Η Ford παρουσίασε την πιο σκληροτράχηλη έκδοση του Explorer, γνωστή ως Tremor, που συνδυάζει δυναμικό σχεδιασμό και εξελιγμένες off-road ικανότητες. Το νέο SUV διαθέτει ανθρακί χρώμα, ανασχεδιασμένες ζάντες με πορτοκαλί λεπτομέρειες και βελτιωμένα αμορτισέρ, προσφέροντας αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Εξοπλισμένο με προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα, όπως το Trail Control, το Tremor μπορεί να διατηρεί σταθερή ταχύτητα σε δύσκολες συνθήκες. Κίνηση αναλαμβάνει ο 3.0 V6 twinturbo κινητήρας με 400 ίππους, ενώ διατίθεται αποκλειστικά ως τετρακίνητο.
Οι τιμές και η διαθεσιμότητα αναμένονται σύντομα.
Πιο αναλυτικά
Την πιο σκληροτράχηλη εκδοχή του βενζινοκίνητου Explorer παρουσίασε η Ford, με τις περιποιήσεις των εκδόσεων Tremor να εξοπλίζουν το μεγάλο SUV και να του χαρίζουν ιδιαίτερη ταυτότητα, αλλά και ικανότητες.
Το Explorer Tremor ξεχωρίζει από την ανθρακί Boulder Grey απόχρωση στο αμάξωμα, ενώ και οι 18άρες ζάντες εμφανίζονται ελαφρώς ανασχεδιασμένες σε σχέση με εκείνες των απλών εκδόσεων, συνοδευόμενες από πορτοκαλί λεπτομέρειες – που επίσης συναντάμε στη μάσκα και τους γάντζους. Τα σκαλοπάτια και τα all terrain ελαστικά 265/65/R18 αναβαθμίζουν τόσο το οπτικό όσο και το πρακτικό κομμάτι, όπως και τα νέα αμορτισέρ της Bilstein, η αυξημένη κατά 26 χλστ. απόσταση από το έδαφος (260 χλστ. στο σύνολο) και τα νέα σκαλοπάτια στο πλάι.
Προσεγμένες αναβαθμίσεις συναντάμε και στα ηλεκτρονικά συστήματα, όπου Tremor μπορούν αξιοποιούν στο έπακρο τη λειτουργία Trail Control. Επί της ουσίας ένα cruise control εξελιγμένο για off roading, που διατηρεί σταθερή την ταχύτητα κάτω από τα 32 χλμ./ώρα. Το Rock Crawl με τη σειρά του εμπλέκεται μόλις επιλεγούν οι κοντές σχέσεις, επίσης κρατώντας αμετάβλητη την πορεία του αυτοκινήτου. Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν προστατευτικές ποδιές, μπλοκέ πίσω διαφορικό και προγράμματα λειτουργίας στο σύστημα τετρακίνησης, προσφέροντας δυνατότητα υδάτινων περασμάτων βάθους άνω των 500 χλστ.
Την κίνηση στην απόλυτη εκδοχή του Tremor αναλαμβάνει ο 3.0 V6 twinturbo των 400 ίππους και 563 Nm, ο οποίος στα υπόλοιπα Explorer συνδυάζεται και σε πισωκίνητες παραλλαγές. Το Tremor αναμενόμενα προσφέρεται μόνο ως τετρακίνητο, με τον κορυφαίο κινητήρα. Για RWD καταστάσεις, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν τον τετρακύλινδρο 2.3 EcoBoost των 300 ίππων και 420 Nm. Και οι δυο κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ενώ τιμές και διαθεσιμότητα ακόμα δεν ανακοινώνονται.