την κάθετη οθόνη αφής των 10,4 ιντσών να δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10 ιντσών (προαιρετικά) να παίρνει θέση δίπλα της, προσφέροντας σε οδηγό και επιβάτες πλειάδα εφαρμογών συνδεσιμότητας, συστημάτων υποβοήθησης και τεχνολογίες (έως 20 τον αριθμό), που περιλαμβάνουν μέχρι ψηφιακό βοηθό με φωνητικές εντολές και Harman Kardon Premium ηχοσύστημα. Υψηλή προτεραιότητα ήταν και η πρακτικότητα για τη Mitsubishi, όπως εκφράζεται από το συρόμενο κατά 160 χλστ. πίσω κάθισμα που προσφέρει ως 434 λίτρα πορτμπαγκάζ (ή περισσότερο χώρο για τα πόδια, εμπρός-πίσω πάει) δίχως αναδίπλωση, ενώ με τα πίσω καθίσματα κάτω η χωρητικότητα ανέρχεται στα 1.455 λίτρα.
Την κίνηση του Grandis αναλαμβάνουν τα mild και full hybrid σύνολα του Symbioz, βασιζόμενο στην ίδια πλατφόρμα CMF-B. Ο ήπια υβριδικός 1.300άρης τετρακύλινδρος τούρμπο αποδίδει 140 ίππους, σε συνεργασία είτε με 6άρι χειροκίνητο ή με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ το Grandis HEV συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό 1.800άρη 109 ίππων και δυο ηλεκτρομοτέρ, απόδοσης 49 και 21 ίππων, μαζί με μπαταρία 1,4 kWh. Το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό μπορεί να κινηθεί μόνο με το ρεύμα στο 80% των αστικών μετακινήσεων, ενώ μπορεί να φτάσει τα 70 χλμ./ώρα δίχως να κάψει σταγόνα βενζίνης. Με φουλ γκάζι, οι 145 συνδυαστικοί ίπποι του Grandis HEV εξασφαλίζουν 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ.
Το νέο Grandis συνοδεύεται από στάνταρ 5ετή εργοστασιακή εγγύηση ή 100.000 χλμ. (που γίνονται 8 χρόνια/160.000 χλμ. με επέκταση), 12 χρόνια εγγύηση για τη σκουριά, 8 χρόνια/160.000 χλμ. για τη μπαταρία και 8 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.