Η Nissan παρουσίασε το νέο Armada Nismo, την κορυφαία έκδοση του μεγαλύτερου SUV της, με απόδοση 466 ίππων από έναν twin-turbo V6 3.5 λίτρων κινητήρα.
Το μοντέλο διαθέτει εντυπωσιακό σχεδιασμό με το χαρακτηριστικό χρώμα Stealth Grey και κόκκινες λεπτομέρειες, ενώ το εσωτερικό του χαρακτηρίζεται από μπάκετ δερμάτινα καθίσματα και σύγχρονες οθόνες.
Το νέο Armada Nismo ενσωματώνει τεχνολογία της Nissan Motorsport, προσφέροντας βελτιωμένες αναρτήσεις και αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων, με επιλογές τετρακίνησης.
Πιο αναλυτικά
Την κορυφαία εκδοχή του μεγαλύτερου SUV της παρουσίασε η Nissan, λανσάροντας ταυτόχρονα και ένα από τα πιο πληθωρικά Nismo όλων των εποχών. Το προνόμιο αυτό ανήκει στο θηριώδες Armada, που βάζει τα καλά της Nissan Motorsport σε αμάξωμα, αναρτήσεις και μηχανοστάσιο, ξεπερνώντας τα 460 άλογα.
Οι διαφορές με το απλό Armada δεν χρειάζονται πάνω από μισή ματιά για να φανούν. Καταρχάς, το χαρακτηριστικό Stealth Grey χρώμα (προσφέρεται και το Black Diamond Pearl) που γνωρίσαμε από το GT-R, σε συνδυασμό με κόκκινες λεπτομέρειες στη μάσκα, το splitter, τις πλαϊνές ποδιές, το διαχύτη, τις πίσω κολώνες και τους καθρέπτες. Οι gloss black ενθέσεις δεν γινόταν να λείπουν από τα προαναφερθέντα σημεία, προαιρετικά την οροφή και στάνταρ τις 22άρες ζάντες, που πίσω τους κρύβουν κόκκινες 4πίστονες δαγκάνες για τα φρένα. Η απόσταση μεταξύ φτερού και τροχού έχει μειωθεί χάρη στα ελατήρια χαμηλώματος, ενισχύοντας τόσο την εμφάνιση όσο και το στήσιμο.
Περνώντας στο εσωτερικό ο συνδυασμός μαύρου-κόκκινου χαρακτηρίζει τα πάντα, και κυρίως τα μπάκετ δερμάτινα καθίσματα. Τα λογότυπα της Nismo δεν θα μπορούσαν να λείπουν, ούτε τα σπέσιαλ γραφικά στις δίδυμες οθόνες των 14,3 ιντσών για τα ειδικά προγράμματα οδήγησης.
Πάμε και κάτω από το καπό, όπου αναλαμβάνει ένας twinturbo V6 3.5 λίτρων, που απορρέει από τον VR38DETT του GT-R! Κανονικά η ισχύς τοποθετείται στα 431 άλογα και 700 Nm, όμως μέσω επαναπρογραμματισμού στην ECU και μιας νέας εξάτμισης το Armada Nismo φτάνει στα 466 άλογα, με τη ροπή απαράλλαχτη – και υψηλότερη από του ίδιου, του «Godzilla», ακόμα και του Nismo (633 Nm το απλό GT-R, 652 Nm το Nismo)! Η μετάδοση στους πίσω ή όλους τους τροχούς γίνεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 9 ταχυτήτων. Στις τετρακίνητες εκδόσεις ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των προγραμμάτων Auto/4HI/4LO, ενώ ανεξαρτήτως έκδοσης, οι αναρτήσεις αποτελούνται από διπλά ψαλίδια εμπρός – πίσω, παρόλο που το πλαίσιο είναι της παραδοσιακής σχολής τύπου σκάλας.