Το Opel GT, ένα πισωκίνητο ρόουντστερ που έχει χαρακτηριστεί ως η «Pamela Anderson» της αυτοκίνησης, επανέρχεται με μια ακραία έκδοση που διαθέτει 740 ίππους και πωλείται στην τιμή των 20.550 ευρώ.
Το συγκεκριμένο μοντέλο του 2009, που έχει υποστεί σημαντικές βελτιώσεις από την Opel Petropoulos Tuning, ξεχωρίζει για την εντυπωσιακή του εμφάνιση και την ισχυρή του απόδοση.
Διαθέτει φαρδύτερα φτερά, aftermarket ζάντες 19 ιντσών και θηριώδη ελαστικά, ενώ ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει αφαιρέσει τα σήματα της Opel, προσθέτοντας στην αγριότητα του αυτοκινήτου.
Πιο αναλυτικά
Opel GT, ένα πισωκίνητο ρόουντστερ που όταν πρωτοκυκλοφόρησε, ο συντάκτης του Drive Αχιλλέας Αναστασόπουλος είχε αποκαλέσει φλεγματικά ως «Pamela Anderson» της αυτοκίνησης.
Θέλοντας να καταδείξει την προσέγγιση με την πομπώδη εμφάνιση και τα ζόρικα γκάζια, που χάριζε ο δίλιτρος τούρμπο των 265 ίππων. Το Opel GT αποτελούσε μια σαφώς πιο μπρουτάλ πρόταση στην κατηγορία σε σχέση με την ποιότητα μιας BMW Z4 ή τη μηχανολογική αρτιότητα του Honda S2000.
Αν από τότε το ορεγόσουν, μάθε ότι ένα -ακόμα πιο ακραίο αισθητικά και με 740 ίππους- Opel GT μπορεί να γίνει δικό σου
Φυλλομετρώντας τις αγγελίες, πέσαμε πάνω σε ένα μοντέλο του 2009. Το φθηνότερο Opel GT που υπάρχει στο Car.gr ξεκινά οριακά κάτω από τις €10.000.
Ενώ πολλά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μπορούν να αγοραστούν με €11 και €12 χιλιάρικα, με τα περισσότερα να έχουν μικρό αριθμό χιλιομέτρων.
Άλλωστε, το γερμανικό ρόουντστερ αποτελούσε -στις περισσότερες των περιπτώσεων- δεύτερο ή τρίτο όχημα και δεν επιφορτιζόταν με τα καθημερινά χιλιόμετρα ρουτίνας.
Το συγκεκριμένο κοστίζει €20.550, αλλά έχει άλλες χάρες. Πωλείται στη Χαλκίδα μέσω εμπόρου και βέβαια, το μάτι πάει κατευθείαν στην ιπποδύναμη: 740 ίπποι. Η αγγελία δεν αναφέρει καθόλου τις βελτιώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί, ώστε να φτάσει στο τόσο υψηλό νούμερο.
Γνωρίζουμε μόνο -πάντα σύμφωνα με τα στοιχεία της αγγελίας και κατά δήλωση του πωλητή- ότι το project ανέλαβε η Opel Petropoulos Tuning. Και βέβαια, ξεχωρίζει η φωτογραφία από τον χώρο του κινητήρα με την πελώρια τουρμπίνα.
Φαρδύτερα φτερά πλαισιώνουν τις aftermarket ζάντες των 19 ιντσών. Ενώ θηριώδη semi-slick ελαστικά αναλαμβάνουν το δύσκολο έργο να περάσουν την τεράστια ροπή στο οδόστρωμα, μόνο μέσω των πίσω τροχών.
Οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης, το ανθρακί ματ χρώμα και τα μαυρισμένα φώτα προϊδεάζουν για την αγριότητα της κατασκευής. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης επέλεξε να αφαιρέσει τα σήματα της Opel, τόσο από το μπροστινό, όσο και από το πίσω μέρος.