Η Toyota παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του πολυτελούς SUV Century, ενισχύοντας την αίσθηση της εκλεπτυσμένης πολυτέλειας. Το μοντέλο διατηρεί τις ίδιες διαστάσεις, με μήκος 5.205 χιλιοστά, και προσφέρει εσωτερικό σχεδιασμό που εστιάζει στις ανέσεις και την τεχνολογία, περιλαμβάνοντας δύο οθόνες 12,3 ιντσών και πίσω καθίσματα με λειτουργίες πλήρους ανακλίσης.
Κάτω από το καπό, ο κινητήρας V6 plug-in hybrid των 3,5 λίτρων προσφέρει 412 ίππους και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για έως 69 χιλιόμετρα. Με τιμή εκκίνησης 27 εκατομμύρια γεν (160.705 ευρώ) στην Ιαπωνία, το Century SUV αποτελεί μια επιβλητική επιλογή για απαιτητικούς χρήστες.
Πιο αναλυτικά
H Toyota ανανεώνει το πιο πολυτελές SUV που έχει κατασκευάσει ποτέ, κάνοντάς το ακόμα πιο αυτοκρατορικό. Δυο χρόνια πέρασαν από το ντεμπούτο του Century SUV, οπότε οι Ιάπωνες έκριναν πως ήρθε η ώρα να δώσουν μια executive και premium ώθηση στη ναυαρχίδα τους.
Εμφανισιακά ή από πλευράς διαστάσεων δεν αλλάζει απολύτως τίποτα. Το έχει μήκος 5.205 χιλιοστά, πλάτος 1.990, ύψος 1.805 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.950 χιλιοστά. Συγκριτικά, το Sedan Century μετρά αντίστοιχα 5.335, 1.930, 1.505 και 3.090 χιλιοστά. Σχεδιαστικά θυμίζει, ειδικά από το πλάι αντίστοιχα βρετανικά υπερ-πολυτελή SUV, όπως η Rolls-Royce Cullinan. Σύμφωνα με την Toyota το αμάξωμά του είναι άψογα φινιρισμένο μέχρι την καλύτερη λεπτομέρεια στα χέρια κορυφαίων τεχνητών. Να σημειωθεί ότι το έμβλημα του Φοίνικα στη μάσκα είναι χειροποίητο, όπως ίσχυε πάντοτε.
Εξίσου λιτό σχεδιαστικά εμφανίζεται και το εσωτερικό, όπου δίνεται έμφαση στις μέγιστες δυνατές ανέσεις, στην ποιότητα και στην τεχνολογία. Στο ταμπλό κυριαρχούν οι δύο οθόνες των 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment. Άλλωστε είναι ένα αυτοκίνητο που προορίζεται κυρίως για σοφέρ και με τους επιβάτες να απολαμβάνουν V.I.P ανέσεις στα πίσω ανεξάρτητα καθίσματα. Αυτά είναι πλήρως ανακλινόμενα με λειτουργίες που επιτρέπουν πλήρη χαλάρωση, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στο ηχοσύστημα. Οι πίσω φιλοξενούμενοι έχουν στη διάθεσή τους -μεταξύ άλλων- ένα σετ από οθόνες 11,6 ιντσών, ψυγείο και χειριστήρια ελέγχου λειτουργειών τύπου smartphone. Επιπλέον, τα βολικά αυτόματα αναδιπλούμενα σκαλοπάτια και οι πρακτικές λαβές στις μεσαίες κολόνες διευκολύνουν την είσοδο/έξοδο των επιβατών στα πίσω καθίσματα, ενώ πλέον βρίσκουμε ειδικά εξελιγμένα κρύσταλλα πίσω και στην πανοραμική ηλιοροφή που γίνονται αδιαφανή αυτόματα, καθιστώντας περιττή τη χρήση φιμέ μεμβρανών.
Κάτω από καπό συνεχίζει το V6 plug-in hybrid σύνολο των 3.5 λίτρων, που επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση στις καθημερινές διαδρομές (έως 69 χλμ.) και φουλ δύναμη στα ταξίδια. Συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων e-CVT και τετρακίνηση E-Four Advanced AWD. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 412 ίππους, οι οποίοι καλούνται να κινήσουν τα 2.570 κιλά του αμαξώματος. Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει 262 ίππους και 335 Nm ροπής, το εμπρός ηλεκτρικό μοτέρ φτάνει τους 182 ίππους και 270 Nm ροπής και το πίσω τους 109 ίππους και 169 Nm.
Η ιδιαίτερη αυτή τεχνολογία στα πίσω παράθυρα δεν είναι φθηνή, ανεβάζοντας την τιμή του Century SUV κατά 2 εκατομμύρια γεν (11.880 ευρώ). Το κορυφαίο Toyota ξεκινά στην Ιαπωνία από τα 27 εκατ. γεν, που αντιστοιχούν σε 160.705 ευρώ.