Η Xiaomi επεκτείνει τη γκάμα της με το νέο SUV YU7, το οποίο έχει προκαλέσει ενθουσιασμό στην αγορά, συγκεντρώνοντας 289.000 παραγγελίες μόλις μία ώρα μετά την ανακοίνωσή του. Το YU7 διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, με τιμές που ξεκινούν από 30.181 ευρώ και επιδόσεις που εντυπωσιάζουν, όπως αυτονομία έως 830 χλμ.
και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα για την κορυφαία έκδοση. Σχεδιαστικά, το SUV συνδυάζει στοιχεία από πολυτελή μοντέλα, ενώ το εσωτερικό του διαθέτει προηγμένες οθόνες και άνετους χώρους.
Με αυτές τις δυνατότητες, το YU7 αναμένεται να προκαλέσει αναταραχή στην κατηγορία των crossover.
Πιο αναλυτικά
Μετά την απίστευτη και ασταμάτητη επιτυχία του SU7, ήρθε η ώρα για την Xiaomi να μπει και στα SUV. Μια κίνηση που περίμεναν πολλοί αγοραστές και έτρεμαν πολλοί κατασκευαστές. Το νέο YU7 ετοιμάζεται να σπείρει πανικό στα crossover, έχοντας ήδη προκαλέσει χαμό με το «καλημέρα».
Δεν πρόλαβε να ανοίξει τις παραγγελίες η Xiaomi και μέσα σε μόλις 1 ώρα, δέχτηκε 289.000 αιτήματα! Κάτι απολύτως λογικό, καθώς η βασική τιμή ορίζεται στις 253.500 γουάν (30.181 ευρώ). Με αυτά τα χρήματα αγοράζεις στην Κίνα το YU7 Standard, με ηλεκτροκινητήρα 320 ίππων/528 Nm και μπαταρία 96,3 kWh, αυτονομία 830 χλμ., 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ. και τελική 240 χλμ./ώρα. Η δεύτερη έκδοση Pro των 279.900 γουάν (33.331 ευρώ) είναι δικινητήρια και τετρακίνητη, συνολικής απόδοσης 496 ίππων/690 Nm, με μπαταρία 101,7 kWh και αυτονομία 770 χλμ., ενώ το 0-100 χλμ./ώρα κατεβαίνει στα 4,3 δλ. (ίδια η τελική). Τέλος, το κορυφαίο YU7 Max των 329.900 γουάν (39.286 ευρώ) εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 691 ίππων/866 Nm (299 PS ο εμπρός και 392 PS ο πίσω), προσφέροντας φυσιολογικά καταιγιστικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα στα 3,2 δευτερόλεπτα, τελική 253 χλμ./ώρα) και αυτονομία 760 χλμ. Το βάρος, τέλος, κυμαίνεται από 2.315 ως 2.425 κιλά, ενώ τα νούμερα της αυτονομίας αφορούν τον κινεζικό κύκλο CLTC.
Σχεδιαστικά το YU7 μοιάζει πολύ με το σεντάν μπροστά, ενώ και στο πλάι παρατηρούνται ομοιότητες, όμως συνολικά παρουσιάζεται ασύγκριτα πιο μυώδες. Το εκπαιδευμένο μάτι (και το όχι τόσο εκπαιδευμένο, βασικά) εντοπίζει κατευθείαν πως πηγή έμπνευσης για τη σιλουέτα, δεν είναι άλλη από τη Ferrari Purosangue. Από κοντά και η super premium διαρρύθμιση του πίσω μέρους, που θυμίζει έντονα την Aston Martin DBX. Δυο υπερ-SUV, δηλαδή, σε ένα κατά κάποιον -πολύ πειστικό- εμφανισιακό πακέτο. Οι διαστάσεις αναμενόμενα τοποθετούνται στο άνω άκρο της κατηγορίας, με μήκος 4.999 χλστ. (4.797 χλστ. το ανταγωνιστικό Tesla Model Y, για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης), πλάτος 1.996 χλστ., ύψος 1.600 χλστ. και μεταξόνιο 3.000 χλστ (2.890 χλστ. το Model Y).
Στο εσωτερικό δεν θα μπορούσαν να μην δεσπόζουν οι οθόνες. Μία συγκεκριμένα, 16,1 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Ψηφιακός πίνακας οργάνων δεν υπάρχει, ή για την ακρίβεια υπάρχει, απλά δεν απεικονίζεται σε οθόνη. Ένα πανοραμικό head-up display 43,3 ιντσών καλύπτει τη βάση του παρμπρίζ, προβάλλοντας πληροφορίες και μπροστά από τον οδηγό. Από πλευράς εξοπλισμού δεν τίθεται θέμα, καθώς προσφέρονται μέχρι οθόνες για τους πίσω επιβάτες, τετραζωνικός κλιματισμός και ειδικά αναπαυτικά καθίσματα, που παίρνουν κλίση και γίνονται κανονικά ανάκλιντρα! Από πλευράς πορτμπαγκάζ στα 678 λίτρα φτάνει το κανονικό, άλλα 141 λίτρα προσθέτει το frunk και μέχρι 1.758 λίτρα κατόπιν αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων.